"YEONJUN HYUNG! SINI KEJAP!" Jerit Beomgyu dari tandas. Yeonjun yang sedang bermain phone mengeluh malas.
"ISH NAK APA?!"
"TEMAN AKU BUANG AIR BESAR JAP!" Yeonjun membuat muka blur.
"Teman? Buang air besar?EEE TAK NAK AKU" katanya pada diri sendiri namun didengari Beomgyu.
"ALAH TEMANLAH!"
"BUSUKLAH BAU TAIK KAU"
"TEMANLAH HYUNG AKU TAKOWD"
Yeonjun menghembus nafas geram dan bangun dari katilnya menuju ke tandas.
"Hah,cepatlah buang" kata Yeonjun. Beomgyu hanya diam disebalik pintu tandas.
"Thanks hyung. I LAB YOU" Beomgyu membuat bentuk hati dengan tangannya disebalik pintu tandas
"Ish,berak cepat sikit boleh tak?"
"Taik ni bukan senang nak keluar hyung"
"Yeonjun? Kau buat apa depan tandas ni?" Tanya Soobin.
"Teman Beomgyu berak" Soobin menahan ketawa. Gelak kang kesian member terasa.
"Tulah siapa suruh tengok cerita hantu semalam" kata Soobin dengan ketawa. Beomgyu yang berada di dalam tandas sudah menyumpah seranah Soobin di dalam hati.
"WEH PATUNG SERAM SIAPA ATAS SOFA NI!" Jerit Hueningkai. Taehyun yang sedang minum air tersedak akibat dari jeritan Hueningkai.
"JANGAN SENTUH ANNABELLE AKU!" Soobin mengambil patungnya di atas sofa dan masuk ke dalam bilik.
Semua terpinga-pinga. Beomgyu pula semakin takut untuk berada di dalam tandas lama-lama.
"HYUNG! JANGAN PERGI HYUNG!"
"Ish aku kat sinilah"
"Beomgyu? Kau cakap dengan siapa?" Tanya Taehyun dari luar. Beomgyu sudah kecut. Tapi yang dia tak tahu, dua ekor beruk tu saja je prank dia.
"Sajakan hyung ni" kata Hueningkai. Taehyun sudah ketawa seperti orang gila. Yeonjun menggeleng dan membuka telefonnya.
"HYUNG!" Beomgyu memeluk Yeonjun. Yeonjun terkejut dan menolak Beomgyu.
"Kau dah basuh tangan belum?" Beomgyu mengangguk dan sambung memeluk Yeonjun.
"Thanks hyung" Yeonjun memandang Beomgyu pelik tapi tidak menghiraukannya.
"Ish lepaslah! Hyung nak pergi dapur" namun Beomgyu tetap tidak melepaskan pelukannya.
"CHOI BEOMGYU LEPASLAH"
"Tak boleh! Beomgyu kena peluk hyung lagi lima minit"
"Misi?"
"Taklah, Taehyun kata dia akan bagi 50ringgit kalau Beomgyu peluk hyung lama-lama"
"BUDAK TAK GUNA"
"AAAA LARIIII"
....
"Soobin hyung? Tak nak sarapan dulu ke?" Tanya Hueningkai. Soobin menggeleng dan memakai kasut. Yeonjun yang baru habis bersiap memandang mereka semua.
"Pehal?"
"Soobin hyung tak nak makan"
"Diet kot" Yeonjun menyapu jem sedikit di atas roti. Kecur air liurnya melihat roti itu namun belum sempat dia makan Taehyun sudah mencuri roti itu.
"Kang Taehyun"
"Alah,hyung boleh buat lain kan?"