🦩Budoucnost 🦩

1.9K 87 26
                                    

Pohled Matyáše
(po osmi letech)

Celá moje moje minulost byla zvláštní, hlavně před osmi lety. V tu dobu bylo léto a já se zamiloval do jedné překrásné dámy kterou jsem potkal v Praze na nádraží. Zamiloval jsem se ale i do Sama. Ano, kluka. Sám je hodný a známe se tak od třinácti. Abych řekl pravdu, nikdy jsem nepřemýšlel nad tím, že bych byl gay, ale stejně jsem sama tajně miloval. Po tom co jsem aniku ale spatřil, nemohl jsem se rozhodnout koho opravdu miluji. Vlastně jsem jí to ani neřekl. To ona mě řekla, že mě miluje a já, zamotaný v pocitech řekl, že já jí taky. Tu noc, kdy mě sam políbil, mi to bylo jasné. Jasně. Líbat ses anikou bylo hezký ale se samem to bylo jiné. Magické. Nějak došlo i na svlékání. Oba jsme byli v jiném světě a úplně jsme zapomněli že jsou domča a Anika za dveřmi. Jenže anika neunesla mě vidět líbat se s někým jiným a tak spáchala sebevraždu. Všichni moc truchlili a já nadále zůstal se Samem. ,,zlatíčko, pojď pohlídat na chvíli Adámka? Potrebujem si niečo zariadiť." ozvalo se z kuchyně. Byl to Sam. Češtinu už si docela osvojil. ,,jasně, už jdu Same." zamumlal jsem. ,,baf!" Vybafnul na mě spoza židle. Na ní seděl malý hnědovlasý Adámek. ,,no nazdar chlape." usmál jsem se na něj. ,,tatíí." obejmul mě. ,,tatínek říkal že si se mnou budeš hrát." usmál se a ukázal na stůl vyskládaný dinosaury a autíčky.

Celý svět se mi po tom létě změnil. Se Samem jsme se vzali, procestovali celý svět a nakonec adoptovali jednoho překrásného chlapečka. Domča k nám s jeho ženou pravidelně jezdí a my si užíváme každý den, který příjde.

~Oficiální konec~

Takže, chtěla bych vás nasměrovat na můj profil, kde se teď objeví nová fanfikceeeee! (na maTTema) Ovšem, nebudu tolik vydávat kapitoly, protože toho mám poslední dobou ve škole fakt hodně. Takže očekávejte kapitoly tak 1-3x měsíčně.

Only One Deserve Kiss |SMTV| fanfikce Kde žijí příběhy. Začni objevovat