Murda - Bir sonraki hayatımda gel
22.12.2019
'Yeterki bir gün kum olduğumda, gel deniz ol sahilimde,'
Oradaydı işte yine elinde buzlu viskisiyle yağmurlu havada havuzun başında oturuyordu.
Onu ilk defa bu kadar düşünceli görüyordum. Kaşlarını çatmış bir şekilde yağmurun çıkardığı sese kulak veriyordu. Yanına varıp karşısına geçsem ben
yokmuşum gibi davranacaktı yine, eskiden olduğu gibi.Üzerimdeki elbise geceden kalmaydı. Yürürken zarifliğinden ödün vermeyen kıyafetim omzumda bi türlü durmak bilmiyordu. Onu bana çeken şey neydi acaba
Hep bu soruyu sormuşumdur kendime, epi topu onu hayatımda üç kez görmüşümdür heralde, 3 yıl önce dün akşamki gibi onun doğum günü partisinde.Bana 3 yıl önceki gecede söylediği tek şey çocukluğumdan beri kutlamadığım doğum günümde verilen en güzel hediyesin demişti.
Belkide kalbimi o gece çalmıştı şatavatlı sözleriyle. Kim bilir belkide ben kendime küçük bir yalan söylemişimdir ve o yalanı unutmuşumdur.Peki, neden her yıl sadece onu doğum günü gecesinde büyüleyebiliyordum. Masallardan çıkma bir büyücüde değildim oysaki.
Şimdi önünde durduğu havuza atsam kendimi sadece beklerdi ne kurtarırdı ne de ölmeme izin verirdi. Aslında ondan bile emin değilim belki de sadece bir film seyredermişcesine orada sular içinde zihnimin dans edişini izlerdi kim bilir.Adımı kendisi koymuştu o gece aslında.
Yeni doğmuş bir bebek gibi kucağındaydım. Başım çenesinin altındaydı yuvasını bulmuş kedi gibi iyice sokuldum göğsüne.Başını hafifçe çekip kulağıma bir isim fısıldadı " Bu isim sana çok yakışıyor Lara "dedi on ân hala hafızamın baş köşesinde bir yerdeydi. Bana o gece " LARA." demişti o gecenin sabahında sarhoş marhoş hatırlıyorum gidip o ismi köprücük kemiğimin altına yazdırtmıştım. O benim ilk ve son dövmem olacaktı ve hep öyle kalacaktı.
İçeri geçip bozulmuş beyaz çarşafın üzerine oturdum. Şu anda burada olmamam gerekirdi, bunu biliyordum. Birazdan gelip bana kızabilir hatta kolumdan tutup dışarı atabilir gibi senaryoları aklımın ucundan bile geçirmedim.
Dedim ya sadece umursamadan yanımdan geçip giderdi. Sol gözümden bi damla yaş süzüldü, fazlası yok. Yatağın başucunda duran cam masanın üstündeki marlborodan bi dal alarak dudağımın arsına yerleştirdim. Bir iki kez içtikten sonra söndürüp üzerinde ruj izi olan sigarayı oraya bıraktım.
Çıplak ayaklarla soğuk parkeye basınca bi anda irkildim. Gözlerim ayakkabılarımı ararken kapıda beni izleyen bir çift göz görüş alanıma girdi. Kollarını birbirine bağlamış öylece ifadesiz bir şekilde beni izliyordu. İzlemek denmezdi buna beni gözleriyle hapsediyordu.Bir eşi yatağın altına girmiş ince topukluları görünce içime su serpildi adeta. Acele edermişcesine ayakkabıyı alıp yatağın kenarına oturdum. Hala beni izlediğine kalıbımı basardım.Bacağımı bacak üstüne atarak ayakkabıyı ayağıma geçirmeye çalıştım.Ondan taraftaki bacağımın fena bir şekilde açıldığını farketmemiştim bile. Gözleri bir an oraya kaysada tekrardan yüzünü bana çevirdi.
Çantamıda alıp tam yanından geçip gidiyordumki arkası dönük bir şekilde bana seslendi"Artık doğum günü kutlamıyorum çünkü her yıl yeniden doğmak fazlasıyla ölü benim için." Dedi
Bu benim için, bir daha gelme gibi bir şeydi.
Ayakkabılarının parkede çıkardığı ses bana doğru geldiğini söylüyordu. "Fermuarını açık unutmuşsun Kız Çocuğu " diyerek sıcak ellerini belimde gezdirdi ve yavaşça fermuarı kapattı.
