Ένα μήνα αργότερα
Τα πράγματα πάνε υπερβολικά Καλά θα έλεγα . Ο μήνας που πέρασε ήταν πραγματικά απίστευτος . Νιώθω τον Χάρρυ σαν κολλητό μου πλέον . Ναι, φύγαν όλες η περίεργες σκέψης που είχα! Η εταιρεία μας ζήτησε να γράψουμε τραγούδια και αυτό κάνουμε . Έχουμε φτιάξει 6 έως τώρα , τα λατρεύω το καθένα ξεχωριστά . Στην αρχή είχα σχεδόν τρελαθεί νόμιζα ορι δεν μπορούσα να γράψω . Να με όμως τώρα που έχω γράψει 4 και τελειώνω ένα ακόμη τώρα . Πέρα βέβαια απο το γράψιμο κάνουμε και αλλά πράγματα μαζί . Μου έδειξε όλο το Λονδίνο και με πήγε όπου ήθελα ! Τα απογεύματα στο σπίτι περνάνε απίστευτα . Παίζουμε παιχνίδια στο playstation . Να σημειωθεί εδώ οτι σχεδόν πάντα τον νικαω . Τραγουδάμε και κάνουμε δικά μας πάρτι . Αλλά το σημαντικότερο για εμένα είναι τον κατάφερα να ξεκινήσει να διαβάζει το "the notebook" . Στην αρχή γκρίνιαζε αλλα πλέον φαίνεται να του αρέσει . Έτσι και αλλιώς δεν μπορεί να κάνει διαφορετικά γιατί τον παρακολουθώ την ώρα που διαβάζει . Ναι ακούγετε τρελό αλλά έχουμε ορίσει μια ώρα καθε μέρα που διαβάζουμε βιβλίο .
Η ωρα τώρα ειναι 5:20 και βαριέμαι πάρα πολύ . Κάθομαι στο κρεβάτι μου και απλά κοιτάω το ταβάνι . Σηκώνομαι απότομα όρθια . Βρήκα πως θα ξεπεράσω την πλήξει θα ενοχλήσω τον Χάρρυ . Βγαίνω απο το δωμάτιο και πηγαίνω στο σαλόνι . Τον βλέπω να μιλάει στο τηλέφωνο και αποφασίζω να μην τον διακόψω .
Harry's pov
Μόλις έλαβα κλήση απο τον Λιαμ οτι τελικά θα έρθουν και οι τρεις τους το βράδυ . Πρέπει να συζητήσουμε για το reunion . Τι στιγμή που ετοιμάζουμε να κλείσω το τηλέφωνο , η Ρια έρχεται στο σαλόνι . Το κλείνω
«Γεια»λεω«συμβαίνει κάτι ;»
«Οχι απλά βαριέμαι » γελάω λίγο . Αυτή η κοπέλα είναι απίστευτη , μπορεί να με κάνει να γελάω με μόνο μια λέξει
«Λοιπόν το βράδυ θα έρθουν κάποιοι φίλη μου»
«Okay θα κάτσω στο δωμάτιο . Δεν θα ενοχλήσω μην ανησυχείς»
«Τι; Όχι , δεν εννοούσα αυτό και ποτέ δεν με ενοχλείς .Σε θέλω . Εννοώ εδα μαζί μας !» Βλάκα τι της λες της κοπέλας . Γιατί δεν μπορώ απλά για μια φορά να τα κάνω όλα εύκολα , όπως κάνει εκείνη
«Εντάξει θα μείνω εδω . Τους ξέρω ; »
«Λογικά ναι » ξέρω οτι της σπάω τα νεύρα όταν το κάνω αυτό . Δηλαδή όταν δεν της λέω απο την αρχη κάτι . Αλλά είναι τόσο γλυκιά όταν προσπαθεί να αποσπάσει πληροφορίες . Θέλω απλά να δω την αντίδραση της όταν δει όλους τους one direction μαζί .
YOU ARE READING
Surprise (H.S.)
FanfictionΚαι κάπως έτσι η ζωή μου άλλαξε χάρη στον Harry Styles ποιός θα το περίμενε οτι μια έκπληξη γενεθλίων θα με έκανε αυτό που ειμαι τώρα μια.....