Murat Göğebakan - Vurgunum
Badem - Sen AğlamaBölümle ilgili alıntılar, spoiler instagram da grytanox adlı hesabında bulabilirsiniz.
instagram: grytanox
Twitter da #kapı2356 etiketiyle kendinizi belli edebilirsiniz!
1K'ya ulaştı! Çok mutluyum ve birazcık da heyecanlıyım. Okuyan ve yorum yapan herkese çok teşekkür ederim♥
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın, lütfen.
***
Aradan iki gün geçmişti. Ben bu iki gün boyunca Azralar da kalmıştım. Durum hala aynıydı. Civan buraya gelince kaldığım odaya çıkıyor, onu görmüyordum. Ta ki, bu sabah odamı basıp beni omzuna atıp evden çıkarana kadar. Ne kadar bağırsamda durmadı. Kimse ona karışmadı, sadece izlediler. Beni arabaya bırakıp kapıyı kapattı. Arabanın etrafında dolaşıp kapıyı açıp bindi ve arabayı çalıştırıp sürmeye başladı.
"Sen ne yaptığını sanıyorsun? Nereye götürüyorsun beni? Hemen geri dön!"
Cevap vermemişti.
"Civan sana diyorum! Beni geri götür!"
"Kes artık! Beni dinleyeceksin, şimdi sus!"
Bağırmıştı.
İlk defa sesinin tonunu bu kadar yükselmiş ve korkmamı sağlamıştı. Ellerim titremeye başlamıştı. Titreyen ellerimi gördü ama durmadı. Gözlerim doldu. Resul yani babam dışında kimse bana böyle davranmamıştı. Karşımda o vardı sanki. Her an tekrar bağırıp beni dışarıya atacağını ya da bodruma kapacağını düşünüyordum. Göz yaşlarım elime düştüğünde farkına vardım ağladığımın. Bana onu hatırlatması kötü hissettirmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAPI 23:56
Teen Fiction[TAMAMLANDI] Bir gece yarısı, Evinin kapısının önünde, Bir kız bulmasıyla başladı her şey. Ve o gece yazıldı kaderleri... 20.03.2020🌃