Min Yoongi
Minęło tak dużo czasu... Ile lat mam jeszcze czekać, żeby zapomnieć? Ile lat musimy zaczekać? Jestem pewny, że on też bardzo dobrze to pamięta... Ugh, dlaczego od razu jak go zobaczyłem to nic nie zrobiłem? Tak, przyjechałem do Ilsan za nim, a jak tylko się zobaczyliśmy to jak ostatni debil odszedłem. Brawa dla mnie! Jestem po prostu geniuszem! Chociaż wiem, że nawet nie chciałby ze mną porozmawiać... Teraz tylko się wyzywamy jakby nic nas wcześniej nie łączyło. Nienawidzę tego. Chciałbym wiedzieć co on myśli. Chciałbym chociaż na 5 minut wejść do jego głowy i wszystkiego się dowiedzieć. Szkoda, że jest to niemożliwe. Pozostaje mi tylko leżenie na łóżku z tęsknotą w sercu.
- Wszystko ok? - Zapytał Woojin. Od powrotu do domu po kuchni ani razu się nie odezwałem. Tak już mam.
- Tak - Odpowiedziałem oschle.
- Fajnie kłamiesz. Powiesz mi czy mam Cię walnąć - Spojrzałem na niego i od razu domyślił się o co chodzi. Podobno tylko gdy myślę o Jiminie mam taki wzrok. Wzrok, który się niby różni. Szczerze w to nie wierzyłem, ale nie chciało mi się kłócić, więc milczałem jak to mam w zwyczaju. - Mam jedno pytanie.
- Słucham?
- Kiedy w końcu ruszysz dupę i pójdziesz do niego? Przypominam, że po to tu przyjechaliśmy - Dobre pytanie.
- Słuchaj, on nie chce mnie widzieć. Tylko się wyzywamy. O miłej atmosferze to ty nawet nie myśl - Ile razy mam to jeszcze powiedzieć?
- A skąd ty to wiesz? Skąd wiesz co siedzi w jego głowie? - Przez chwilę milczałem.
- Ja... Ja to po prostu wiem - Wróciłem do swojego pokoju. Wiem, że chciał dobrze, ale ja to wiem. Wiem, że on nie chce mnie widzieć.
Kim WooJin
Chcę mu pomóc, ale za cholerę nie wiem jak. Co zrobić, żeby jakoś go uszczęśliwić? Zastanawiałem się nad tym i nagle wpadł mi do głowy pomysł. Stwierdziłem, że napiszę do Namjoon'a na Facebooku. Min na pewno ma go w znajomych.
WooJin : Hej, wiem, że się nie znamy osobiście, ale Min jest ostatnio lekko załamany i nie mam pomysłu co zrobić, żeby poprawić mu jakoś humor. Masz pomysł?
Joon : Hej, nie mam pojęcia. Proponowałeś piwo?
WooJin : Tak, nawet nie raz. Nie pomogło
Joon : Nie wiem... A wiesz czemu taki jest?
Wiedziałem jaki jest tego powód, ale Namjoon nie, więc musiałem skłamać.
WooJin : Nie właśnie. To jest ten problem. Chcę pocieszyć, ale nie znam powodu.
Joon : Uh... Słabo. Może przyjdę i wspólnie coś spróbujemy?
WooJin : Spoko, o której mniej więcej będziesz?
Joon : Maks. 15 minut
CZYTASZ
Mermaid Singing || k.sj. & k.nj.
FanfictionKim Namjoon to młody mężczyzna w szczęśliwym związku. Jednak od kilku lat pewien głos nie daje mu spokoju, a dokładniej śpiew mężczyzny. Próbuje wszystkich przekonać do swojej racji, jednak czy ktoś mu wierzy? Shipy : Główny : - NamJin Poboczne : ...