«Γεια σας » λέει η μαμά μου .
«Γεια μαμά » λέω «Έφερες την τούρτα ;»
«Ναι» λέει δείχνοντας το κουτί .
«Λοιπόν μαμά από εδώ ο Harry , ο μπαμπάς τον γνώρισε ήδη »
Αφού έκαναν μια σύντομη χειραψία , ένιωσα την πιο άβολη στιγμή της ζωής μου . Δεν ξέρω τι να πω , είναι σαν να έχω καταπιεί την γλώσσα μου .
Γυρνάω προς τον Harry « Θα τους το πεις τώρα ή μετά την τούρτα » τον ρώτησα αρκετά σιγανά , ώστε μόνο αυτός να μπορεί να με ακούσει .
«Μετά »
«Okay»Μετά από λίγα λεπτά αμηχανίας , η μαμά μου ήρθε με την τούρτα και όλοι άρχισαν να τραγουδάνε . Δεν το πιστεύω ότι γίνομαι 18 . Το τραγούδι τελειώνει και όλοι μου λένε να κάνω ευχή .
Αφού ευχήθηκα να πετύχει όλο αυτό που θέλει να κάνουμε ο Harry "Γιατί και εγώ το θελω" , έσβησα τα κεράκια .
Μετά από το χειροκρότημα η μαμά μου πήγε στην κουζίνα μαζί με τούρτα . Μερικά λεπτά αργότερα επιστρέφει και μας δίνει σε όλους από ένα πιάτο με τούρτα . Αφού έδωσε σε όλους κάθισε και εκείνη να φάει .
Αφού έφαγα λίγο από την τούρτα , γύρισα και κοίταξα τον Harry . Εκείνος έγνεψε και αφού έβηξε λίγο , άρχισε να μιλάει .
«Λοιπόν , έχω να σας πω κάτι σημαντικό » είπε « Πριν που λείπατε , εγώ και η Ria αρχίσαμε να τραγουδάμε και μαγευτικά από την φωνή της . Οπότε αποφάσισα πως θα ήταν καλό αν την αφήνατε να έρθει μαζί μου και να κάνουμε ντουέτο » αμέσως χαμογέλασα . Το θέλω τόσο πολύ αυτό !
«Τι;» πετάχτηκε όρθια η μαμά μου
« Μαμά , μπαμπά ξέρετε πόσο σημαντικό και τέλειο είναι για εμένα αυτό ! Επίσης να σας θυμίσω ότι θα έφευγα έτσι και αλλιώς για Αγγλία , σας το είχα πει ότι θα το κάνω και τώρα έχω κάτι παραπάνω . Σας παρακαλώ αφήστε με να πάω μαζί του!»
Οι γονείς μου κοιτάχτηκαν και έκαναν κάποια νοήματα.
«Εντάξει » Τελικά απάντησε ο μπαμπάς « Ναι πας ! Ζήσε το όνειρο σου » είπε και άρχισα να χοροπηδάω από χαρά . Δεν το πιστεύω ότι θα πάω στην Αγγλία και μάλιστα για να κάνω ντουέτο με τον Harry Styles .«Ποτέ φεύγετε » ρωτάει η μαμά μου . Ναι σωστά , πότε φεύγουμε ; Κοιτάω τον Harry .
«Μεθαύριο » Τι ; Μόνο δύο μέρες ; Δεν θα προλάβω να κάνω τίποτα !!!
«Μαμά που είναι η βαλίτσα μου ; » είπα με μία μίξη ενθουσιασμού και άγχους μαζί .
«Άσε την βαλίτσα . Καλύτερα να πας να χαιρετήσεις τους φίλους σου !»
Ωχχχ όχιιι.... Αυτό δεν το είχα σκεφτεί . Θα τους χάσω όλους .«Εμ, θα πάω αύριο στο σχολείο να τους χαιρετήσω . Θα είναι όλοι εκεί όποτε , νομίζω είναι καλύτερα»
«Έχεις διαβατήριο έτσι δεν είναι ;»λέει ο Harry
«Ωχχχχ... ΌΧΙ » Θεέ μου τι κάνω τώρα ;
«Πάω τώρα » λέει ο μπαμπάς μου και σηκώνετε
«Ευχαριστώ !» Πάλι καλά ! Νιώθω το άγχος να με κυριεύει ξανά.
«Αγάπη μου , ηρέμησε » λέει η μαμά μου «Γιατί δεν πάτε μια βόλτα ;»
«Που;»
«Πηγαίνετε στην πλατεία »
«Okay» λέω « Harry θες να πάμε μια βόλτα ; »
« Ναι , γιατί όχι »χαμογέλασε
Αυτό ήταν το όγδοο κεφάλαιο . Έχω ερώτηση , πιο είναι αγαπημένο σας τραγούδι του Harry Styles;;;
Εμένα το Adore you και το two ghosts ( Επίσης ξέρω οτι κάνεις δεν ρώτησε αλλά.... δεν πειράζει 😜)
YOU ARE READING
Surprise (H.S.)
FanfictionΚαι κάπως έτσι η ζωή μου άλλαξε χάρη στον Harry Styles ποιός θα το περίμενε οτι μια έκπληξη γενεθλίων θα με έκανε αυτό που ειμαι τώρα μια.....