אז תחרות העשור מתקדמת לסופה עם סוף הדירוגים מיועד לתאריך ה1.3. התחרות כבר כוללת מאות הצבעות (בערך 500!) והנשמה שלי כנראה תתגלגל פעמיים לפני שאספיק לחשב את כולן😇
רציתי להתעדכן אתכם לפני, לשאול כמה דברים ולהודיע דברים אחרים~
קודם כל:
מישהו זקוק להארכה? יש כל סיכוי שתזדקקו להארכה? הייתם רוצים שנתעדכן בהמשך?
אל תתביישו לומר לי, אין לי בעיה לתת כמה ימים/שבוע הארכה כי ממילא אני לא נלהבת להתחיל לחשב😂
בנימה אחרת, רציתי לשאול מה אתם חושבים על פרק מנהלת. מתחילת התחרות חשבתי מה לעשות, ועכשיו כשאנחנו קרובים מכל באמת רציתי לדעת מה לעשות בנושא. למי שלא מוכר עם המשתמש לכל תחרות יש פרק מנהלת מיוחד שמוקדש לכל המתמודדים ומגולל את הדעות שלי בצורה הכי מלאה שאני יכולה לתת.
אז קודם כל אבהיר לכם מה עומד לקרות מבחינת הצבעות המנהלת, מאחר שחצי מהמנצחים תלויים בהצבעות מנהלת - בגלל שאני בוחרת לפני שההצבעות יסתיימו אז אני בוחרת שישה סיפורים שמצאו חן בעיני ומסדרת אותם לפי סדר. אם הם מצטלבים עם המנצחים אני מורידה את הסיפור שבחרתי מהרשימה שלי והסיפור מקבל "כתר כפול" שזאת פשוט מדבקה חמודה ומשודרגת שאומר שהוא זכה בהערכה כפולה. אם לא, אז הכל בסדר והוא נשאר ברשימה שלי כרגיל.
כל סיפור שישאר כאקסטרה (מעל לשלושה סיפורים שרק אני בחרתי ואף אחד אחר) יעבור ל"ראויים לציון" (אם אראה לנכון מבחינת ציון סיפורים שהיו קרובים ולא הגיעו גם כן יכנסו לשם).
כל אחד מהסיפורים המנצחים יקבלו פרק מוקדש אליהם עם הדגש על כמה תגובות חמודות ומפורטות (כי התגובות שלכם מהממות), דעתי וגם פיסה מהכותבים.
ההתלבטות מתחילה פה, כי מעבר לפרקי מנצחים - אני לא בטוחה אם התחרות בכלל צריכה/מעוניינת בפרק מנהלת (פרק עם הדעות שלי שמוקדש לכל מי שלא ניצח/בראויים לציון), אז מה דעתכם לגבי זה? הייתם רוצים לראות את זה? זה יותר מידי?
.
אזזז אני אשמח לשמוע את הדעות שלכם, אנחנו נתעדכן בהמשך!
-אנג'י
נ.ב
שימו לב שאני לא עומדת לפרסם פה רשימה של מי שלא הגיב/נחשב שהגיב כי זה בלתי אפשרי בשבילי.
ב-ביי~
YOU ARE READING
עשור של וואטפד - תחרות (הסתיימה)
Acakלסיפורים המפורסמים של העשור האחרון יש סיכוי נוסף להגיע לקוראים חדשים! בתחרות הזאת אנחנו נסתכל על העשור האחרון של הסיפורים בוואטפד ונקווה שנצליח להעלות לתודעה את עשרת הסיפורים הכי בולטים שתפסו את תשומת הלב של כולנו. כי וואטפד אמנם חגג 13 בדצמבר שעבר...