שם סיפור: שמונה עשרה
כותבת: SapirEli
תקציר:
״אני אדאג שכל יום יהיה משמעותי עבורך.״ אמר לה, האמין בזאת ורצה לעשות הכל על מנת להצליח במטרה שהציב לעצמו. אך השאלה אם היא תסכים לזה.
~~
מה אתם הייתם עושים אם הייתם יודעים שהחיים שלכם מוגדרים בטווח מסוים של שנים? מה הייתם רוצים להספיק להגשים?
סיפורה של אֶל רוֹס, נערה בת שבע עשרה שהגיעה לשנה האחרונה לחייה, לפחות כפי שהרופאים ייעדו לה.
אל רוס, שניסתה להרחיק את כולם ממנה, שניסתה לא להתקרב לאנשים על מנת להקטין את מספר החברים סביבה וכל זה על מנת שלא תצטרך להשאיר אותם שבורי לב לאחר שתעזוב אותם בשביל העולם הבא.
מזמינה אתכם להצטרף לעולמה של אל רוס, לחוויות שלה, לתחושות, לרגשות, לעולם האפל והכואב שאליו היא נפלה, לריגושים ולרגעים שלה בשנה הזו.
הערות מרכזיות: בתגובות הרבה אנשים התחברו אל הסיפור ונכנסו אל העולם שלו, הם ציינו שהכתיבה מאוד מרגשת ושהרעיון מקורי. מצד שני הם ציינו לקות טכנית והמליצו לעבוד על דברים כמו משלב וכו'.
.
שאלתי את המנצחות שלנו שלוש שאלות שהן העיקר של הפרק הזה, הנה התשובות של SapirEli:
יש לך משהו לומר על הזכייה/הסיפור?
הסיפור שמונה עשרה הוא הסיפור הראשון שכתבתי מנקודת מבט כללית, כמובן שיש לי עוד הרבה לשפר ועוד הרבה ללמוד, אך בשביל פעם ראשונה הרגשתי שעשיתי עבודה טובה. אך הנחתום אינו מעיד על עיסתו, וכשראיתי את התגובות המדהימות של הקוראות שלי ואת הדעות המרובות, כולל ביקורות וטיפים לשיפור, אני כל כך התרגשתי. אני אוהבת כל קוראת שלי מכל ליבי, אתן חלק ממני, הזכייה שלי היא באמת בזכותן, בלעדיהן אני כלום. תודה רבה, זה כל כך לא מובן מאליו❤️
טיפ כתיבה מהיר?
הרבה כותבים לפעמים לא יודעים איך להמשיך את העלילה שלהם ולפעמים הם נכנסים לאיזשהו מחסום ואז נכנסים על כך לדיכאון. אבל הטיפ שלי לכך הוא לא להיכנס לייאוש, אם צריך לקחת את הזמן קחו את הזמן ואם אתם כל כך רוצים להמשיך לכתוב, אז פשוט תנסו לחשוב אפילו על רעיון קטן, לא על ממש עלילה, שיכול לעזור לכם לקדם טיפה את העניינים ומשם תזרמו הלאה. לא תמיד צריך שיהיה סיפור שלם גמור לגמרי בראש, לפעמים רעיונות קטנים יכולים לתת פוש רציני.
דבר אחד מהיר שהיית רוצה להשתמש בבמה כדי לקדם אותו (עמוד כלשהו באינסטגרם/פייסבוק וכו', פרויקט/סיפור חדש וכדומה)?
לעקוב אחריי בווטפאד בשביל להתעדכן בסיפורים החדשים שלי, ומי שאהב את שמונה עשרה מוזמן לקרוא גם את הסיפור העדכני שלי ״מתחת לאף״.
YOU ARE READING
עשור של וואטפד - תחרות (הסתיימה)
Losoweלסיפורים המפורסמים של העשור האחרון יש סיכוי נוסף להגיע לקוראים חדשים! בתחרות הזאת אנחנו נסתכל על העשור האחרון של הסיפורים בוואטפד ונקווה שנצליח להעלות לתודעה את עשרת הסיפורים הכי בולטים שתפסו את תשומת הלב של כולנו. כי וואטפד אמנם חגג 13 בדצמבר שעבר...