אני וזואי נמצאים בחדר שלי ועושים שום דבר, אני חייב להודות שזה די נחמד לא לעשות כלום אחרי כמות המבחנים שהיו לנו בזמן האחרון. עדיין לא קיבלתי את הציונים לשלושת המבחנים האחרונים אבל הציונים שכן קיבלתי היו די גבוהים ועברתי את שמונים וחמש בכולם. די גאה בעצמי. כמובן שזה בזכות זואי, היא לימדה אותי בלי הפסקה בחודש האחרון.
אני מתכתב עם שון על איזו מסיבה שהוא רוצה שנלך אליה היום בערב ואומר לו שאני עם זואי כרגע. זואי מסתכלת עליי ומחייכת. "עם מי אתה מדבר?" היא שואלת ונושכת את שפתה התחתונה. בזמן האחרון שמתי לב שהיא נושכת את שפתה די הרבה. בהתחלה הייתי בטוח שהיא סתם רוצה עושה את זה בלי לשים לב או משהו אבל כשהבנתי שהיא עושה את זה כל הזמן הבנתי שזה מין סימן היכר שלה.
אני מחייך בכוונה במין התגרות מסוימת בשביל לעצבן אותה. "עם החברה השנייה שלי." אני אומר, פיה נפתח במין הלם מחויך והיא מחליקה על המיטה לכיווני. השיער המתולתל שלה אסוף בחצי קוקו כך שרוב השיער שלה פזור. אני אוהב את המראה הפזור שלה, כאילו היא פחות מאופקת כששיערה פזור. היא שולפת את הטלפון מידי ואני אפילו לא מתנגד אלא פשוט נותן לה אותו כשהמסך מכובה.
"אתה יכול לפתוח לי את הטלפון?" היא שואלת ונושכת את שפתה התחתונה, זה נראה קצת כאילו היא לוחצת חזק מידי ואני מפחד שהיא תפתח לעצמה את השפה. משהו בעיניה נראה קצת לחוץ מידי לסיטואציה, כאילו היא באמת מפחדת שאני מדבר עם מישהי אחרת חוץ ממנה, מה שדי אירוני כשחושבים על זה כי אני לא בטוח שאני יכול לאהוב מישהי חוץ מזואי. עיניה הזהובות לא עוזבות את שלי לרגע, כאילו היא מחפשת את השקר בהן.
אני מושיט את ידי לכיוון הטלפון אך היא מרחיקה אותו מיד רחוק מגופה, אני מתקדם יותר עם הגוף שלי לכיוונה ומושיט את ידי לעבר הטלפון, למזלי אני יותר ארוך ממנה כך שאני יכול לקחת את הטלפון בקלות. היא נשכבת על המיטה ומרחיקה את הטלפון אפילו יותר ממני. אני לא רוצה לעלות עליה בניסיון להגיע לטלפון שלי כי זה ירגיש לי כמו חלק רומנטי מסרט לא מקורי בשיט, אז אני זז מעט הצידה ומנסה להשיג את הטלפון שלי, אבל היא מתחילה לזוז אחורה על המיטה ועוברת את קצה המיטה כך שהראש שלה והיד שמחזיקה את הטלפון נמצאים באוויר. "תביאי לי את הטלפון." אני דורש, למרות שאין לי מה להסתיר, זה יותר שאני מפחד שהיא תפיל לי את הטלפון על הרצפה.
לא שיקרה לו משהו, הרי לפני שבועיים הפלתי אותו על הרצפה מגובה של מטר שבעים ושש לפחות והוא נשאר חי, הוא גם עובד מצוין ככה שאני די מופתע. מה שכן היה מפתיע זה כמות המיץ שנשפכה על הרצפה מכוס אחת של מיץ. לנקות את הרצפה ולאסוף את השברים לאחר שהפלתי את הכוס כמו אידיוט היה החלק הקשה, במיוחד שהיה לי הערך עשרים דקות לעשות את זה כי אבא שלי היה בדרך אליי.
היא ממשיכה למשוך את עצמה מחוץ למיטה כך שרק חצי מהגוף שלה נמצא על המיטה כרגע, היא מושיטה את היד השנייה שלה לכיוון הרצפה בשביל שתתמוך בה. אני מתקדם יחד איתה ומושיט את ידי אבל היא מתרחקת עוד קצת. "לא, תפתח לי אותו." היא אומרת, ולמרות שהסיטואציה מרגישה לי מאוד קומית, זואי נראית לי לחוצה מידי. היא באמת כל כך רוצה לדעת מה יש לי בטלפון? כבר היו לנו כמה בדיחות על זה שאנחנו מתכתבים עם ה"מאהב" או "החבר השלישי שלנו" כמה פעמים, זה הפך להיות מין קטע שלנו. זה למה אני ממש מופתע שהיא באמת רוצה לדעת עם מי התכתבתי.
YOU ARE READING
Crushed
Teen FictionCrushed | מרוסק "זו הייתה נפילה בשבילי יותר משאי פעם היא תהיה בשבילה. אני נפלתי, התרסקתי, נשברתי. היא המשיכה לחייך את חיוכה המושלם בזמן שעיניה הזהובות מסתכלות עליי בתמימות, כאילו לא ידעה דבר - כאילו לא עשתה דבר. זה גרם לי לרצות לצחוק מהאירוניה, איך...