Alpha Effect

30.9K 1.3K 3K
                                    


            Jeon Jungkook kapıyı yavaşça açtı, önce başını uzattı ve Jimin'in uyanmış olduğunu görünce içeri girdi. İçten içe omeganın hala uyuyor olmasını umuyordu. Mükemmel çıplaklığı çarşaflarına çok yakışıyorken, hepsinden öte uyuyan omeganın çehresine yayınlan sakinlik Jungkook'a huzur veriyordu.

"Uyanmış minik prenses" diyerek Jimin'in yanına oturdu.

Jimin yanına oturan adama şöyle bir baktı. Taze ve dinç görünüyordu. (Kendisinin aksine) Bedenindeki tek kumaş olan boxer ile daha da şahane görünüyordu. Minik asistan, burnuna herhangi bir feromon ve hormon kokusu gelmeyince alfanın da rut'unun sona erdiğini anladı.

Genç kurt, omeganın donuk ifadesi karşısında kendini endişelenmekten alıkoyamadı. Üstelik Jimin'in rahibeler gibi kendini sarmalaması da hayal kırıklığı yarattı. Onu çıplak görmeye alışmıştı.

"Nasıl hissediyorsun?" diye sordu Jungkook omeganın önünde diz çökerek.

Alfanın büyük gözleri ışıl ışıl parlarken, Jimin samimiyetle kalbini ona açmak istedi. Endişelerini, korkularını, aşkını...Ağzını açtığında ise bunların hiçbirini yapmadı, korktu. Elindekini de kaybetmekten, acımasızca reddedilmekten...Romantik kalbi ve gururu izin vermedi. İçindeki omega, alfasının ona kur yapmasını, onu elde etmek için uğraşmasını isterken, Jimin'in ilan-ı aşk etmesine engel oldu.

Jimin de içten içe yaşananların sadece şehvetli, ateşli bir seks olduğunu ve eğer Jungkook'a açılırsa kendi düşüncelerini onun ağzından duyacağını biliyordu. Bu sebepler onu "Bedenim çok yorgun" demeye itti.

Jungkook'un yüzüne bir gülümseme yayıldı bu cevapla. Her ne kadar omega için kötü hissetse de alfa olarak bu yorgunluğun sebebi olduğu için gururlandı. Uzanıp Jimin'i öptü ve çekildi hemen. Hızla yeniden öptü sonra ve yeniden.

Jimin'i hazırlıksız yakaladığını anlayınca derince bastırdı dudaklarını, sonra yavaş yavaş ağzını aralayarak öptü. Minik adam ateşli öpücükle erimeye başladı ama sıkı sıkıya tutunduğu battaniyeye ise biraz daha sarındı.

Jeon kurdu ayağa kalktı, yeniden öpmeye devam etti ve onu geriye yatağa doğru itti. Minik adamı yatağa yatırdı, üzerine tırmandı. Omegasının kendini ondan saklaması sinir bozucuydu. Derin derin öperken elini battaniye katmanlarının arasından bacaklarına götürdü, sonra ise kalçalarına tırmandı. Yumuşak popoyu avuçlamanın etkisi kasıklarında yankılandı ve sertleşti. Alfa, rut sebebiyle olmasa bile yeni bir tur için hazırdı.

Omegası yorgun olduğunu söylemişti, dinlenmesine yardımcı olmalıydı. Ön sevişmeden vazgeçti ve yastığa bıraktı kendini. Dürüm gibi sarınmış minik olanı ise kucağına çekip sıkıca sarıldı. Seks yerine belki de kucaklaşmak daha keyif verici olabilir diye düşündü. Asistanı kollarının arasına biçilmiş kaftan misali yerleşti. Yumuşak battaniyenin arasından kırmızı yanaklarıyla Jimin'in sadece başı göründü. "Sevimli" diye düşündü iri olan ve gülümseyerek sarılmaya devam etti. Kendini tutamadan ise omegayı kokusuyla işaretlemeye başladı. Yanaklarını, boynunu sürttü, kendi kokusu Jimin'den yayılmaya başlayınca da keyiflendi.

Yatakta kucak kucağa geçirdikleri zaman akarken, Jungkook sonunda Jimin'e insaf etti. Omeganın sıcak bir duşla rahatlayacağını düşünerek kendini ondan ayırdı ve kalktı. "Küveti doldurayım, sen de sıcak köpüklü bir banyo yap. Kaslarına iyi gelir. Ben de yemek söylüyorum" dedi. Jimin utangaç bir gülümsemeyle onayladı.

Jungkook küveti doldurdu, içine esanslar, yağlar ve en sevdiği banyo toplarını attı. Minik olanı yeniden yatakta otururken buldu. "Küvet hazır" dedi. Omeganın battaniyeden kurtulacağını düşünürken, ikinci bir deri gibi sıkı sıkıya sarınması Jungkook'u irrite etse de Jimin'in biraz olsun yalnız kalmaya ihtiyaç duyduğunu anladı. Kapıdan çıkmadan önce "İstediğin kadar küvette vakit geçir, keyfine bak" dedi.

ONE HUG ONE OMEGA (Jikook/kookmin)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin