Джънгкук: Ах...мамка му.- изпсува под носа си и се затича, настигайки русокосия.-Къде отиваме?
Техьонг: При групата за учение на Сънми.-Пицата, най-накрая.
Сънми: Кой е поръчвал пица?
-Ние. С кредитната карта на майка ти.-Какво по дяволите...- едно от момчетата отвори вратата и веднага вторачи погледа си в Кук.
Техьонг: Трябва да говорим с Кайл.
-За какво?
Техьонг: Не те интересува.
-Сънми, мъжката пронститутка е тук!
Сънми: Какво искаш?- погледна към Кук.- Обичам този филм.- погледна към Техьонг.- Как мина с родителите на Джаксън?
Техьонг: Избягах. Къде е Кайл?
Сънми: Защо?
Техьонг: Трябва да говорим с него.
Сънми: Добре.- покани момчетата вътре.- Роки, къде е Кайл?
Роки: Сигурно смърка в кухнята. Отвратителен е.
Техьонг и Джънгкук отидоха в кухнята, където завариха въпросното момче, лежейки на земята.
Джънгкук: Кайл, трябва да поговорим.
Кайл: Кожата ми е като килим~
Техьонг: Ти ли изпрати снимката, Кайл!? Да или не-
Джънгкук: Техьонг! В безсъзнание е. Това е глупаво. Той е изпратил снимката, защо не е отишъл в полицията?
Техьонг: Ти май наистина не го схващаш.
Джънгкук: Защо така си се вманиачил? Пари ли ти трябват? Ще ти дам моя дял. Или само си търсиш извинение, за да избягаш надалеч от Джаксън?
Техьонг: Какво означава това?
Джънгкук: Страмно е как постоямно ме искаш до себе си, когато ти трябва нещо.
Техьонг: Това не е така. Ти си ми приятел.
Джънгкук: Дали? Защото приятелите умеят да се изслушват. Казах ти, че сега трябваше да съм с Хосок, но по някаква причина съм тук с теб и тоя напушен педераст.
Техьонг: Върви тогава. ДАВАЙ!
Джънгкук: Добре!- преди Кук да напусне стаята, Техьонг го спря.
Техьонг: Не взех пари от Роки. Истината е, че откачих, зареди глупавата семейна вечеря, но не съм тук за това. Знаеш ли от колко време ме наричат мъжка принститутка? Четири години. Така ме наричат и хора, които не познавам. Да, павил съм петорка. След като това свърши мога да ти направя и една чекия в замяна ако искаш. Но знаеш ли как всичко това започна? Саймън се опита да ме целуне на рожденния ден на негов приятел. Отказах му и той ме насили, а в замяна му счупих носа. Каза на всички, че съм му духал и че се чукам с всеки срещнал. Аз съм момче и по-не ме ебе за мнението на останалите. Момичетата по-лесно се обиждат. Приемат хейта много на сериозно и се депресирват. Много малко хора знаят за това, но преди Роки беше момиче. И сега чрез операции и хапчета е момче. Но това не значи че не е чуствителен. Подобни неща ти оставят спомен за цял живот. Никой не заслужава да го боли така.
Джънгкук:Не знаех за това...
Техьонг: Все тая.- опитваше се да сдържи сълзите си.- Умолявам те да ми помогнеш да оправим положението.- чернокосото само кимна и се приближи до него.
Джънгкук: Как ще го накараме да говори?
KAMU SEDANG MEMBACA
𝙎𝙀𝙓 𝙈𝘼𝙉𝙄𝘼 (𝒱𝓀ℴℴ𝓀)(временно спряна)
Fiksi PenggemarКакво става, когато невинното момче Джон Джънгкук което никой не познава започва да си партнира с най-лошото и известно момче Ким Техьонг? Started:10.03.2020. Finished: ᵇᵃˢᵉᵈ ᵒⁿ ᵃ ⁿᵉᵗᶠˡⁱˣ ˢᵗᵒʳʸ