יש כמה סיפורים שהגיעו מאוד קרוב לניצחון~ פה אציין מתמודדים עם ציונים גבוליים ואת שאר נבחרי המנהלת שלא נכנסו לשלישייה המובילה (ארבעה מהם נמצאים בפרק הקודם, ושניים מהם פה, סך הכל שישה).
.
עלילתיים
סיפור מספר 15 - "התגלות הקסם" של AmoraTheEnchantres עם ציון גבולי להחריד של 9.625 ואחד מתוך ששת נבחרי המנהלת.
אנשים ממש התאהבו בעולם ובכתיבה היפה והזורמת, הקוראים הצביעו על זה שהדמויות מלאות והסיפור נוטה להפוך את הציפיות שלהם. קוראים אחרים הצביעו על דברים שהרגישו קצת יותר מידי "בקופסה" (מוטיבים כמו בתי יתומים ונערים עם צבעים מוזרים בשיער), ושההתחלה הייתה יכולה להיות קצת כבדה להכלה. הסיפור אכן נמצא בבחירות המנהלת שלי כי אני באמת חושבת שהוא סיפור טוב, אבל לצערי לא התחברתי אליו. לדעתי הוא פחות נוגע לי כקהל יעד מצד אחד, ומצד שני הבחירות שלו, במיוחד בהתחלה - עם כמה שאני מבינה אותן - לא עומדות איתי בקנה אחד. הרחבה בקרוב~
סיפור מספר 23 - "לחזור" של ShoshaYu עם ציון של 9.5.
הקוראים אוהבים את הסגנון שלך, הדמויות האנושיות והצורה בה הן מתבטאות על הדף. מצד שני, היו קוראים שהרגישו שהכתיבה יכולה להיות עייפה ומסורבלת מבחינה טכנית. אני אישית בתור מנהלת לא יכולתי לבחור בו בגלל שהמיומנות הטכנית הכבידה על הטקסט מאוד ועמדה בדרך של חווית הקריאה. הרגשתי שהטוב בו לא הצליח להתעלות על העובדה שהיה לי קשה פיזית לקרוא אותו, כי חשבתי על זה הרבה יותר ממש שקרה בדף. ארחיב בנוגע לזה בביקורת אבל הייתי מציעה בחום לשים דגש על הטכניות שלך בכתיבה.
סיפור מספר 27 - "ציפור כלואה" של Densenmor שהוא האחרון מנבחרי המנהלת.
הביקורות שלך היו יותר שליליות מחיוביות ולהרבה אנשים בתגובות הטכניות הייתה בעייתית, הייתה לקות כללית בנוגע לתיאורים וכו'. מצד אחד אני שותפה לתחושה הזאת, אבל מהצד השני הייתה לי תחושה שנתקלתי במשהו ממש מיוחד. אהבתי את האווירה והמקום המעוות ממנו מגיע הסיפור, פשוט הרגשתי צורך בדחיפה יותר רצינית, בכניסה יותר חזקה אל העולם של הסיפור. זה יורחב בביקורת שלך כמובן.
בכל מקרה, אני ממש מעריכה את הסיפור הזה. אני חושבת שיש בו משהו טוב. משהו ממש טוב, שמתעלה בהרבה על החסרונות הטכניים. אבל הוא בא ממקום חסר מיומנות וידיעה, ונדרשת יותר למידה וליטוש כדי להביא אותו למקום אידיאלי.
.
אקראיים
סיפור מספר 1 - דברים שקוראים יבינו של AmoraTheEnchantres עם ציון של 9.451. זה היה ממש פספוס של שיערה:< בכל מקרה פרויקט נהדר!
.
אז כולם, זה כעיקרון העדכון הרשמי האחרון של נתונים! לכל מי שימשיך - הידד! לכל מי שמתכנן להיפרד מאיתנו היום, תודה רבה על ההשתתפות וההתמדה. התחרות הייתה תענוג, שיתוף הפעולה היה מטורף וכולם היו ממש נחמדים ופתוחים (מלבד למקרה אחד אבל היי). לא הייתי צריכה לרדוף אחרי אנשים, מה שהיה אושר.
בכל מקרה, היה כיף גדול להיות המנהלת של התחרות כזאת!
לפני שתלכו רציתי לשאול אם הייתם מעוניינים בתחרות כזאת במתכונת שנתית, אז תרגישו חופשיים לשתף אותי בדעתכםD:
נתראה בפרקי המנהלת שיתפרסמו מאוחר יותר היום~
YOU ARE READING
עשור של וואטפד - תחרות (הסתיימה)
Randomלסיפורים המפורסמים של העשור האחרון יש סיכוי נוסף להגיע לקוראים חדשים! בתחרות הזאת אנחנו נסתכל על העשור האחרון של הסיפורים בוואטפד ונקווה שנצליח להעלות לתודעה את עשרת הסיפורים הכי בולטים שתפסו את תשומת הלב של כולנו. כי וואטפד אמנם חגג 13 בדצמבר שעבר...