Wspomnienia : Park Jimin
Jak zwykle siedziałem w naszej ulubionej kawiarni i czekałem na niego. To, że spóźnia się jeszcze bardziej ode mnie chyba nikogo nie dziwi. Zawsze twierdzi, że ma dużo czasu, więc zaczyna się szykować 5 minut przed wyjściem z domu. I wiadomo jak się kończy. Zamówiłem nam już 2 kawy, więc pozostało mi tylko czekać. Za każdym razem gdy dzwoneczek powiadamiający o nowym kliencie zadzwonił, ja odwracałem się jak szalony. Strasznie wyczekiwałem mojego przyjaciela. Miałem nadzieję, że się pośpieszy. Kelner przyniósł kawę, więc stwierdziłem, że nie będę marnować czasu i się napiję.
Po dziesięciu minutach pan Min Yoongi się zjawił.
- No nareszcie.
- Ciebie też miło widzieć Jimin - Dosiadł się.
- Myślałem, że będziesz mieć miętowe włosy...
- Już jutro - Puścił mi oczko. Pierwszy raz Min będzie farbował włosy. Bardzo chcę go zobaczyć w innej odsłonie.
Przez kilka następnych godzin miło spędziliśmy razem czas. Można powiedzieć, że to już tradycja. Spotykamy się w każdą sobotę. Oczywiście w tygodniu też, ale w różne dni. Uwielbiam z nim rozmawiać i mam wrażenie oraz nadzieję, że on również.
Następny dzień : Min Yoongi
Siedziałem u fryzjera już jakieś pół godziny. Nie wierzę, że się na to zgodziłem... Park Jimin zapłacisz mi za to.
Yoongi : Zabiję Cię za ten pomysł...
Chimmy : Jeszcze Ci się spodoba :D
Yoongi : Obyś miał rację... Spotykamy się o 16?
Chimmy : Myślę, że nawet wcześniej
Yoongi : ???
- Witam - Co on tu robi?
- A ty co tu?
- Nie tylko ty się farbujesz - Uśmiechnął się.
- Jak mogłeś to przede mną ukrywać?! Ty zdrajco! - Niedobry... - No to na jaki kolor?
- Rudy - Nie spodziewałem się.
Szczęśliwi wyszliśmy z salonu fryzjerskiego dalej rozmawiając. Naprawdę nie spodziewałem się go tutaj. Stwierdziliśmy, że pójdziemy do mojego domu, ponieważ ostatnio byliśmy u Parka. Urządziliśmy sobie mały koncert jak to mamy w zwyczaju. Tworzymy wspaniały duet, ponieważ Jimin potrafi śpiewać, a ja rapować. Lubię to robić. Zawsze mamy przy tym pełno frajdy.
9 Marca : Park Jimin
CZYTASZ
Mermaid Singing || k.sj. & k.nj.
FanfictionKim Namjoon to młody mężczyzna w szczęśliwym związku. Jednak od kilku lat pewien głos nie daje mu spokoju, a dokładniej śpiew mężczyzny. Próbuje wszystkich przekonać do swojej racji, jednak czy ktoś mu wierzy? Shipy : Główny : - NamJin Poboczne : ...