❌9❌

393 26 6
                                    

Джънгкук отключваше училищното си шкафче, за да вземе учебниците за часът който имаше. През това време забеляза, че едно страмно облечено момче го наблюдава с интерес. Не му обърна голямо внимание, затова просто си взе учебниците, но когато затвори шкафчето си видя, че момчето се бе приближило повече към него, все така зяпайки го.
Джимин: Здравей.
Джънгкук: Здравей.
Джимин: Може ли един от бомбоните?- погледна към пакетчето, което кафявокосото държеше.
Джънгкук: Ъм, да.- подаде му пликчето и той си взе един бонбон.
Джимин: Чух нещичко.
Джънгкук: Какво?
Джимин: Ти си детсвеник.
Джънгкук: Моля?
Джимин:Чух, че черешката ти още не е откъсната.
Джънгкук: Това не те касае.
Джимин: Да прескочим скромността. Може ако искаш...
Джънгкук: Какво?
Джимин: Да отървеш детсвеник. Какво ще кажеш?
Джънгкук: Ами...извинявай, но ти кой си?
Джимин: Аз съм едно детинско момче обичащо розаво. А и името ми е Джимин.
Джънгкук: Благодаря ти, Джимин, но...не съм готов за това.
Джимин: Добре...ако размислиш може да ме намериш в музикалната стая Б. Или клубът по художници. Доскоро.- момчето си тръгна, оставяйки Кук сам, който беше жестоко объркан от туко-що проведения разговор.
-Кокос!- момчето чу познат глас и щом осъзна на кой е започна бързо да върви из коридора.
Джънгкук: Идиот...
Джаксън: Благодаря за помощта, пич. С Техьонг си писахме цяла вечер. Голям е умник.
Джънгкук: Знам.
Джаксън: Харесаха ми някои от нещата. Хубаво е да научаваш нови неща.
Джънгкук: Да, предполагам...

-За вас. Трябва да ядеш повече домашна супа, когато си болна.
Джийн: Не беше нужно. Днес се Чуствам много по-добре. Само имам проблем с гърлото.
-Все пак а изяжте. Полезна е.
Джийн: Никой досега не ми бе правил супа.
- Обикновенна супа.- засмя се.- Връщам се на работа.- влезе в къщата на жената и започна да поправя нещото, което вчера не успя, зареди синът му, който даваше зор да се прибира.

Техьонг и Сънми имаха междучасие и както винаги пушеха в изоставените тоалетни на училището и си говореха. По едно време телефона на русокосия извибрира и той леко се усмихна.
Сънми: Защо не излезеш на среща с него? Сетих се нещо. Да играем на една игра.
Техьонг: Каква?
Сънми: Да запишем някои неща. Но по забавен начин, за да ангажираш целия мозък. Помага при наистина трудни решения.
Техьонг: Добре.- угаси цигарата си и слезе от прозореца.
Сънми: Да започнем с добрите черти в Джаксън.
Техьонг: Привлекателен.
Сънми: И популярен.
Техьонг: Мхм. Не е мързелив.
Сънми: Какво друго? Имате ли общи неща?
Техьонг: Имаме.
Сънми: Към отрицателните ли е?
Техьонг: Не искам да имам приятел.
Сънми: Не те разбирам. Най-якото нещо е да си имаш приятел.
Техьонг: Кое му е толкова якото?
Сънми: Винаги има с кой да се размотаваш.

𝙎𝙀𝙓 𝙈𝘼𝙉𝙄𝘼 (𝒱𝓀ℴℴ𝓀)(временно спряна)Where stories live. Discover now