♡Sofija♡
•22 godine.
•Majka joj je umrla kada je imala samo 4 godine, a oca su joj ubili skoro.
•Najbolja drugarica joj je Mina, sa kojom je od srednje nerazdvojna. Sve su prosle zajedno.
•Nikad nije imala decka, jer misli da ce kad tad doci onaj pravi, a ona ce to osetiti.
•Veliki je sanjar. Veruje ljudima i previse, i zbog toga je mnogo puta povredjena. U svom zivotu je samo gubila nikad nista nije dobijala. Previse je dobra i lakoverna.
☆Viktor☆
•28 godina.
•Rodjen je u Rusiji ali zivi u Srbiji, ali povremeno ide u svoju zemlju zbog posla.
•Roditelji mu zive u Rusiji, nema ni brata ni sestru. Ali zato ima najboljeg prijatelja koji mu je kao brat.
•Hladan je, ozbiljan, grub, strog, uvek sve mora da bude po njegovom.
•Ima nekoliko firmi. I jako je uspesan. Radi sa Ivanom, njegovim prijateljem.
• Nije toliki fuckboy kao Ivan.
•Ima dobru dusu, i gresno je lep, a o njegovom telu da ne pricam.
•On zna da ce nekada naci zenu sa kojom ce biti do kraja zivota. On ima to pravilo da samo sa jednom zenom ima decu, i da sa njom provede svoj zivot.☆Ivan☆
•27 godina.
•Otac ga je ostavio dok je njegova mama bila jos trudna sa njim. Nikad se nije raspitivao o njemu, jednostavno ga ne zanima.
•Njemu su devojke samo za jednu joc i to je to. Ne zeli da ima nista sa njima. Za razliku od Viktora on je rodjen u Srbiji. Ali Viktor i on saradjuju oko posla. Jako se dobro slazu.
•Ozbiljniji je od Viktora sto se tice nekih stvari, dosta je zatvoren. Ne voli velika okupljanja, ali voli da se zajebava i provocira.
•Ne veruje ljudima uopste. Blizak je jedino sa Viktorom i njegovom majkom.♡Mina♡
•22 godine.
•Ima starijeg brata, koji je potajno zaljubljen u Sofiju, obozava svoju sestru. Njihovi roditelji su malo dalje od njih, ali su isto u Srbiji.
•Sofija joj je kao sestra, uvek je slusa, jer je uglavnom uvek u pravu.
•Jednom je imala jednu ljubav i to je to, razocarala se.
•Uvek pokusava da izvuce dobro iz ljudi.☆Stefan☆
•27 godina.
•Minin brat. Zaljubljen u Sofiju.
•Zavrsio je medicinski fakultet, i sad je doktor. Jako uspesan i sexy doktor.
•Pozitivan lik, veoma se zastitnicki ponasa kad su u vezi Mina i Sofija.
O likovima cete saznati vise u prici. Uzivajte🥰
YOU ARE READING
Ruski kralj
RomanceI DEO. Ona je njegova kraljica. Samo njoj nije mogao da odoli, za njega je njena rec bila svetinja. Ne daj boze da je neko povredi, on ce ubiti za nju, I da ne trepne. On je grub, hladan, jak za sve ali slab na nju. Rusi su to, samo ne dirajte ono s...