Bazen hayatlarımızın baştan sona değiştiği dönüm noktaları vardır. Değişimin mutluluk getireceğine inandığımız dönüm noktaları.
Varış noktamıza tırmanırken zirveye ulaşmak için kat ettiğimiz mesafeleri adım adım atlarız. Peki bu adımları tek başımıza mı atarız her zaman ?
Birinin yardımına ihtiyaç duyduğumuz zamanlar olur. Birine güvenmek, birini sevmek isteriz. onunla engelleri aşmak isteriz.'güven' en güçlü duygu değil midir ? sevmekten daha bağlayıcı, tutkudan çok daha kalıcı. ya güvendiğimiz kişi yanlış kişiyse ? Denemeden bilemeyiz, yaşamadan, tatmadan. Birine güvendiğimiz an dengemiz yerle bir olur. Sarsılırız. Kendimizi durmak istediğimiz ama hiçbir zaman duramadığımız hızla sallanan bir salıncakta buluruz. bir ileri bir geri..
salıncak durmayacak. bazen güven zorunluluk getirir. ya tutacak ? ya düşeceksin ?
Peki o napacak..
**
Her zaman tebessümle bakan gözlerinde bu sefer farklı bir duygu vardı. Tam gözlerimin içine bakıyordu. Birden sesini yükseltti. "Bana bak!" Bakamazdım. yapamazdım. bakarsam o da benimle birlikte yanacaktı. elini sanki kırılacak bir eşyaya dokunuyormuş gibi nazikçe yanağımda gezdirdi. "konuş lütfen" ağlamamak için dudaklarımı birbirine bastırdım. tam şu an hissetmemeyi dilerdim. canım yanıyordu.
sanki canımı daha çok yakmak istiyormuş gibi dudaklarından o iki kelime döküldü. acıyı iliklerime kadar hissettiğim iki kelime. "bir şey söyle, senden vazgeçiyorum"
gözlerimi kapattım ve sadece gitmesini bekledim. Çok yaşamayacaktım ama hayatım boyunca o iki kelimeyi unutmayacaktım.
Merhabaaa okuyup bir sans verdiğiniz için teşekkür ederim pisman olmayacaginiza emin olabilirsiniz, degisik bir kurgu var aklimda, umarim bunu buraya dokebilirim.hoskalin, hoscakalin🌾🍀
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cesaret
General FictionHer zaman tebessümle bakan gözlerinde bu sefer farklı bir duygu vardı. Tam gözlerimin içine bakıyordu. Birden sesini yükseltti. "Bana bak!" Bakamazdım. yapamazdım. bakarsam o da benimle birlikte yanacaktı. elini sanki kırılacak bir eşyaya dokunuyorm...