המנצחים של תחרות העשור!

417 29 67
                                    

שלום כולם! הגיע היום ואנחנו פה כדי להכריז על המנצחים של התחרות!

שימו לב מנצחים עלילתיים - אני פונה אליכם בקרוב בגלל שלכל אחד מכם יהיה פרק נפרד בתחרות, אז תשתדלו לשים לב לפרטי שלכם כדי שכולנו נוכל לקבל את מה שצריך. בנוסף - בסוף הפרק יש רשימה מסודרת של הפרסים שאתם יכולים לבקש. כל משתמש יכול לבקש פרס אחד!

למי שלא בין המנצחים - שימו לב שלתחרות יש תכנים נוספים שיעלו בפרקים הקרובים: ראויים לציון, פרקי מנהלת עם ביקורות נרחבות ופרקי מנצחים עם הרחבות, אז שימו לב שאתם עוקבים אחריהם אם אתם מעוניינים ומקווה לראות את כולכם בהמשך!

.

נבחרי הקהל:

מנצחים עלילתיים -

במקום השלישי, עם ציון של 9.65, סיפור מספר 24: "לבבות מנופצים ורגשות במגירה" של stories_by_sky!

הסיפור גם קיבל "כתר כפול", בגלל שהוא גם אחד מנבחרי המנהלת. הוא היחידי בתחרות שעשה את זה, אז עבודה טובה! בתגובות אנשים מאוד התרשמו מהכנות שלך, הזדהו עם הכתיבה, אבל הדגישו שאולי את זקוקה לחיזוק טכני~

בהצלחה בהמשך ומזל טוב!

.

במקום השני, עם ציון של 9.75, סיפור מספר 6: "כמה עמוק" של nessie_world

בתגובות הקוראים בעיקר הדגישו שהסיפור מרתק, מעניין ושופע במסתורין. הם ציינו שהתיאורים שלך יפים ומלאים, הדמויות מעוררות הזדהות ושהסיפור שופע בכישרון. מצד שני הדגישו שהסיפור יכול להיות מבלבל, לא מובן ועשוי להימרח קצת, במיוחד בפרק הראשון~

בהצלחה הלאה ומזל טוב!

.

במקום הראשון, עם ציון של 9.775, סיפור מספק 22: "שמונה עשרה" של SapirEli!

בתגובות הרבה אנשים התחברו אל הסיפור ונכנסו אל העולם שלו, הם ציינו שהכתיבה מאוד מרגשת ושהרעיון מקורי. מצד שני הם ציינו לקות טכנית והמליצו לעבוד על דברים כמו משלב וכו'. בכל מקרה, הם אהבו אותו הרבה~

מזל טוב על הזכייה במקום הראשון ובהצלחה בהמשך!

-

מנצח אקראי - 

כמו שכולכם יודעים יש שני מנצחים אקראיים!

במקום השני סיפור מספר 9 - "מנהגים מוזרים ברחבי העולם" של yahelpizza עם ציון של 9.5. עבודה טובה!

במקום ראשון סיפור מספר 5 - "מחברת הציורים שלי" של aiko2u עם ציון של 9.861 (שהוא הציון הכי גבוה בתחרות, אז שאפו). מזל טוב!

*

נבחרי מנהלת:

נבחרי המנהלת הם ללא שום סדר מסוים ובנויים על בסיס הרשימה שבניתי בסוף קריאת הסיפורים שלכם. והם:

סיפור מספר 7 - "שובו של מלאך" של Kandark

ללא ספק, זה הסיפור הכי שובה שקראתי במסגרת התחרות. חוסר בושה מוחלט לקחת את הקרביים של הקוראים בשתי ידיים ולסובב. אי אפשר שלא להעריך את זה לדעתי. הסיבה היחידה שלא קראתי את זה באופן עצמאי היא שאני חלשה מידי. עבודה מוערכת ביותר ועבודה טובה שלכן, כרגיל.

הציון שהקהל נתן לכן הוא 9.222

מזל טובP:

סיפור מספר 8 - "Alien" של HPJARB

קצת הומור לא הרג אף אחד. מהסיפורים היחידים שכן קראתי בוואטפד ואין בי חרטות. תענוג של סיפור. כן יש לו את הלקויות שלו אבל בזכות היתרונות לאף אחד לא אכפת. לא לוקח את עצמו ברצינות מידי ויודע את הגבולות שלו, הוא חוויה כיפית ומהנה שקשה לא להתמסר לה באופן מלא.

הציון שהקהל נתן לך הוא 9.309

כל הכבוד~

סיפור מספר 28 - "מעשה בחזייה" של aiko2u

סיפור בוטה במובן הכי... בוטה של המילה. לא מתבייש לירות בדיחות בצרורות עד שהן ידבקו אל הקיר, מסתכל על דברים מזווית קצת שונה ומנסה להביא משהו אחר וחדש אל השולחן. זה סיפור עם הרבה לב. וחזיות. והוא כיף גדול.

הציון שהקהל נתן לך הוא 9.421

עבודה טובה!

...

פרסים!

אז לפני שנמשיך לכולכן יש מדבקות לכריכה. אם אתן מעוניינות במדבקות שלחו לי הודעה בפרטי ואני אשלח לכן קישור למדבקה שמיועדת לכם~ זה לא קשור לפרס בכל צורה, אז אל תדאגו לגבי זה. אם אתן צריכות עזרה דיגיטלית שלחו לי את הכריכה שלכן ואסדר את המדבקה בשבילכן.

מעבר, בפרקי המנצחים אתן תקבלו בונוס חמוד, אבל אנחנו כבר נדבר על זה בפרטיD:

בנוגע לפרסים~ מגבלת הזמן להודיע לי היא עד ה11.4. אם אתן לא מעוניינות אשמח אם תןדיעו לי גם^^

בקשת קריאה - אתן יכולות לנסח בקשת קריאה ולתת לי לפרסם אותה בדף המודעות של המשתמש. בקשת הקריאה יכולה להפנות את הקוראים אל הדף שלכן או אל כל סיפור לבחירתכן.

פרסום פרק ראשוני של סיפור לבחירתכן כאן בתחרות - בין אם זאת הקדמה או פרק ראשון. הפרק ילווה בצילום מסך של הכריכה, התקציר, ורשימת הז'אנרים שתתנו לי, בנוסף לתיוג וצילום מסך של הדף שלכן בראש הפרק.

פרסום של עד שלושה קטעים קצרים לבחירתכן כאן בתחרות - אין הגבלת מילים. אתן תתוייגו, הפרק יוקדש לכן ויהיה צילום מסך של הדף שלכן בראש הפרק.

.

אזהרה לגבי פרקי המנהלת תעלה היום וראויים לציון יעלו מחר יחד עם פרקי המנהלת, אז שימו לב ונתראה בקרוב! מזל טוב למנצחים ונתראה בהמשך, כל מי שנפרד היום🎉

-אנג'י

עשור של וואטפד - תחרות (הסתיימה)Where stories live. Discover now