Min YoonGi :- Zdążyłem już zapomnieć jak wygląda Twoje mieszkanie - Przyznałem.
- Przez te lata nic się nie zmieniło. Dalej jest tak samo schludnie i czysto - Gospodarz wzruszył ramionami.
- Twoje dania jednak są jeszcze lepsze niż kiedyś - Powiedział zachwycony JiMin. Kim był z siebie dumny. Kocha gotować i ma w planach założyć restaurację. Trzymam za niego kciuki.
- Prawda.
- Miło mi to słyszeć - Uśmiechnął się. Lubi kiedy ktoś komentuje jego jedzenie. - Tak w ogóle to kiedy wracacie do Ilsan? Mam nadzieję, że pamiętałeś, że jadę z Tobą - Spojrzał na mnie.
- Jak śmiałbym zapomnieć? Za kogo Ty mnie masz?
- Jednak zapomniałeś mi powiedzieć - Wtrącił się JiMinnie, natomiast gospodarz się zaśmiał. - Wracamy tam jutro rano.
- Okej, podjadę pod wasze mieszkanie... Tam gdzie kiedyś? - Przytaknąłem głową.
Następny Dzień : Kim NamJoonUmówiłem się z Min'em, że będę czekał na nich pod jego domem. Nie wiedziałem jednak, że pojawią się dwa samochody. WooJin najwyraźniej też nie.
- Joonie! - Wystrzelił JiMin. Przytuliliśmy się. - WooJin! Cześć! Dawno się nie widzieliśmy - Powiedział wesoły.
- Doberek - Powiedział Min.
- W końcu. Nawet nie wiesz jak nudno bez was było - Przyznałem.
- No widzisz. Ale skoro jesteśmy w dobrych humorach to chcę wam kogoś przedstawić - Podszedł do niego przystojny mężczyzna w podobnym wzroście do mojego. - To jest mój starszy kuzyn, Kim SeokJin - Muszę przyznać, że jest bardzo przystojny. - Jin to jest NamJoon i WooJin, moi najbliżsi przyjaciele.
- Hej - Odezwał się starszy Kim. Nie wiem dlaczego, ale nie umiałem nic powiedzieć.
- Cz-cześć - Wszyscy skupili swój wzrok na mnie co było jeszcze bardziej krępujące. SeokJin się zaśmiał. Jego śmiech jest... Unikatowy. Ale piękny na swój sposób.
- Dobra idźcie już do domu, zaraz przyjdę - Skierowali się do środka. - Wszystko ok?
- Tak. Chyba tak. Nie wiem co mi się stało, po prostu to zignorujmy.
- Jak chcesz - Wzruszył ramionami. To było najbardziej krępujące powitanie w moim życiu.
---------------------------
Wiem, że króciutkie, ale w następnym rozdziale będzie (wydaje mi się, że miła) niespodzianka!
Kocham was! Miłego dzionka!♥️
CZYTASZ
Mermaid Singing || k.sj. & k.nj.
FanficKim Namjoon to młody mężczyzna w szczęśliwym związku. Jednak od kilku lat pewien głos nie daje mu spokoju, a dokładniej śpiew mężczyzny. Próbuje wszystkich przekonać do swojej racji, jednak czy ktoś mu wierzy? Shipy : Główny : - NamJin Poboczne : ...