Βήχω λίγο . Δεν νιώθω να αναπνέω . Δεν ξέρω καν γιατί δεν έχω λιποθυμήσει ακόμα. Για μισώ λεπτό , αυτό είναι , είμαι λιπόθυμη ! Μα φυσικά δεν έχει γίνει τίποτα από όλα αυτά . Είναι τρελό αυτό αποκλείεται να είναι όντως εδώ , αποκλείεται να μου ζήτησε να γίνουμε ντουέτο .
«Είσαι καλά ;» ρωτάει , είμαι ξύπνια ; Τι συμβαίνει γιατί αυτό σίγουρα δεν μπορεί να είναι αλήθεια!
«Δεν είμαι τρελή , έτσι δεν είναι ; Είσαι όντως εδώ , στην Ελλάδα , στο σπίτι μου ; Μου ζήτησες να γίνουμε ντουέτο έτσι δεν είναι ; Δεν μπορεί να τα φανταστικά όλα αυτά ;»
«Κοίτα με λίγο »λέει και υπάκουο « Δεν είσαι τρελή , εντάξει ! Είμαι όντως στην Ελλάδα και στο σπίτι σου και σου ζήτησα να κάνουμε ντουέτο »
«Ωραία,ωραία» αφήνω μια ανάσα ανακούφισης , τουλάχιστον δεν είμαι τρελή , κάτι είναι και αυτό «Λοιπόν όσο αναφορά το ντουέτο , εγώ ήδη έχω λατρέψει την ιδέα όμως δεν ξέρω ακόμα ποια είναι η γνώμη των γωνιών μου . Κοίτα το ζαχαροπλαστείο για την τούρτα μου δεν είναι μακρυά , όποτε υποθέτω πως μπορείς να κάνεις λίγη υπομονή !?»
«Ναι, φυσικά και μπορώ αλλά δεν μου είπες πως έχεις γενέθλια σήμερα »
«Οοο,ναι σήμερα γίνομαι και επισήμως 18» γελάω λίγο
«Χρόνια πολλά ! Κάτι ακόμα σε πειράζει να σε φωνάζω Ria; μου αρέσει για εσένα και εξάλλου βγαίνει από το όνομα σου όποτε πάρε το σαν χαϊδευτικό »
«Όχι δεν με πειράζει και εμένα μου αρέσει »χαμογελάω
«Ωραία , λοιπόν τι λες να κάνουμε εκείνη την ηχογράφηση που λέγαμε ;»
«Ναι φυσικά, πιο τραγούδι ;»
«Sign of the times »
«Okay»βγάζει το κινητό του και βάζει την ηχογράφηση ,μετά από λίγο αρχίσαμε να τραγουδάμε και συνειδητοποιώ πόσο δίκιο έχει οι φωνές μας είναι απίστευτα ταιριαστές. Είναι σαν να γεννήθηκαν για να είναι μαζί . Είναι πραγματικά μαγικό αυτό !
«Αυτό είναι τέλειο »λέει
«Ναι όντως ήταν αλλά μου δίνεις δυο λεπτά γιατί πρέπει να κάνω ένα τηλεφώνημα ;»
«Φυσικά»κατευθείαν σηκώνομαι και περνώ τηλέφωνο την Χρυσά . Μετά από δύο χτυπήματα το σηκώνει .
"Έλα" λέω "Δεν θα πιστέψεις τι έγινε!"
"Τι;"
" Λοιπόν του ζήτησα να τραγουδήσει και είπε να τραγουδήσω και εγώ μαζί του. Τέλος πάντων μου ζήτησε να κάνουμε ντουέτο και μάλιστα ηχογράφησε τις φωνές μας για να τις δώσει στον μάνατζερ του!"
" Wow Ελευθερία αυτό είναι τέλειο! δεν ξέρεις πόσο πολύ χαίρομαι για σένα"
"Αυτό ήθελα να σου πω , για αυτό σε πείρα τηλέφωνο κιόλας, είναι ότι σε ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ πάρα μα πάρα μα πάρα πάρα πολύ!!!"
"Τίποτα!"
" Τέλος πάντων πρέπει να κλείσω γιατί νομίζω ήρθαν οι γονείς μου. Bye"
"Byee"
«Λοιπόν Harry , έρχονται οι γονείς μου και θέλω να μου κάνεις μία χάρη»
«Τι χάρη;»
«Να του πεις εσύ για το ντουέτο»
«Okay εύκολο !»
«Ααα επίσης , θέλω να βγούμε μια φωτογραφία !» λέω και χαμογελάω χαμογελάει και εκείνος και μου λέει να πάω δίπλα του για να βγάλουμε.
Οπότε αφού έβγαλα 5-6 φωτογραφίες επέστρεψα στη θέση μου την ίδια στιγμή που οι γονείς μου μπήκανε στο σπίτι.
Αυτό λοιπόν ήταν το έκτο κεφάλαιο Αν σας άρεσε γράψτε μου το στα σχόλια .
YOU ARE READING
Surprise (H.S.)
FanfictionΚαι κάπως έτσι η ζωή μου άλλαξε χάρη στον Harry Styles ποιός θα το περίμενε οτι μια έκπληξη γενεθλίων θα με έκανε αυτό που ειμαι τώρα μια.....