❌11❌

328 24 1
                                    

Джаксън: Съжалявам обекта на съобщението.- Техьонг и Джаксън седяха на една от пейките пред училището и гледаха учениците, които си гледаха в телефоните и се смееха. Преди няколко дена излезе гола снимка на момче от училището и вече всички бяха разбрали за това.
Техьонг: Нали не си го гледал?
Джалсън: Само за секунда. Както и да е...искаш ли да се запознаеш с нашите? Питат за теб, така че...
Техьонг: Никакъв шанс.
Джаксън: Тогава ще правим секс на задните седалки на колата ми вечно. Виж...запознай се с нашите, за да се свърши.
Техьонг: Ще преценя.
Джаксън: Супер. Ще им кажа.- целуна приятеля си набързо по устните и тръгна на някъде.

Хосок: Мина месец. Мислех си, че досега ще са скъсали.
Джънгкук: Нека спрем да говорим за Техьонг. Беше просто временно влечение. Преодолях го. Радвам се, че е с Джаксън. А и в клиниката няма много хора и не се виждаме толкова често. Вече мога да водя личен живот.
Хосок: Постоямно играеш на видео игри.
Джънгкук: Искаш ли тази вечер да гледаме Money heist?- извади билети за кино от джоба на якето си.
Хосок: Нееее~.- извика радостно и гушна приятеля си.
Джънгкук: Честит рожден ден.
Хосок: Мислех, че забрави за традицията ни.
Джънгкук: Как бих могъл? Всичко е наред, не ставай толкова емоционален.
Хосок: Как да не съм емоционален?
Джънгкук: Започва в 7. Ще хванем ранния автобус.

-На бас, че е Том.
-Не, той е дебел, на снимката си личи, че е на някой слаб.
-Ами Андрю?
-Той е чернокож, а пениса на снимката е бял.Обзалагам се, че е на Техьонг. Той е доста бял и живее по-мизрено, отколкото може да си представите. - каза едно от момчета, което гледаше точно към него, а той само му се усмихна и му посочи среден пръст. Когато видя, че русокосия тръгва на някъде каза по едно "Чао" на приятелите си и го последва.
Накрая стигна до старите тоалетни в училището и рязко отвори едната кабинка, къде видя Техьонг, който пушеше и гледаше през прозореца.
-Пениса е мой.
Техьонг: Какво?
-Мой е. Трябва ми помощта ти.
Техьонг: Да ти купя епилатор ли искаш?
-Нуждая се от помощта ти и на онова хлапе с което постоямно се влачиш.
Техьонг: Каза на всички, че пениса е мой. Ти си един долен педераст, защо да ти помагам?
-Не знам кой друг да помоля.
Техьонг: Мисли, преди да действаш, скъпи.- изгаси си цигарата и посече да си тръгне, но момчето го спря.
-Умолявам те. - Русокосия въздъхна тежко и отиде до мивките на тоалетните и се подпря на тях.- Изпратих снимката само на едно момче. Не мога да повярвам, че бях толкова глупав, че да си покажа и лицето.
Техьонг: И какво искаш да направим?
-Да разберете кой я е изпратил преди утрешното събиране. Ако пуснат снимката до края на живота ми ще бъде в интернет.
Техьонг: На кого я изпрати?
-Том Брейкхър.
Техьонг: Онзи Том?- повдигна едната си вежда учудено, след което се засмя.
-Излизахме от едва седмица. Баба тъкмо почина и не бях на себе си.
Техьонг: Когато някой роднина почине се затваряш в себе си, а не си пращаш кура на рандом хора.
-Виж...ще ти платя.- извади една стотачка от портофейла си, а Техьонг ги погледна за момент и пак се стедоточи в пода.
Техьонг: Задръж си парите и се разкарай от погледа ми преди да съм размислил.
-Адски много ти благодаря.

Техьонг: Хей заек.- хръчка момчето в кръста, а той измрънка и погледна към него.
Джънгкук: З-здравей, Техьонг. Не съм те виждал от и-известно време.
Техьонг: Имаме клиент по спешност.- хвана го за ръката и тръгнаха нанякъде из коридора.
Джънгкук: Спешност? Имам работа и нямам време след училище.
Техьонг: Пениса е на Рико. Иска да разбере кой го е пуснал.
Джънгкук: Нека да отиде в полицията. Това е един вид престъпление. Не разбирам какво общо има с терапията.
Техьонг: Пенис е. Няма да отнеме много време. Аз също имам работа след училище. - момчето не каза нищо.- Ъх, защо напоследък се държиш толкова сърамно?
Джънгкук: Н-н-не се д-държа страмно.
Техьонг: Напротив.
Джънгкук: Защо ти е да помагаш на Рико?
Техьонг: Зареди парите.- излъга го.- Моля те.
Джънгкук: Ах..добре. На кого е пратил снимката?

Джънгкук: Зубара Том Бейкър.- влезе в стаята и погледна към въпросното момче, което играеше на някаква игра, заедно с другите си приятели.
-Кои са тези смъртни дръзнали да влязат в нашите владения? Кой прекъсва играта на "Руините от Дънбар"?
Техьонг:Трябва да говорим с теб.
-Говори по-ясно, момченце.
Техьонг: АКО НЕ ИЗЛЕЗЕШ ОТ СТАЯТА И НЕ ГОВОРИШ С НАС ЩЕ ТИ ОТКЪСНА ЕЗИКА!
-Ние нямаме тайни помежду си.
Нервите на русокосия не издържаха и хвърли цялата игра през прозореца и удари с юмрук по масата.
Джънгкук: Говори с нас, или в противен случай ще се постараем всичките ти игри да свършат така.
-Добре..
Излязоха от стаята и отидоха в коридорите, където не ходеше почти никой. Те се възползва от момента и веднага притисна момчето за училищните шкафчета.
-Не аз изпратих снимката. Не бих направил нищо, с което да го нараня.
Техьонг: Докажи го. Дай ми телефона си.
-Нямам телефон.
Техьонг: Казах давай!- извика през зъби.
-Знаете ли каква радиация излъчва и как радиацията докарва до рак на топките. Не искам мутирала сперма. Проверете ме ако искате.
Техьонг: Щом не си ти, кой може да е?
-С Рико излизахме една седмица. Но после ме заряза зареди Глен Джейкъбс. После заряза и него, но не знам точно защо.
Джънгкук: Какво намекваш?
-Помните ли снимката на Тиа Хобс чисто гола от кръста нагоре?
Техьонг: Да.
-Тия излизаше с Глен, а днес той се води болен. Случайност? Не мисля.

𝙎𝙀𝙓 𝙈𝘼𝙉𝙄𝘼 (𝒱𝓀ℴℴ𝓀)(временно спряна)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant