אז לצערי יש לנו חדשות רעות על גבול הנוראיות. בעצם, הן באמת נוראיות. אני באמת לא יכולה להסביר את זה אחרת.
וואטפד ברוב טובו עשה את הדבר היחידי שבחיים לא ראיתי קורה באף אחת מהתחרויות שניהלתי. הוא הוריד את *כל* תגובות האין ליין על שני הפרקים היחידים בפרויקט הזה שחשובים. כלומר, ההצבעות של כולם לא זמינות לי באופן מסודר. אני לא מצליחה לגשת אליהן משלושה משתמשים קיימים. שקלתי לפתוח חדש רק לשם החישובים, אבל כבר מסתבר שזה לא עובד מרוב המשתמשים וכנראה תלוי במשתמשים היחידים שזה לא עודכן בהם עדיין (מה שאומר שזה לא יעבוד במשתמש חדש).
אז כרגע אני די בטוחה שזה לא יעבוד משום משתמש קיים ואני מנסה לדבר עם וואטפד אבל בהחלט בספק שזה יעבוד. כתוצאה, עבדתי עם AmoraTheEnchantres שהתגובות עדיין לא ירדו מהמשתמש שלה כדי לשחזר את התגובות האלו ולשמור את המספרים אצלי, אז שלב ההצבעות לא הלך לשווא באופן כללי. אבל קרדיט מטורף לה כי היא בזבזה שעה שלמה מזמנה כדי להעביר לי את כל המידע.
לא רציתי שתדעו את זה סתם, בתור המנהלת שלקחה אחריות על התחרות הזאת, אני לא מרגישה בנוח להחליט את ההחלטות הבאות ללא החלטה משותפת של כולנו. התחרות תמיד הייתה תחרות קהילתית בשביל הקהילה, והברוך הזה, לא משנה כמה הוא אחריותי, הפיתרון שלו תלוי בקהילה.
הבעיה הגדולה של הסיטואציה הנכונה המעקב לא בהכרח נכון בגלל שאני לא יודעת אם תגובות האין ליין עדכניות או לא, ושאני לא רואה אותן באופן מסודר אצלי במחשב/בפלאפון/איפשהו. יכול להיות שהן ישנות או לא כוללות הכל או לא רציפות או שהיו פספוסים. מעבר, אני לא יכולה בהכרח לסנן צ'יטים (מגיבים פסולים/כותבים פסולים). כן יש סיפור אחד שהצלחתי להוריד את מרב המגיבים הבעייתיים בו וכן יש כמה סיפורים שאני חושדת שהכותבים שלהם לא הגיבו, אבל מעבר אני לא באמת יודעת ולכן לא יכולה להחליט החלטות ברורות.
אז אם להיות כנה אתכם, לא משנה מה, אני באמת לא יכולה לדעת אם הכל מאה אחוז נכון למרות שעשיתי ככל יכולתי כדי להתאים את המצב ככל האפשר. שזה דפוק, ואני מאוד מצטערת בתור המנהלת של התחרות.
בכל מקרה, אין כוונה להתמהמה פה ואני כן מתכננת להביא את התחרות לסיום. יש לנו כמה אופציות ללכת מכאן אם וואטפד עונים לי בזמן הקרוב ואומרים לי שזה לא אפשרי/וואטפד לא עונים לי בזמן הקרוב:
אופציה ראשונה: אני מחשבת את הציונים שלכם כרגיל עם הציונים שכרגע יש לי, אני מתחשבת בהם כנכונים לא משנה מה
אופציה שניה: אני לא מחשבת את הציונים והתחרות הופכת להיות לתחרות מנהלת, כלומר שהתחרות במאה אחוז מבוססת על הדעות שלי במקום חמישים אחוז ושההצבעות שלכם עד כה לא רלוונטיות
אופציה אחרונה: אני מעלה הצבעה מחודשת. בלי נימוקים, בלי כלום, אני מעלה קישור לשאלון גוגל בו כל אחד מכם ממלא את הפרטים ואז נוכל להיות בטוחים מאוד שהציונים ישארו מרוכזים. אבל שוב, זה מעלה צורך בשאלון מחודש ובכם משקיעים את הזמן שלכם מחדש
.
אז סליחה ענקית אבל אני מבקשת שכמה שיותר אנשים יגיבו את דעתם ויגידו לי מה הכיוון שהם מעוניינים בו כדי שאוכל להחליט החלטה שרלוונטית לכולם. אני מאוד מצטערת על הסיטואציה ואני באמת בשוק מוואטפד, אבל בהחלט למדתי שיעור לעתיד לגבי הפלטפורמה הזאת ואני מקווה שתהיה לי את ההזמדנות לקחת אותו לתחרות הבאה.
מקווה לראות אתכם בזמנים טובים יותר><
YOU ARE READING
עשור של וואטפד - תחרות (הסתיימה)
Randomלסיפורים המפורסמים של העשור האחרון יש סיכוי נוסף להגיע לקוראים חדשים! בתחרות הזאת אנחנו נסתכל על העשור האחרון של הסיפורים בוואטפד ונקווה שנצליח להעלות לתודעה את עשרת הסיפורים הכי בולטים שתפסו את תשומת הלב של כולנו. כי וואטפד אמנם חגג 13 בדצמבר שעבר...