שם סיפור: "מעשה בחזייה"
כותבת: aiko2u
תקציר:
טוביאס פוקס בתול בן עשרים וחמש שאוהב חזיות קצת יותר מדי. לא, הוא לא מחובבי הציצי, בשבילו ציצי הוא לא יותר משתי שקיות חלב מסכנות שדבוקות לאישה. אהבתו לחזיות טהורה, אפשר לומר מעט אובססיבית אם מתייחסים לפילוסופיה השלמה שהרכיב על פריט הלבוש המסכן. טוביאס מאוהב בחזיות בגלל מה שהן: חיות, מלאות אישיות, אלגנטיות ומלאות מסתורין. הן מה שהופך את החזה הנשי למה שהוא באמת, פנטזיה של גברים.
לצערו- הוא בן, ובנים כידוע לא יכולים לדבר על חזיות מבלי שיצא להם שם של שובניסטים במקרה הטוב, ושם של מטרידים מינית (ואולי אפילו אנסים) במקרה הרע. עם המראה שלו שתי התוויות האלה דבוקות עליו היטב ולא מרפות. הוא ניסה להתקרב לחזיות האהובות בכל הדרכים האפשריות עבורו, אבל כולן נכשלו בצורה מרה. כך יוצא שהכי קרוב שלו לחזיות הוא לצפות בסרטונים של ויקטוריה סיקרט ולבכות.
כל זה משתנה אחרי פגישה ספונטנית, אפשר לומר לא רצויה, עם מישהי מוכרת למדי. כשהיא מתארת בפניו את החזון שלה להקים עסק, הוא סולד מהרעיון, אך הוא מוצא את עצמו מהר מאוד תקוע יחד איתה בניסיונות להקים מותג חזיות. עכשיו כשחלומותיהם של הזרים למחצה התלכדו לאחד, עליהם לשתף פעולה גם כשזה לא נראה בטוח במיוחד. זאת הדרך היחידה שלהם לשרוד בעולם בו כסף הוא שם המשחק.
הערות (מנהלת) מרכזיות: סיפור בוטה במובן הכי... בוטה של המילה. לא מתבייש לירות בדיחות בצרורות עד שהן ידבקו אל הקיר, מסתכל על דברים מזווית קצת שונה ומנסה להביא משהו אחר וחדש אל השולחן. זה סיפור עם הרבה לב. וחזיות. והוא כיף גדול.
.
שאלתי את המנצחות שלנו שלוש שאלות שהן העיקר של הפרק הזה, הנה התשובות של aiko2u:
יש לך משהו לומר על הזכייה/הסיפור?
וואו, אני לא מאמינה שזכיתי, זה באמת קשה לי לקלוט את זה. אחרי הניצחון גיליתי כמה גדולה הזכייה. אוקיי, אני נשמעת דרמטית מדי. לנשום עמוק, זה לא פאקינג אוסקר. מילא זה היה סיפור אחר, אולי הזכייה הייתה פחות משמעותית עבורי, אבל מעשה בחזייה כל כך לא שגרתי כפי שאתם מבינים. זה סיפור מאוד בעייתי כי הנושא של הלבשה תחתונה נשית+גבר לא חתיך רגיש לקהל פה כי ישר קופץ לאונס. אני זוכרת שלצד כל התגובות הטובות בתחרות הקיץ 2018, קיבלתי גם המון תגובות שמוטרדות מטוביאס. טוב, איך לא? הוא באמת מטריד ובהחלט נזק מוחי. נחמד לראות את הילד שלי שפעם היה ילד מוזר בעל שאיפות גדולות מגשים את עצמו. זה אומר שהסיפור שלי מגשים את המטרה שלו, את כל הנושאים שהוא רוצה לדבר עליהם. שמחתי לקרוא שנהניתם ממעשה בחזייה וצחקתם המון. לכל אלה שהוטרדו, אני מצטערת שטוביאס שובניסט מטריד. לא רציתי לגרום לכם לאי נוחות במהלך הקריאה. שוב, תודה רבה לכם שתמכתם בי.
טיפ כתיבה מהיר?
תחשבו מה כל פרק מביא לעלילה שלכם. אם אתם כותבים סיפור רומנטי, תחשבו על מטרת העל שאתם מנסים להשיג בסוף העלילה. הפרקים הם מטרות קטנות. תחשבו אם הפרק מפתח את הדמויות שלכם, את העלילה או שניהם. אם לפרק אין פיתוח כלשהו, אפילו לא הקטן ביותר, זה לא טוב. לחשוב על זה כן מדכא כי זה קוטע המון רעיונות, אבל זה כן עוזר בתכנון העלילה לצד שלדים של הפרקים או העלילה כולה.
דבר אחד מהיר שהיית רוצה להשתמש בבמה כדי לקדם אותו (עמוד כלשהו באינסטגרם/פייסבוק וכו', פרויקט/סיפור חדש וכדומה)?
הייתי שמחה להשתמש בבמה של הסיפור כדי לקדם את הנושאים שחשובים לי, מגדר בעיקר. גם לבנים מותר ללבוש חצאיות כמו שלבנות מותר ללבוש מכנסיים.
YOU ARE READING
עשור של וואטפד - תחרות (הסתיימה)
Randomלסיפורים המפורסמים של העשור האחרון יש סיכוי נוסף להגיע לקוראים חדשים! בתחרות הזאת אנחנו נסתכל על העשור האחרון של הסיפורים בוואטפד ונקווה שנצליח להעלות לתודעה את עשרת הסיפורים הכי בולטים שתפסו את תשומת הלב של כולנו. כי וואטפד אמנם חגג 13 בדצמבר שעבר...