Öykü ve Ayazın üstündekiler 👆❤️ İyi okumalar ☺️
Birden hepimiz şok olduk ve ben ayağa kalktım. O iki psikopat arkalarını döndü ama ben bi türlü cesaret edemedim.
X: Ya kusura bakma canım biraz geciktim ama telafi edicem söz !
Dedi ve kolumdan tuttu ve beni kendine doğru çevirdi. Gözlerimin ilk gördüğü şey onun o boncuk gözleriydi. Ve tabi aptal gülümsemesi. Bana sarıldı ve kulağıma
X: Hayatını kurtarmamı istiyorsan sakın bozma bu oyunu
Dedi ve elimi tuttu. Sonra o iki psikopata döndü ve
X: Hayır ola bir sorun mu var ? Yoksa sizin bu saatte sevgilimin yanında ne işiniz var ?! Bu saati bırak sizin sevgilimin yanında ne işiniz var ?! Hadi mal mal bakmayın cevap verin
İkisi tırsmıştı çünkü o çok kaslıydı. Balon gibi kasları vardı maşallah ! Biri derin bi nefes aldı ve
X1: Şey abi.. Yani.. Ben .. Yok, biz ona.. YOL ! Evet ya, yol sorduk. Dilimizden anlar dedik işte abi.
X: Yemedim ama şimdilik böyle olsun bi daha yol sormaya kalkarsanız o zaman ben size çok güzel anlıyacağınız bir dilden tarif edecem ona göre ! Dua edin ki sevgilim yanımda..
Dedi ve elini işaret etti.
X2: Yok abi estağfurullah. Bu arada çok yakışıyorsunuz allah bi yastıkta kocatsın.
X: Amin Amin de siz hala burda mısınız ?
Der demez ikisi koşar adımlarla uzaklaştı. Bana doğru döndü ve boş olan elini yanağıma koydu.
X: İyimisin ?
Ö: Hı hı
Dedim ve sadece gözlerine baktım. Sanki baktıkça içinde kayıp oluyormuşum gibi hissettim. O da benim gözlerime baktı. Elinin bir hala benimkini tutuyordu diğeride yanağımdaydı. Yavaş yavaş yaklaşıyordu ve gözlerini kapatıyordu. Tam bende kapatmak üzereyken doğrulandım.
Ö: A-aaah ! Pis fırsatçı !
X: İnsanlara böyle mi teşekkür ediyorsun sen ?
Ö: İnsanlara başka ediyorum ama senin bi insan olduğunu fark etmemişim. Tamam hayatımı kurtardın evet ama bu beni öpebileceğin anlama gelmiyor tamam mı ? Kendini ne sanıyorsun sen ya ?!
X: Yani yakışıklıyım, komiğim bide ..
Ö: Ukalasın !
Dedim ve gitmek istedim. Ama o yine elimi tuttu
X: Nereye ?
Ö: bide sana hesap mı verecem ben ?
X: Bak böyle psikopatlar çok burda tamam mı ! Gideceğin yeri söyle ben bırakayım seni.
Ö: Söylemesi kolay tabi gidecek yerim yok ki param da yok
Diye fısıldadım.
X: bir şey mi dedin ?
Çaresizlikten yine banka oturdum.
X: Kızım sen kafa yı mı yedin ya ne yapıyorsun.
Ö: Sana ne be pis sapık ! Hem ben şimdi gidersem sanki beni takip etmeyeceksin.
X: Bak birazda olsa beynin çalışıyormuş. Hadi gel ben seni arab..
Ö: bak delikanlı. Ben senin tanıdığın diğer kızlara benzemem tamam mı ? Tamam iyi hoş yardım ettin ama burda da kalsın deme ? Ben bırakayım yada gel bize gidelim falan yani o toplara hiç girme bence çünkü ben böyle pis oyunlara kanmam anladın mı ? Hadi şimdi paşa paşa arabana git annen merak etmesin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkı kolay sanma ✌️❤️
RastgeleTANITIM Öykü 22 yaşında ve Annesiyle Amerikada kalıyor. Babasını hiç görmedi çünkü o annesini Öykü doğmadan önce terk etti. Annesi başarılı bir iş kadını ve ACAR HOLDİNG'in sahibi.Bir abisi var adı Ömer. İstanbulda babalarının hastanesinde baş hekim...