הסבר מהיר טרום תחרות - חובה! - זמן לשאלות~

535 29 32
                                    

שימו לב - כל מתמודד חייב להצביע למכסה מסוימת של סיפורים! מי שלא עומד לקרוא את ההסבר המיועד לו לא ידע מה הוא עומד לעשות בהצבעות וכתוצאה הציונים שלו (רוב הסיכויים) לא יחושבו. כמובן, שיקול שלכםXD

שימו לב שזאת ההזדמנות שלכם לשאול את כל השאלות שיכולות לעלות. זה הזמן!

.

קודם כל - איך מצביעים? (פיזית)

כדי להצביע צריך להגיב בתגובת אין ליין על הסיפור עליו אתם מצביעים.

כלומר, דרך הפלאפון בלחיצה ארוכה עד שמופיעה בועת שיחה לצד השורה שאתם מסמנים, ודרך המחשב לעמוד על השורה ולראות שבועת שיחה מופיעה לצידה. אחרי זה צריך ללחוץ על בועת השיחה שעולה לכם בצד ולהגיב, וזאת תגובת אין-ליין.

מי שעדיין לא מבין איך תגובות אין ליין עובדות ומתקשה חופשי לפנות אלי! שימו לב, תגובה שהיא לא תגובת אין ליין לא תיחשב כהצבעה!

בנוגע לתוכן ההצבעה -

התגובות עובדות מ1-10 כש1 הוא הכי נמוך ו10 הכי גבוה. מעבר, אתם מצויידים בציון 11 אחד לכל התחרות שאתם יכולים להעניק לסיפור שאתם ממש אוהבים (אם אתם מתלבטים בין שני סיפורים אתם יכולים להעניק 10.5 לכל אחד מהם, אבל לא יותר מזה).

לכל תגובה אתם צריכים להוסיף נימוק מהיר - שורה אחת של הסבר למה נתתם את הציון שנתתם. אם נתתם ציון של 4 ומטה אתם מחוייבים לנמק בשלושה משפטים לפחות (זה כדי למנוע מצב בו אנשים נותנים ציונים הרסניים להנאתם).

.

הסבר למתמודדים עלילתיים:

מי שהעמיד את הסיפור שלו לכל הקטגוריות חוץ מהאקראית - בעקבות העובדה שמדובר ב31 סיפורים עלילתיים מתמודדים, אתם יכולים להיות רגועים: אין לי שום כוונה לתת לכם להצביע על 30 סיפורים. 

כל מתמודד בתחרות העלילתית קיבל שיבוץ לאחת משלוש הקבוצות הבאות: קבוצה א, קבוצה ב, וקבוצה ג'. כדי להצביע כהלכה אתם צריכים למצוא את הקבוצה אליה הסיפור שלכם משובץ (אתם תראו שאתם כתובים ומתוייגים ברשימה מסודרת, אז אין חשש שם). בהתאם לקבוצה שאתם שייכים אליה, אתם תראו שעם פרסום הפרק כתוב לכם בהוראה מסודרת איזה קבוצה (אחרת) צריך לדרג כדי שהתוצאות שלכם ייחשבו ואוכל לחשב את התוצאות שלכם.

כלומר - אם אני שייך לקבוצה א' אני לא צריך לדרג את קבוצה א', בהנחיות שלי כתוב איזה קבוצה (ואפילו איזה מספרי סיפורים) אני חייב לדרג כדי שההצבעה שלי תיחשב.

בנוסף לקבוצות שאתם צריכים לדרג, אחרי שאתם מסיימים עם הדירוג העלילתי (או בזמן, לא אכפת ליXD) אתם צריכים ללכת לפרק האקראי ולדרג ארבעה (הכותבים של קבוצה ב) או חמישה (הכותבים של קבוצות א+ג) סיפורים אקראיים.

.

הסבר למתמודדים אקראיים:

אתכם זה פשוט יותר - אתם צריכים שני דברים:

א - להצביע לכל הסיפורים האקראיים חוץ מהסיפורים שלכם.

ב - להצביע לשישה סיפורים עלילתיים, 2 מקבוצה א, 2 מקבוצה ב ו2 מקבוצה ג.

.

הסבר למתמודדים עלילתיים ואקראיים:

במקרה שהעמדתם סיפור עלילתי וסיפור אקראי, אתם מצביעים לסיפורים העלילתיים לפי ההוראות שינתנו לכם (כלומר, בקבוצות), ולכל הסיפורים האקראיים שהם לא שלכם.

.

שאלות כלליות שעשויות לעלות:

אני חייב לקרוא את כל הסיפורים שאני מדרג?

זה חידוד שהרגשתי שצריך לעשות - אתם לא חייבים לקרוא הכל! אתם רק צריכים לרפרף מספיק כדי שיהיה לכם מושג איזה ציון לתת.

אפשר להשתמש בציון 11 גם בקטגוריה האקראית וגם העלילתית?

כן. יש לכם כעיקרון "שני" 11. אתם יכולים לנצל אותו פעם אחת על סיפורים אקראיים ופעם אחת על סיפורים עלילתיים. אבל אתם לא יכולים לנצל אותו פעמיים באותו קטגוריה!

אני יכול להצביע גם לסיפורים שאני לא חייב להצביע עליהם?

כל מי שרוצה להצביע על יותר סיפורים ממה שהוא חייב מוזמן! א ב ל שימו לב שגם אם אתם מצביעים על קבוצה שונה, אתם חייבים להצביע לקבוצה שכתובה לכם בהנחיות, או שהציון שלכם לא יחושב.

אם אני לא מועמד, איך אני מצביע?

כרגיל, רק שיש לך מינימום של 5 הצבעות רק כדי שיהיו הצבעות שיוויוניות~

כמה מנצחים עומדים להיות?

אחרי היקף התחרות החלטתי שסך הכל אעלה שישה מנצחים עלילתיים (שלושה נבחרי מנהלת ושלושה נבחרי קהל) ושני מנצחים אקראיים. מי שמנצח בעלילתי יכול לנצח באקראי, אז אין צורך להרגיש קרועים בנוגע לעניין הזה.

.

אם יש לכם שאלות, תהיות, דעות, וכו' וכו', זה הזמן! הפרק המרוכז עולה היום בערב, ונתראה אז!

-אנג'י

עשור של וואטפד - תחרות (הסתיימה)Where stories live. Discover now