Bölüm - 2

87 13 22
                                    

- iyi okumalar dilerim cupcake' lerim.
   
Lele Pons - Celoso

Saat akşam yedi civarı şirketten çıkarak eve gelmiştim. Bugün biraz yorulmuştum açıkcası. Çantamı girişe atarak banyoya doğru koşar adımlarla gittim.
Kendimi ılık duşun altına atarak vücudumun rahatlamasını sağladım.

Her duş alışımda sanki başımdan aşağı okyanuslar dökülüyordu. Gözlerimi her kapamamda aklıma O' geliyordu. Neden yani bırak da zihnim de bana kalsın kalbimi alman yetmedi mi be adam.

Yan tarafta duran sandal ağacı kokulu duj jelini alarak lifime biraz döktüm. O' nun gibi kokuyordu. Onunla tanıştığım gece ona ilk dokunduğumda yine böyle kokuyordu.

Onun kokusuyla yıkanmak mı , bir bebeğin ilk kez banyo yapmasından farksızdı. Suyu ilk kez keşfeden bir bebek gibi mutluluk veriyordu bana.

Duştan çıktıktan sonra gri bornozu üzerime geçirdim. Yatakodasında masanın üzerinde duran telefonumdan titreşimler geliyordu. Saçımdan bir kaç damla su telefonun üzerinde damlayınca istemsiz sinir oldum. Ekranı sildikten sonra arayan numaraya baktım. Arayan Derin di.

Telefona gelen mesaj sesiyle son anda aramaktan vazgeçtim.

Derin : Akşam dışarı çıkıyoruz çirkin bizimkilerle ve sen de geliyorsun.

Bu çocuk ne zaman bana çirkin demekten vazgeçecekti acaba. Yazdıklarına bakıp gülümsedim.

Bruş bruş parmaklarla klavye tuşlarına basmaya çalışarak " Bana uyar, ne zamandır kafa dağıtmıyordum." yazdım.

O sırada Mina aradı. " Ballı sütüm, ne giyiyorsun yavrucuğum ?" dedi. "Bağırma telefonda Mina " dedim azarlar bir tonda gülüp.

"Aşortmen ? "  dedim,  ben de dediğim şeye kahkaha atarak. Arka fondan gülme sesleri geliyordu. Kesin sesim hoparlördeydi.

"I'm just kidding " "ben hazırlanıyorum, ayrıca ne giyeceğimi az çok tahmin ediyorsun. Dolabım o güzel varlıklarla dolu " dedim " Orada görüşürüz ! " diyen Mina çoktan telefonu kapatmıştı.

Gardrobun karşısına geçip içinden hırkamla krem rengi elbisemi çıkardım. Biraz miniydi ve fiziğimi güzel bir şekilde ortaya çıkarıyordu.
Ayakkabı dolabından siyah postallarımı çıkarıp ayağıma geçirdim. Makyaj aynamın karşısına geçip hafif ama hoş bir makyaj yaptım. Özellikle likit allığım çok şeker duruyordu.
Düz olan saçlarımı ısınan maşayla dalgalandırdım.
Aynada kendime baktığımda eyelinerçekmediğimi fark ettim. Umursamayıp telefonu ve anahtarımı alıp evden çıktım.

 Umursamayıp telefonu ve anahtarımı alıp evden çıktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Arabayla gitmek istemiyordum. Hem dönüşte mutlaka sarhoş olacaktım.
Taksiye atlayıp attıkları konuma doğru gittim.

Kora Bar 'ın önünde duran taksiye ücretini ödeyip taksiden aşağı indim.
Buraya gelemeyeli uzun zaman olmuştu.

KIZ ÇOCUĞU.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin