4

261 14 0
                                    

Γεια σας παιδιά, λοιπόν αυτό είναι το 4 κεφάλαιο . Ελπίζω να σας αρέσει !



«Εμ,γεια» Θεέ μου , μόλις μίλησα στον Harry Styles . Νιώθω τα συμπτώματα της κρίσης πανικού να συμβαίνουν ξανά πάνω μου .

Πιθανότατα έχω γίνει σαν ντομάτα αυτή την στιγμή και δεν ξέρω αν μπορεί να τον δει , ελπίζω ΌΧΙ ! Άλλα έχω ιδρώσει ολόκληρη !







«Γεια, εσύ πρέπει να είσαι η Ελευθερία !?»







«Ν-ναι εγώ είμαι» λέω και περνώ βαθιές ανάσες , μήπως καταφέρω να ηρεμήσω. Μάταια , βέβαια αλλά τουλάχιστον προσπαθώ .







«Λοιπόν να υποθέσω πως εμένα με ξέρεις » γελάει







«Ναι , φυσικά και σε ξέρω » χαμογελάω







«Οπότε έρχομαι μαζί σου τώρα !?»







«Ναι το αμάξι είναι έξω »







«Okay»Έχω πάθει σοκ . Αν δεν είμαι λιπόθυμη μέχρι να φτάσουμε στο αμάξι , σίγουρα θα είναι μεγάλο κατόρθωμα για εμένα !







Περπατάμε έξω από το δωμάτιο και μόλις φτάνουμε στον κεντρικό χώρο του αεροδρομίου , γίνεται ο πανικός που μου έλεγε πριν η γυναίκα . Μέσα σε δευτερόλεπτα έχουν μαζευτεί γύρω μας πάνω από 25 δημοσιογραφεί .







«Οοο Θεέ μου » ακούω τον Harry να λέει . Η δημοσιογραφεί μας έχουν περικυκλώσει και οι ερωτήσεις τους πέφτουν βροχή η μια μετά την άλλη . Ακούω τον Harry να απαντάει κάποιες από τις ερωτήσεις , ώσπου η ασφάλεια του κτηρίου έρχεται και τους απομακρύνει όλους από κοντά μας .







«Wow , συμβαίνει συχνά αυτό να φανταστώ ;»







«Ναι αρκετά συχνά θα έλεγα » χαμογελάει και κάνω το ίδιο .







Επιτέλους καταφέρνουμε να φτάσουμε στο αυτοκίνητο .







«Λοιπόν » λέω «Αυτός είναι ο μπαμπάς μου » αφού συσταθούν μια άβολη ησυχία επικρατεί το αμάξι. Μετά από 15 λεπτά είμαστε σπίτι . Ανοίγω την πόρτα και με ακολουθεί μέσα.







«Αυτό είναι το σπίτι μου » λέω και χαμογελάω , κάνει το ίδιο







«Είναι πολύ όμορφο » λέει







«Ευχαριστώ»







«Εμ, θες να κάτσουμε ;» ρωτάω







«Ναι φυσικά» λέει « Ξέρεις δεν δαγκώνω»







«Τ-τι εννοείς ;»







«Εννοώ μην είσαι τόσο αγχωμένη»







«Φαίνεται πολύ τελικά;! » γελάμε







«Μονο λίγο » γελάμε ξανά







«Ωραία θα ηρεμήσω . Μήπως θες να σου φέρω κάτι ; έχω φτιάξει μπισκότα !»







«Λοιπόν λατρεύω τα μπισκότα όποτε φέρε αυτά !» αμέσως σηκώνομαι βάζω τα μπισκότα σε ένα πιάτο και φέρνω δύο ποτήρια νερό μαζί.







«Ευχαριστώ» λέει







Αυτό λοιπόν ήταν το 4 κεφάλαιο ελπίζω να σας άρεσε !


















Surprise (H.S.) Where stories live. Discover now