Ona dönüp baksam sanki neden diye yüzüne bağıracakmışım gibi bir his vardı içimde.Arkamı dönmeden hızlıca ilerledim sadece. Zihnim tekrardan griye boyanmıştı. Üç yıl önce onu tanımadığım zamanlardaki gibi.
Geri dönüp ona sarılmak isteyen yanım içten içe kendini parçalıyordu. Doğum günü yapmak istemeyen bi çocuğa verilecek en güzel hediye gitmekti, sadece gitmek.Tekrardan onun ağzından Lara ismini duymak için nelerimi vermezdim şuan. Uçurumun kenarındaki okyanus şuan bana göz kırpıyordu. Bense beni kurtaracak adamı orada son kibriti kalmış kibritçi kız gibi son bir umutla bekliyordum.O karda kışta beni ısıtacak tek ses onun sesiydi. Elveda hiç tanışamadığımız sevgilim. Seni çok sevdim bunu bil. Bir sonraki hayatımda gel olur mu ?
'Tüm ruhumu söktün dün, tam 21 gram eksik ölçtürdüm.'
01.03.2020
Onu görmeyeli tam üç ay on gün olmuştu. Şirkete tam üç aydır uğramıyordu. Menajerimden öğrendiğime göre yurtdışındaydı. Size öncelikle kendimden bahsetmeyi unuttum değil mi,
İşte kendisi böyle bir adam, insana kendini bile unutturuyordu.Ben Bade Almira GÜNDOĞMUŞ. 22 yaşındayım.
AFA Entertaiment 'ın yüzüyüm. Şirket dansçı, şarkıcı ve oyuncularla birlikte çalışıyordu.Aynı zamanda dans ediyordum ve dans bölümünde kendimce dans öğreniyordum. Benimkisi bi hobi gibi bir şeydi.Şirketin sahibi ise Bahri LARİN. Kendisi emekliliğe ayrıldığı için yönetim kurulunda yer almıyor. Baş pozisyonda O' var. Afa Doğuş.
Onunla tanışdığım yıl bana şirket teklifte bulunmuştu. Beş yıl sözleşmeli şirketin visual ı olmuştum ozamanlar. Kendisi yeni CEO pozisyonundaydı. Şu ana kadar hep yurtdışında çalışmıştı.
Üstümü giyinip evden aceleyle çıkmıştım. Öğleden sonra menajerim şirkette toplantı olacağını söylemişti. Kapıda bekleyen şirket arabasının içinden Safa Abi inince hemen kapıyı açtı. Kendisi benim menajerimdi. Onu çok severdim biraz tontiş bi adamdı. O da beni kız kardeşi olarak görür hep yanımda olurdu.
Arabaya binip şirkete doğru yol aldık. Yolda menajerim toplantı hakkında kısa bir bilgi vermişti.
Bu ay marka itibar sıralamalarında ben ve chanel vardı. Bu durum toplantıda görüşüldüğünde kararım sonucu anlaşma protokolünü imzaladım ve resmi olarak önümüzdeki hafta çekimlere başlayacaktıkToplantı çıkışı menajerimden ayrılarak dans pratik odasının olduğu kata gitmek için asansöre bindim.
Dans odasının boş olması çok iyiydi benim için. Geçen hafta çalıştığım Zedd Kehlani nin Good Thing dansını tekrar çalışacaktım. (Multimedia - dance cover )'Her zaman bana bir gün bulacağım söylendi ,
Fikrimi değiştirecek biri
Eğer gelirse, tekrar düşünmeyecekmişim' bu kısımda buruk bir tebessüm ettim. Öyle biri hayatımın küçük bir anında yer edinmişti ama o da uçup gitmişti eriyen karlar gibi.Ne olurdu " Onun bir gece daha kalması için ay güneşin üzerini örtseydi, "
'Çünkü zaten iyi bir şeye sahibim
Evet, çoktan istediğim şeye sahibim'bu kısmı dans etmeye başlarken zihnim bu sözlerin yalan olduğunu haykırıyordu. Işte bu yalanın gerçek olmasını dilerdim , hemde çok.
Dans ederken kapının hafif aralık olduğunu ve birinin beni izlediğini fark etmiştim.
Şarkı bittikten hemen sonra başımı o yöne çevirdiğimde siyah bi silüetin uzaklaşarak kaybolduğunu gördüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZ ÇOCUĞU.
Teen Fiction"Sırf O' bir gece daha yanımda kalabilsin diye ay kendini güneşin önüne attı. Mitolojiye göre güneş tutulması böyle gerçekleşti. " Senden sonra hayatıma devam edip başka birini sevebilirim dedim de , galiba yalan söyledim. -iyi okumalar dilerim ,