11

196 9 6
                                    

Ξύπνησα . Κλασσικά κοίταξα το ρολόι .
9:50 . Σηκώθηκα και πήγα στο μπάνιο . Πλένω δόντια , φτιάχνω τα μαλλιά μου και αποφασίζω να κάνω κάτι διαφορετικό σήμερα . Πιάνο το ψαλίδι για της μπούκλες και ξεκινά τα μαλλιά μου . Μετά απο 20 περίπου λεπτά έχω επιτέλους τελείωση . Αποφασίζω να βαφτω , έτσι απλώνω λίγο καφε σκιά στα μάτια μου ,  βάζω λίγο ρουζ , μάσκαρα και ενα διάφανο λιπ-γκλος. Έτοιμη . Πηγαίνω στην ντουλάπα μου και διαλέγω ενα στενό , κάτω απο το γόνατα γκρι με μαύρες ριγες φόρεμα και απο πάνω ενα τζιν τζακετ . Φοράω τα μαύρα converse και είμαι έτοιμη . Εχω σκοπό να γυρίσω όλο το Λονδίνο σήμερα . Ξέρω πως αυτό είναι αδύνατο, γιατί το Λονδίνο είναι τεράστιο , αλλά θα προσπαθήσω . Περνώ ενα μαύρο τσαντάκι και βάζω μέσα το κινητό και τα κλειδιά που μου έδωσε εχτές ο Χάρρυ . Χαίρομαι παρα πολύ που με εμπιστεύεται . Θα προσπαθήσω να μην τον απογοητεύσω . Βγαίνω από το δωμάτιο και κατευθύνομαι προς την έξω πόρτα .

«Που πας τόσο νωρις;» τρομαξα λίγο γιατί δεν τον είχα ακούσει , γύρισα να τον κοιτάξω και φορούσε μόνο μια μαύρη φόρμα . Για λίγο ξέχασα τι ήθελα να απαντήσω . Πως γίνεται να είναι τόσο όμορφος ;

«Πάω να δω το Λονδίνο» χαμογελάω

«Ωραία , περίμενε θα έρθω και εγώ »

«Αλήθεια ;»

«Ναι, χρειάζεσαι ξεναγό » γελάω

«Τέλεια » χαμογελάει και εξαφανίζεται .
Δεν περίμενα να έρθει μαζί μου . Οχι οτι δεν χαίρομαι . Δηλαδή ποιός δεν θα ήθελε για ξεναγό τον Harry Styles .

Μετά απο περίπου 5 λεπτά αναμονής επιστρέφει και ξανά κολλάω τα μάτια μου πάνω του . Φοράει ενα μαύρο τζιν και ενα στενό λευκό μπλουζάκι με μια καφέ ζακέτα .Δεν πρέπει να το κάνω αυτό , θα είμαστε συνεργάτες σε λίγο καιρό , δεν μπορώ να τον σκέφτομαι διαφορετικά . Εντάξει μπορεί να τον σκεφτόμουν έτσι παλιά αλλά τώρα δεν γίνεται .

«Πάμε» ρωτάει

«Ναι!»

Βγαίνουμε έξω και προσπαθώ να ξεχάσω της περίεργες σκέψεις μου . Είμαι στο Λονδίνο έκανα το όνειρο μου πραγματικό και με το παραπάνω . Θέλω να δω τα πάντα !

Νιώθω ξαφνικά να γουργουρίζει η κοιλιά μου και θυμάμαι οτι δεν έχω φάει τίποτα . Σαν να άκουσε την σκέψεις μου ο Χάρρυ και σταματάει το αμάξι εξω απο ενα μαγαζί Starbucks .

«Θες να έρθεις μαζί ;»

«Ναι»

Κατεβαίνω και μπαίνω μέσα πάω να παραγγείλω . Περνώ ενα καφε caramel macchiato και ένα ντονατ . Πληρώνω και πηγαίνω να βρώ τον Χάρρυ . Αλλα πουθενά . Που στο καλώ πήγε ; Κοιτάω γύρω και τελικά βλέπω έξω απο το μαγαζί ενα πλήθος ατόμων γύρω του . Προφανώς για να βγάλουν φωτογραφίες . Περνάω απο δίπλα του για να με δει και του κάνω νόημα ότι πάω στο αμάξι . Μετά απο κάμποση ώρα ο Χάρρυ επιστρέφει κρατώντας ενα καφέ . Εγώ εχω φαει ήδη και συνεχίζω να πίνω το υπόλοιπο του καφέ μου. Επικρατεί ησυχία στο αυτοκίνητο . Κοιτάω όλα τα τοπία , αλλά δεν μπορώ να συγκεντρωθώ σε αυτά . Απο τη στιγμή που έγινε αυτό με τους φανς , εχω σκέφτομαι την δική μου εκδοχή . Ο Χάρρυ είναι πάντα καλός μαζί τους εγω όμως αν δεν τα καταφέρω . Έχω ακούσει περίπτωσης που οι άνθρωποι τρελαίνονται και αρχίζουν τα ναρκωτικά . Δεν θέλω να καταλήξω έτσι .

Surprise (H.S.) Where stories live. Discover now