Το επόμενο πρωί ο ήχος του ξυπνητηριού , ήταν το πρώτο πράγμα που αντήχησε στα αυτιά μου . Κοιτάω την ώρα 9:30 . Εχτές το βράδυ αποφάσισα να βάλω αργότερα το ξυπνητήρι μιας και θα πήγε να σχολείο μόνο για να αποχαιρετήσω τους φίλους μου .
Σηκώνουμε και κατευθύνομαι προς το μπάνιο . Όλοι λείπουν και επικρατεί απόλυτη ησυχία . Αφού πλύνω τα δόντια μου και φτιάξω τα μαλλιά μου , επιστρέφω στο δωμάτιο μου για να ντυθώ . Επιλέγω ένα γαλάζιο πουκάμισο και ενα μαύρο Τζιν παντελόνι .
Κατευθύνομαι προς την κουζίνα και φτιάχνω καφέ . Πίνω λίγο και αποφασίζω να "ενοχλήσω" τον Χάρρυ. Περπατάω έως τον ξενώνα και χτυπάω την πόρτα«Περάστε»λεει και μπαίνω μέσα
«Καλημέρα , συγγνώμη αν σε ξύπνησα»
«Καλημέρα , δεν με ξύπνησες ,εχω ξυπνήσει εδω και μια ώρα »
«Okay , λοιπόν όταν είσαι έτοιμος έχω φτιάξει πρωινό και μετά να πάμε στο σχολείο μου »
«Okay » λέει και βγαίνω έξω επιστρέφω στην κουζίνα και κάθομαι βλέποντας για τυχόν ειδοποιήσεις και μηνύματα στο κινητό μου . Μετά απο περίπου 10 λεπτά ο Χάρρυ έρχεται και αυτός , φοράει ένα λευκό πουκάμισο και μαύρο Τζιν . Θεέ μου, πως γίνεται κάποιος να είναι τόσο όμορφος .
«Τι ώρα πρέπει να πάμε ;»
«10:30 περίπου . Δεν θέλω να έχουμε διάλειμμα για να μην γίνουνε δύσκολα τα πράγματα »
«Ναι σωστά »
«Λοιπόν τι θες να φας ;»
«Μπανάνα»λέει και γελάμε . Μα φυσικά , κλασσικός Harry Styles . Περνώ μια μπανάνα και του την δίνω .
«Καφέ ;»
«Ναι , ευχαριστώ»
...
Η ώρα είναι 10:35 και είμαστε έξω απο το σχολείο . Μπαίνουμε μέσα και το ζητώ να με ακολουθήσει μετά απο δύο ορόφους σκαλιά , επιτέλους είμαστε έξω από την τάξη μου . Χτυπάω την πόρτα και η κρίση πανικού επιστρέφει
«Ηρέμησε » μου λεει ο Χάρρυ που έχει καταλάβει την κατάσταση μου . Αρχίζω να περνώ ανάσες και ανοίγω την πόρτα . Μπαίνουμε μέσα και νιώθω όλα τα βλέμματα πάνω μας .
«Άργησες »λεει η κυρία Παπασταυρου «Ο κύριος ποιος είναι;»δείχνει τον Χάρρυ
«Απο εδώ είναι ο κ. Harry Styles » λέω και ακούγονται απο παντού ψίθυροι .
«Ωραία και γιατί τον έφερες εδώ ;»
YOU ARE READING
Surprise (H.S.)
FanfictionΚαι κάπως έτσι η ζωή μου άλλαξε χάρη στον Harry Styles ποιός θα το περίμενε οτι μια έκπληξη γενεθλίων θα με έκανε αυτό που ειμαι τώρα μια.....