Της εξηγώ τα πάντα απο οτι έγινε πριν και απλά με κοιτάει για σχεδόν πέντε λεπτά τώρα «Τι πρέπει να κάνω;» ρωτάω
«Δεν ξέρω εχω πάθει ενα μικρό σοκ είναι η αλήθεια . Δηλαδή σου είπε να φύγεις;»
«Ναι , τουλάχιστον αυτό κατάλαβα αλλά δεν έκανα κάτι ή αν έκανα δεν ξέρω τι στο καλό ήταν αυτό και αυτός μου μίλαγε απότομα λες και δεν ξέρω του κατέστρεψα την ζωή ή κάτι τέτοιο» αρχίζω να κλαίω παλι , με αγκαλιάζει.
«Εε μην κλαίς , θες να πάω να τον βρίσω» γελάω
«Οχι» γελάμε και οι δυο
«Είσαι χλωμή»
«Λογικό δεν εχω φάει τίποτα»
«Ιιι πως το έκανες αυτό , θες να βρίσω εσένα ; Τέλος πάντων πάμε κερνάω παγωτό» γελάω . Αλλάζω τα ρούχα μου σε ένα φούτερ και μια φόρμα και φεύγουμε απο το σπίτι . Πάμε στον φούρνο που είναι κοντά στο σπίτι μου . Σχεδόν γέλασα όταν η Άννα η κοπέλα που δούλευε εκει και την ήξερα χρονιά μου ζήτησε φωτογραφία . Δεν έχω πολύ συνηθίσει ο κόσμος να με αναγνωρίζει ακόμα . Περνώ ενα ντονατ το οποίο εξαφανισα σε τρία λεπτά και μετά έφαγα το αγαπημένο μου παγωτό . «Ήταν περίεργο που σου ζήτησε φωτογραφία έτσι δεν είναι , αυτό δεν σκέφτεσαι;»
«Αυτό ακριβώς , ας πούμε την ξέρω τόσα χρόνια και είναι απλά περίεργο!» γελάμε «Πάμε στης κούνιες;» γελάει
«Δεν άλλαξες καθόλου όμως»
«Καθόλου»
«Πάμε»
...
Σε μισή ώρα είναι η πτήση του Χάρρυ . Θέλω τόσο πολύ να πάω στο αεροδρόμιο , αλλά δεν θα το κάνω . Δεν πρέπει να το κάνω , είναι ξεκάθαρο οτι δεν με θέλει ποιά , με έδιωξε και θα το σεβαστώ όσο και αν με σκοτώνει . Γαμωτο γιατί γίνονται όλα αυτά ;
...
3 εβδομάδες αργότερα
Σήμερα το βράδυ η χρονιά αλλάζει . Είμαι αρκετά ενθουσιασμένη . Απο τότε που ο Χάρρυ έφυγε δεν έχουμε μιλήσει , αλλά εχτές μίλησα με τον Τζον και αύριο επιστρέφω στην Αγγλία για να γυρίσουμε βίντεο κλιπ . Έχω αγχωθεί λίγο για όλο αυτό , αλλά στο κάτω κάτω δεν φταίω σε κάτι ! Αυτός τα έκανε όλα έτσι όπως είναι τώρα . Τέλος πάντων σε 10 λεπτά αλλάζει ο χρόνος .
«Πρέπει σίγουρα να φύγεις αύριο;» ρωτάει η αδερφή μου
«Ναι , πέρα απο το κλιπ πρέπει να δω και λίγο το σπίτι μου που το εχω αφήσει πόσους μήνες» παίρνει μια λυπημένη φατσούλα «Ε μην κάνεις έτσι και πες στην μαμά και στον μπαμπά να έρθετε»
YOU ARE READING
Surprise (H.S.)
FanfictionΚαι κάπως έτσι η ζωή μου άλλαξε χάρη στον Harry Styles ποιός θα το περίμενε οτι μια έκπληξη γενεθλίων θα με έκανε αυτό που ειμαι τώρα μια.....