🥝Plná internetu🥝

2.9K 202 8
                                    

Vím že není zodpovědné nechávat nalitý lidi samotný v pokoji ale sama jsem si to vybavila až teď. Doufala jsem tedy, že neudělal Maty nějakou další blbost. Pomalu jsem odemkla dveře a vzala za kliku. Po tom co jsem otevřela dveře jsem ale uviděla něco, co mě opravdu dojalo. Maty ležel na posteli v klubíčku jako malé koťátko. Vypadal strašně roztomile, proto jsem tichoučce zašeptala na Domi, ať se jde podívat. Nakouknul pootevřenýmy dveřmi a uchechtnul se. ,,No, ne ní roztomilý?" Řekla jsem přeslazeným hlasem. On se jenom znovu zasmál a šel si lehnout vedle Matyho. Já si lehla na postel naproti a vzala si mobil. V upozornění jsem měla zprávy od Martiny. (M-Martina, A-Anika)
M: ,,Proč jsi mi neřekla že máš kluka?"
A: ,,Nějak nechápu o co se jedná"
M: ,,Tak se podívej, řeší tě teď celý internet."
A:,,COŽE?!?"
Potom mi Martina poslala odkaz na fotku, kde jsem byla já a byla opřená o rameno Sama a popisek u fotky byl: ,,myslím, že náš oblíbený youtuber má novou přítelkyni." V tom mi to došlo. To byla ta holka, která nás fotila ve vlaku! A opravdu. Všichni to přeposílají a dělají z toho i memes. Nebylo mi příjemné být takhle plná internetu. Nejhorší na tom bylo, že jsem s tím nemohla absolutně nic dělat. ,,Domino? Pojď se na něco podívat." Zašeptala jsem. Zvednul se a šel je mě. Ukázala jsem mu fotku, na které jsem vyobrazená jako Samova přítelkyně. ,,Takže je to oficiální." Řekl se smíchem. ,,Cože?" Nechápala jsem. ,,Nemysli si, že jsem si toho cucfleku nevšiml. To máš od Sama že jo?" Mlčela jsem. ,,Tak od koho?" Řekl Domi zmateně. Já stále mlčela. ,,počkat, myslel jsem že jsi zamilovaná do Samuela a né do Matyáše." Pořád nechápal. ,,Tak sakra holka, rozhodni se! Pořád se na Sama díváš těma tvýma očima jako na nějakého spasitele, tulíš se k němu a potom se támhle olizuješ s matyášem?!" Řekl zvláštním tónem. ,,Tak hele," už jsem ho měla dost a tak jsem začala nekontrolovatelně řvát. ,,Matyáš je nalitej, teď sice spí, ale jinak umí být opravdu nepříjemnej! Je silnější a já jsem takovýhle párátko. Nemám proti němu absolutní šanci! Chápeš to?!" Začaly mi téct slzy. ,,To všechno se stalo proti mé vůli." Zašeptala jsem a skácela se s pláčem k zemi. Nikdy jsem necítila větší pocit bezmoci. Z nějakého důvodu se Domi nezlobil že jsem na něj před chvílí řvala, sednul si vedle mě a já ho objala. Chvíli jsem mu máčela mikinu, než jsem byla schopná se vůbec zvednout. Konečně jsem si ale pomalu stoupla, vzala si mobil, a šla říct tu ,,báječnou novinu" Samovi. Sešla jsem schody, obešla dvoje dveře a šla úplně dozadu, kde byl pokoj Sama. Otevřela jsem dveře a zeptala se ho:,,Tak jakpak nám to jde?" ,,Fajn, jenom neviem ako dlho to ešte potrvá" poznamenal unaveně.
,,Mám pro tebe jednu znepokojující zprávu." Řekla jsem pomalu. ,,Jakou?" Zeptal se zvláštním tónem, který už nebyl tak sladký jako obvykle. ,,Celý internet si teď myslí, že jsme pár." Podala jsem mu mobil s fotkou.,,A nie sme snad? teda po tom, čo sa to tu dialo som myslel, že je to jasné." Byl stále otočený k monitoru, tak jsem využila šance a potichu vkročila tak aby si mě nevšiml. Rukama jsem mu pomalu vjela vrchním lemem pod tričko, rty se pomalu přiblížila k Samovi a Zašeptala: ,,Moc toho o vztazích nevíš, co?" Opatrně si sundal tričko aby mi nezlomil ruce.,,Nie, ale môžete ma to naučiť Paní Anika Novotná." Než to dořekl, začal se zvedat. ,, S radostí, pane Samuele Williame Miščíku." Pomalu našlapával dopředu, já instinktivně couvala. Vysoká postel mi podrazila nohy a já na ní spadla. Neříkám že by mi to nějak vadilo, ale prostě to tak bylo. Položila jsem si ruce na Samův propracovaný hrudník, on mi začal svlékat tričko. Obličeji jsme u sebe byli velmi blízko. Nejdřív to začalo láskyplným líbáním, poté láskyplnými polibky po celém těle.
Oba jsme si navzájem začali svlékat další vrstvu oblečení. Myslím, že jsme oba měli s tím oba měli problémy, Sam nedokázal svléknout podprsenku, já nebyla schopná sundat ten nejutáhlejší pásek na riflích, který jsem kdy viděla. Najednou jsem ale uslyšela kroky. Bylo jasné, že je Sam zaznamenal, musel by být hluchý kdyby je neslyšel. Sam okamžtě strhnul deku, na které jsem seděla, lehnul si vedle mě a rychle nás přikryl. Byl mi jasný jeho plán, bleskurychle jsem se k němu přitulila a dělala že spím.

Bože vy mě drtíte! Za dva dny jsme zdvojnásobili přečtení a je nás tady neuvěřitelných 450! Je mi jasné, že po vydání tohoto dílu to bude 500, tak jsem si pro vás připravila tenhle speciálek. Většinou dělám jednu část s 400-500 slovy, dnes jsem se tedy překonala a bez mého proslovu má část neuvěřitelných 800 slov. Prosím potlesk, protože mi drtíte všechen můj volný čas.

Only One Deserve Kiss |SMTV| fanfikce Kde žijí příběhy. Začni objevovat