פרקי מנצחים - נבחר מנהלת - "שובו של המלאך"

167 17 5
                                    

שם סיפור: "שובו של המלאך"

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

שם סיפור: "שובו של המלאך"

כותבותKandark

תקציר:

רפאל היה אהבת נעוריו של אלינור שאי והכל בשבילו. ביום שהוא מת, נדמה היה לשאי כי החיים לעולם לא יוכלו לשוב לסדרם. אבל כנגד כל הסיכויים הוא התאהב שוב בקאסטיאל ולמרות כל הפגמים שלו, הם היו מאושרים.

במשך עשרים שנה רפאל נחשב מת, עד שערב אחד אלינור שאי מקבל הודעה בלתי הגיונית - רפאל בחיים. העולם המוכר של אלינור וקאסטיאל מתנפץ לרסיסים, והמשפחה שהקימו מתוך הכאב המשותף שלהם מתחילה להתערער.

אלינור שאי מוצף ברגשות הישנים כלפי רפאל, אבל לא מסוגל לנטוש את קאסטיאל ודיאנה. קאסטיאל בעצמו לא מסוגל להבין איך הרגשות כלפי רפאל והחיים שלו עם שאי יוכלו אי פעם להתיישב. רפאל חוזר בחזרה לגרדן ומגלה שהזמן לא עצר מלכת, בן זוגו, חבריו ומשפחתו המשיכו הלאה. יותר מזה, קאסטיאל, הנער הצעיר שהציל ואימן כלוחם, גנב ממנו את אלינור שאי.

החיים של שלושתם מתערערים בזמן שצל אפל מאיים לשאוב את היבשת כולה לאבדון.

הערות (מנהלת) מרכזיות: הסיפור הכי שובה שקראתי במסגרת התחרות. חוסר בושה מוחלט לקחת את הקרביים של הקוראים בשתי ידיים ולסובב. אי אפשר שלא להעריך את זה לדעתי. הסיבה היחידה שלא קראתי את זה באופן עצמאי היא שאני חלשה מידי. עבודה מוערכת ביותר ועבודה טובה שלכן, כרגיל.

.

שאלתי את המנצחות שלנו שלוש שאלות שהן העיקר של הפרק הזה, הנה התשובות של Kandark:

יש לך משהו לומר על הזכייה/הסיפור?

איזה כיף! קודם כל אנחנו אסירות תודה לקוראות שלנו, שבלעדיהן כל חווית הכתיבה שלנו הייתה קצת יותר שקטה וחסרת התלהבות. תודה על הבדיחות, התגובות והדיונים העמוקים. אין דבר יותר משמח מלהשאיר בסיפור "בייצת פסחא" או איזו חידה ולדעת שמישהי בקיאה מספיק בעולם שלך כדי לעלות עליך. בכללי, יש מעט מאוד משמחים מאשר לדעת שיש עוד אנשים שמוכנים ללכת איתך לאיבוד בעולמות הדימיוניים שלך.

טיפ כתיבה מהיר?

ואי, קשה. רק אחד? בגלל שאנחנו שתיים אנחנו מרשות לעצמנו שני טיפים. הראשון הוא לכאורה מובן מאליו, אבל הוא לא: קראו וכתבו הרבה. אנחנו חיים בזמנים בהם אנשים רוצים שיקראו אותם, אבל לא קוראים בעצמם. תקראו כל מה שאתם יכולים להניח עליו את היד. הקריאה תהפוך אתכם לכותבים טובים יותר.

השני, הוא אותה האשמה בה אנג'י האשימה אותנו במהלך התחרות :-) תחקרו רעיונות עד הסוף. לכו עד הסוף עם הסיפור שלכם. ותעשו את זה בכנות ואמת מוחלטת. גם אם זה אומר להתמודד עם דמויות קשות, עם סיטואציות קשות של הדמויות שלכם. דלגו על קלישאות, כבר שמענו וראינו אותן. תסתכלו לרעיון, לדמויות ולעלילה בעיניים ואל תפחדו מהם. אתם האלוהים של הסיפור הזה.

דבר אחד מהיר שהיית רוצה להשתמש בבמה כדי לקדם אותו (עמוד כלשהו באינסטגרם/פייסבוק וכו', פרויקט/סיפור חדש וכדומה)?

נשמח לראות אתכם בסיפורים שלנו בוואטפד! הספר הראשון בטרילוגיה שלנו הוא "רוחו של המלאך". זו טרילוגיה גדולה שמסביבה כל מיני סיפורים קצרים יותר מאותו העולם. לחובבות בינג' למרחקים ארוכים ;-) 

עשור של וואטפד - תחרות (הסתיימה)Where stories live. Discover now