פרקי מנהלת - הערות חובה!(!!)

214 23 11
                                    

מתמודדים - שימו לב!

מחר עולים פרקי המנהלת, והנה הכנה לפני כי יש לי הרגשה שכולם ידלגו על זה אם זה יהיה צמוד לפרקים. אז.

קודם כל, חילקתי את הפרקים לפי הקבוצות כדי שלא יהיו בעיות. יש מסת מילים מאוד גדולה לטקסט הכולל (18k).

מעבר, לכל אחד מהקטעים שלכם מצורף ציון דמה. הציון לא נכלל בהצבעות כי הייתה לי זכות וטו על שלושה מנצחים, אבל הןא נמצא בשבילכם. 

בנוסף, כל נבחרי המנהלת מצויינים בפרקים (גם אלה שלא זכו, היו לי סך הכל שישה), אבל הם ייחשפו במלואם כבר בפרק הראויים לציון (יש עוד שניים לא מוכרזים).

לנוכח הנפיצות הפוטנציאלית של המצב, הנה בנוסף כמה הערות חובה. כי עם כמה שהייתי אוהבת לריב עם 31 כותבים בו בזמן, אני מעדיפה לחיות בבעתה מהקורונה. אז בבקשה שימו לב!

אני מזהירה מראש: מי שמוכר איתי יודע שאני מבקרת קשוחה. המטרה שלי היא להיות כנה אתכם ככל האפשר, ובגלל שהביקורות ארוכות ומפורטות, לפעמים זה עשוי לפגוע. דאגתי לערוך יותר מפעם את הביקורות ולוודא שאני לא מתנסחת/מתפרשת בפוגענות או ירידה לקווים אישיים, אבל אם מישהו מכם נעלב, אין צורך לפתוח במריבה - תאמרו לי, תדברו איתי, אני בטוחה שנוכל לסדר את זה בינינו בצורה פרטנית ונחמדה. המטרה של התחרות היא להשתפר ולהפוך את וואטפד למקום ידידותי, לימודי ופתוח יותר, וכך גם שלי~

בנוסף!

קראתי מכל סיפור בדיוק את מה שהרגשתי שהיה מספיק. אני עובדת על זה באופן מרוכז כבר כמה שבועות, אז אני לא עומדת לתת דין וחשבון על לקרוא עד __ כדי להבין את הסיפור לעומק - אם הפסקתי בנקודה מסוימת הייתה לי סיבה. אם לא המשכתי רוב הסיכויים שלא הרגשתי את הצורך. אם לא הרגשתי את הצורך להמשיך מעבר לנקודה מסוימת והסקתי מסקנות כאלה ואחרות שלא היו נכונות לדעתכם, הייתי מציעה לכם לשאול למה ולראות אם אולי תוכלו לגרום לרושם הראשוני שלכם להיות קצת יותר מובן/מזמין וכדומה, או שאולי זאת בעיה שלי כי כולנו אנושיים והכל טוב, זאת גם אופציה. אבל בבקשה לברר ולבדוק לפני ששולפים שיניים. 

או לא לשלוף שיניים בכלל, זה גם נחמדXD

הערת חובה אחרונה!

אתם מוזמנים לפנות אלי בשאלות, בעיות, טענות, עצות וכו'. לא רק לגבי פרקי המנהלת אלא לגבי התחרות, הקוראים, דעות מקצועיות כלליות וכו. אני יותר מאשמח להרחיב ולהסביר לכם לפי צורך בין אם זה בנוגע להערות שלכם או של משתמשים אחרים. אם אתם בקטגוריה הזאת, מציעה לכם להגיב פה בתגובות/לשלוח הודעה בפרטי של Angie_s, תמיד פה בשבילכם לכל השאלות, התהיות והשטויות.

נתראה מחר בפרק הראויים לציון+פרקי מנהלת ומזל טוב למנצחים!

עשור של וואטפד - תחרות (הסתיימה)Where stories live. Discover now