Δεν ξέρω αν κατάφερα να κοιμηθώ καθόλου . Η αγωνία μου είναι τεράστια . Η ώρα ειναι 8:00 και πρέπει να είμαστε εκεί στις 10:00. Τι θα κάνω δυο ώρες; Όλο το βράδυ γυρνούσα γύρω-γύρω. Αποφασίζω να σηκωθώ . Παω και κάνω ένα μπάνιο , για να χαλαρώσω . Βοηθάει αλλά οχι και πολύ . Μετά απο 20 λεπτά εχω βγει και στεγνώνω τα μαλλιά μου . Περνώ το ψαλίδι για της μπούκλες και κάνω τα μαλλιά μου . Περνώ τα καλλυντικά μου και περνάω λίγη καφέ σκιά στα βλέφαρα μου. Μάσκαρα,ρουζ και λιγο λιπ γκλος . Πάω στην ντουλάπα και κοιτάω επι ώρα τα ρούχα μου χωρίς να έχω ιδέα τη να φορέσω . Τελικά περνώ ένα μαύρο παντελόνι καμπάνα και απο πάνω ενα στενό λευκό t-shirt . Την τελευταία φορά έκανε πολυ ζεστή εκεί μέσα για αυτό επέλεξα κοντομάνικο μπλουζάκι . Παρόλα αυτά φοράω και το δερμάτινο τζάκετ απο πάνω μου για καθε ενδεχόμενο . Κοιτάω ξανά το ρολόι , είναι μόνο 9:30 . Τι να κάνω για μισή ώρα ; Δεν θέλω να αρχίσω να σκέφτομαι γιατί αν το κάνω θα θυμηθώ τα χθεσινά γεγονότα και το τελευταίο που θελω είναι να παω εκεί με κακή διάθεση . Βγαίνω απο το δωμάτιο. Παω στο σαλόνι και βρίσκω τον Χάρρυ . Φοράει ένα λευκό πουκάμισο με γυρισμενα τα μανίκια και ένα μαύρο τζιν.
«Καλημέρα»λεω και κάθομαι δίπλα του
«Καλημέρα, είσαι καλα ;»
«Ναι . Προσπαθώ να μην το σκέφτομαι»
«Εχτές ήθελες να μιλήσουμε !?»
«Ναι . Λοιπόν το σκέφτηκα . Χάρρυ θέλω να είμαι μαζί σου » χαμογελάει «Αλλά μόνο αν υποσχεθούμε και η δυο πως αν χωρίσουμε , όλα θα είναι όπως πριν»
«Το υπόσχομαι , αν και δεν θα χωρίσουμε είμαι σίγουρος »
«Το υπόσχομαι και το λέω για καθε ενδεχόμενο που μπορεί να συμβεί»δεν τον έχω δει ποτέ ποιο χαρούμενο. Πραγματικά γελάνε και τα αυτιά του . Ακόμα μια φορά με φιλάει χωρίς να το περιμένω . Αυτή τη φορά είναι πολύ πιο όμορφα γιατί το θέλουμε και οι δύο αυτό . Η ανάσα μου αρχίζει να κόβετε και απομακρυνόμαστε .
«Ελα πάμε . Έχουμε και μια ηχογράφηση»
«Ναι » λεω και σηκώνομαι . Μου πιάνει το χέρι και η καρδιά μου λιώνει . Μετά απο δεκα λεπτά διαδρομή είμαστε ξανά στο κτήριο . Παμε στο γραφείο του Τζον .
«Γεια σας ταλέντα»γελάμε απο την πρώτη φορά τον συμπάθησα αυτό τον άνθρωπο .
«Γεια» λεω
«Λοιπόν είστε έτοιμοι ;»
«Ναι»λεει ο Χάρρυ και με κοιτάει , γνεφω
YOU ARE READING
Surprise (H.S.)
FanfictionΚαι κάπως έτσι η ζωή μου άλλαξε χάρη στον Harry Styles ποιός θα το περίμενε οτι μια έκπληξη γενεθλίων θα με έκανε αυτό που ειμαι τώρα μια.....