❌24❌

65 9 0
                                    

-Пхахахах! Изглеждаш нелепо.- момчето веднага отиде до по-малкия си брат, оглеждайки ги по-обстойно.- Приличаш на ядосан взискателен fuckboy.
Техьонг: Не мога да си го позволя така или иначе.
-Защо онова спортистче не ти купи дрехи като толкова настоява да бъдеш ба танците с него?
Техьонг: Той е Джаксън и не. Не съм му жена, която само хленчи за пари.- продума раздразнено блондито, гледайки се в огледалото.- Защо те дразни толкова много?
-Не ме. Ако трябва да съм честен ми допада. Просто не мисля, че е перфектния за теб. Не ми подхождате.- брат му започна да се ровичка из много костюми, които бяха избрали, подавайки му накрая един който беше доста подобен в стила на Техьонг.- Пробвай този. Зареди това момче вече тотално забрави как да се обличаш.
Техьонг: Щастлив съм с Джаксън, ясно?- сопна се блондито и веднага взе костюма от ръцете на брат си, започвайки да се преоблича.
-Добре, добре. Но пак не мисля, че сте перфектни един за друг. С онова скромното момченце ти отива повече.- Техьонг от своя страна не каза нищо. Само облече костюма и се вгледа в огледалото.

Този костюм наистина му харесваше повече. Беше повече в неговия готик и вулгарен стил. Но щом видя цената на етикета усмивката веднага му падна от лицето.
Техьонг: Казах ти какъв ми е лимита! Това е прекалено скъпо.

_____________________________

Джънгкук беше в стаята си, усилил музика докрай и оправяйки се за училищните танци. Обмисляше всякакви начини по които да се облече, като накрая просто реши да бъде със стандартен черен костюм и няколко бижута по ръцете си.
В този момент момчето чу звънеца на врата и веднага се затича към първия етаж преди майка му да отвори и да види кой е.
Джийн: За къде си се разбързал, миличък? И защо си облечен така?
Джънгкук: Ъм, ще ходя на училищните танци с един приятел.- без да се обяснява повече отвори входната врата, заварвайки на нея Джин, който беше облечен с официален смокинг и прилично прибрана назад коса.- Здравей..еха..изглеждаш уникално.
Джин: Благодаря ти. Ти също изглеждаш зашеметяващо.- в този момент зад момчето изскочи баща му.
-Тук съм, за да оправя мивката.
-О, чудесно.- обади се Джийн, която беше зад синът си на вратата.
-Внимавайте.- обади се мъжът, поглеждайки към синът си.
Джин: И вие също.- намигна му шеговито и след това хвана Джънгкук за ръката, тръгвайки към училищните танци.

𝙎𝙀𝙓 𝙈𝘼𝙉𝙄𝘼 (𝒱𝓀ℴℴ𝓀)(временно спряна)Onde histórias criam vida. Descubra agora