Джънгкук лежеше на леглото в стаята си и гледаше нещо на телефона, докато чакаше алармата му за училище да звънне. След като тя звънна, погледна часовника и го изключи. Стана от удобното си легло и тръгна към гардероба, за да си избере дрехи за първия учебен ден, но точно в този момент някой рязко влезе в стаята му и той се стресна.
-Спокойно...- засмя се нервно мъжът.- Това явно не е банята. Много съжалявам, аз...
-Ти си поредния любовник на майка ми, не е нужно да ми се обясняваш.
-Това е неловко...Аз съм Дан, а ти си?
-Джънгкук.- момчетата тръгнаха да се здрависват, но тогава мъжът погледна Джънгкук.- Спокойно, лъскам с лявата ръка.
-А банята...
- Първата врата в ляво.
-Мерси приятел.Джийн:Добро утро скъпи.- каза майка му.
Майка му можеше да е възрастна, но годините ѝ хич не си личаха. Беше красива, независима жена, която знаеше за какво точно живее и какви са целите ѝ в живота.
Джънгкук:Добро да е.
Джийн: Кафе?
Джънгкук: Направих. Сандвич?
Джийн: Да ако обичаш..след няколко минути ще дойдат клиенти и нямам време. Между другото това е...
-Запознахме се.- казаха двете момчета едновременно.
Кук и въпросния мъж седнаха на масата.
Джънгкук: На колко години си Дан?
-На 32.
Джънгкук: Да нямаш преждевременна криза на средната възраст?
Джийн: Джънгкук...- каза тя разочаровано.
Джънгкук: Кара мотор, мамо. Да нямаш Едипов комплекс?
-Дали искам да правя секс с майка? М...не бих казал. Не ми е по вкуса.
Джийн: Остави го, просто те тества. Джънгкук напълно нормално е за един младеж да бъде сексуално привлечен към млада жена.
- Затова никога не трябва да излизаш с психари.- мъжът се опита да разведи обстановката, но не му се получи.
Джийн: Секс терапевт ако обичаш.
Джънгкук: За мен е.- каза той веднага след като чу чукането по вратата.Хосок: Новото гадже на майка ти е млад жребец.
Джънгкук: Майка ми не си хваща гаджета.
Хосок: Това ли са онези, които правят секс с животински костюми?- попита Хосок, докато гледаше една двойка, която явно имаше час с майката на Кук.
Джънгкук: Не. Той я кара да носи страпон, но тя не го харесва. Класически конфликт между доминацията.
Хосок: Защо и моята майка не е секс гуру като твоята?
Джънгкук: Повярвай ми, не ти трябва.
Момчетата се качиха на колелата си и тръгнаха към училище.Хосок: Направи ли го? Не ми казвай, че отново се задави.
Джънгкук: Отказах се. Не ми се говори затова.
Хосок: Какъв е проблема? Не успя ли да се надървиш?
Джънгкук: Разбира се, че се надървих, да не съм соп. Просто го оставих да спадне, не ми харесва усещането. А сега ако обичаш да сменим темата.
Хосок: Нищо лично, но това е адски странно.
YOU ARE READING
𝙎𝙀𝙓 𝙈𝘼𝙉𝙄𝘼 (𝒱𝓀ℴℴ𝓀)(временно спряна)
FanfictionКакво става, когато невинното момче Джон Джънгкук което никой не познава започва да си партнира с най-лошото и известно момче Ким Техьонг? Started:10.03.2020. Finished: ᵇᵃˢᵉᵈ ᵒⁿ ᵃ ⁿᵉᵗᶠˡⁱˣ ˢᵗᵒʳʸ