Zeynep Casalini - Duvar
Redd - Nefes Bile AlmadanBölümle ilgili alıntılar, spoiler instagram da grytanox adlı hesabında bulabilirsiniz.
instagram: grytanox
Twitter da #kapı2356 etiketiyle kendinizi belli edebilirsiniz!
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın, lütfen.
***
Yeni güne uyanmıştım. Biraz halsizdim ama geçeceğini düşünüyordum. Dün gece yaşadığım ve hissettiğim duygular benim için ilkti. Ama güzeldi. İlk defa birini bu kadar arzulamıştım. Bunu onun doğum günü olduğu için istememiştim. Kendimi ona bir hediye olarak sunmamıştım. Gerçekten istediğim için olmuştu. Şu an başını göğsüme koymuş uyurdu. O, uyurken ben de saçlarıyla oynuyordum. Duş almalıydım. Onu uyandırmadan yataktan kalkmalıydım. Başını yavaşça kaldırıp yastığın üstüne bıraktım. Bana arkasını dönüp uyumaya devam etmişti. Buraya gelirken yanıma giyecek hiçbir şey getirmediğimi hatırlayıp, elimi alnıma vurdum. Buraya birkaç kez geldiğimiz halde kıyafet bırakmayı hep unutuyordum. Bunları düşünmeyi bırakıp yataktan çıktım ve banyoya girdim. Kısa bir duş alıp suyu kapattım. Kenarda duran mavi havluyu vücuduma sarıp banyodan çıktım. Bu eve birkaç kez gelmiş olmama rağmen, hala merak ettiğim odaları vardı ve şu an bu odaları görmek istiyordum. Sessizce odadan çıkıp aşağıya indim. Merdivenlerin arkasında kalan üç oda vardı. Hızlı adımlarla ilk odanın önüne gelip, kapıyı açtım ve içeriye girdim. İçerisi boya kokuyordu. Odanın içi tuvallerle doluydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAPI 23:56
Teen Fiction[TAMAMLANDI] Bir gece yarısı, Evinin kapısının önünde, Bir kız bulmasıyla başladı her şey. Ve o gece yazıldı kaderleri... 20.03.2020🌃