12

201 12 1
                                    

Ο Χάρρυ εχτές μου είπε να είμαι έτοιμη στης 10:30 . Ξύπνησα στης 9 και έκανα την συνηθισμένη μου ρουτίνα . Σήμερα επέλεξα να κάνω μια λεπτή γραμμή eyeliner , έβαλα μάσκαρα , ρουζ και ενα ροζ λιπ γκλος . Γενικά δεν κάνω καθε μέρα μακιγιάζ , απλά Σήμερα είναι μια ξεχωριστή μέρα για εμένα . Πήγα στην ντουλάπα μου και επέλεξα ένα μπεζ τζιν και ένα μαύρο ζιβάγκο μπλουζάκι. Φόρεσα τα Vance μου και έπιασα τα μισά μαλλιά μου σε ενα μικρο κότσο .
Βγήκα απο το δωμάτιο και κατευθύνομαι προς την κουζίνα , φτιάχνω γρήγορα ένα καφέ και κάθομαι . Εχτες ανέβασα της φωτογραφίες απο το Big Ben στο instagram και η αλήθεια είναι οτι είχα περισσότερα σχόλια απο όσα περίμενα. Για την ακρίβεια ειναι 112 . Παλιά το πολυ να είχα 30 στης φωτογραφίες μου . Διαβάζω κάποια "Μας λείπεις"ή
"Γύρνα πίσω μου λείπεις " ή "Ελπίζω να περνάς τέλεια" . Περίεργο , τα περισσότερα απο τα άτομα που μου έγραψαν αυτά είναι τα άτομα τα οποία με κορόιδευαν παλιότερα . Το γεγονός οτι ξαφνικά με συμπαθούν ενώ τόσο καιρο με " βασάνιζαν" είναι περίεργο .

Η ώρα είναι 10:20 και ο Χάρρυ δεν έχει φανεί ακόμα . Τι κάνει τόση ώρα ; σηκώνομαι και κάνω μια βόλτα μέσα στο σπίτι . Η αλήθεια είναι οτι δεν το εχω δει ολόκληρο ακόμα . Ανεβαίνω στον επάνω όροφο και ανοίγω τυχαίες πόρτες . Μέχρι στιγμής εχω βρει 2 τουαλέτες και ενα χορό με όργανα γυμναστικής . Ανοίγω μια άλλη πόρτα και βρίσκω μέσα ένα πιάνο . Αχ...έχω τόσο καιρό να παίξω . Δεν νομίζω να πειράξει τον Χάρρυ αν παίξω . Κάθομαι στην καρέκλα και το ανοίγω. Είναι σαν καινούργιο , πολύ καλύτερο απο αυτό που είχα στην Ελλάδα . Χωρίς να το καταλάβω έχω αρχίσει να παίζω . Το river flows in you ειναι το πιο αγαπημένο μου κομμάτι στο πιάνο . Σε κάποια φάση νιώθω οτι χάνω τον έλεγχο κλείνω τα μάτια μου και χάνομαι στην μουσική μου . Όταν το τραγούδι τελειώνει ακου χειροκρότημα γυρνάω και βλέπω τον Χάρρυ να στέκεται δίπλα στην πόρτα .

«Δεν ήξερα οτι παίζεις τόσο καλά »


«Ευχαριστώ . Σε έψαχνα αλλά μετα βρήκα αυτο και δεν μπορούσα να αντισταθώ » γελάω

«Μπορεις να έρχεσαι όποτε θες »λέει«όμως πάμε τώρα γιατί έχουμε ήδη αργήσει » γνεφω . Κατεβαίνουμε κάτω και φεύγουμε

...

10 λεπτά αργότερα είμαστε εξω απο ένα τεράστιο κτίριο . Προσπαθώ να κρατήσω το άγχος μου . Μάταια βέβαια .

«Λοιπόν εδώ είμαστε . Προσπάθησε να είσαι χαλαρή . Είμαι σίγουρος οτι θα σε λατρέψουν όλοι τους , όποτε δεν χρειάζεται να είχες άγχος»


Surprise (H.S.) Where stories live. Discover now