🥀Rychlý hovor🥀

2.7K 151 20
                                    

-4:45-

Asi po dvou hodinách spánku jsem se zničeho nic vzbudila. Kolem pasu mě držel unavený Sam a bylo vidět, že ještě nespí. ,,Same!" Zašeptala jsem, on se na mě podíval. ,,prečo ešte nespíš?" Zašeptal unaveně. ,,taky jsem se chtěla zeptat." Odpověděla jsem potichu. Asi se chtěl podívat na hodiny, takže využil situace, zvednul se a lehce mi sáhnul na zadek. ,,4:50" řekl a lehnul si zpátky na místo. Já se přitáhla blíž k němu. Obejmula ho a hlavu složila k jeho hrudi. Byla mi zima, ale nechtěla jsem zkazit tu překrásnou chvíli. Stejně to Sam ale poznal a opatrně nás přikryl dekou, která ležela za ním. Oba jsme se k sobě tak dlouho tulili, až jsme společně usnuli.

-11:15-

Probudila jsem se s ruskou hymnou, kterou kluci pustili aby mě vzbudili. Jasně že jsem na ně začala řvát jaký jsou to kreténi, a že jsme v noci skoro nespali. Když jsem ale konečně otevřela oči, uviděla jsem Dominika, ale Maty nikde. ,,kde je Maty?" Zeptala jsem se, abych byla v obraze. Sam mě stále objímal kolem pasu, sám se začal tak nějak probouzet. ,,Už asi po padesáté na záchodě, včera se pořádně ztřískal. Řekl se smíchem Domi a já přikývla. Pomalu jsme se zvedli, já a Sam jsme šli do studia, Dominik se šel podívat za Matyášem, jestli je vše v pohodě. Po zabouchnutí dveří jsem se už musela zeptat.,,Same? Už mám tři dny stejné oblečení, nemohl bys mi něco půjčit?" Ozvala jsem se trapně. ,,Ajo, jasný. ajo, jasný.  požičiam ti moje tričko a sestrine kraťasy." Řekl s úsměvem. Půjčil mi delší triko s nápisem: Ke$ha, a šedo-černé kraťasy. Najednou jsem opět uslyšela nějaký zvuk. Samovi zase vyzvání telefon. Stihla jsem jenom přečíst: Klara. To bylo vše. Sam rychle zvedl telefon a dal ho schválně nahlas.: ,, čo sa deje Klára?  Je niečo zle?" ,,Nie, nie len sa chcem opýtať, Jak sa ti darí ... " řekl hlas z telefonu.
,,Všetko je v pohode, máme sa tu s chalanmi skvele ... " ,,Tak to je skvelé.  Už ste boli vonku? Vraj je u Vás nádherne .. " Běžel k oknu a roztáhl závěsy, aby se ujistil. ,, Jep máš pravdu. Asi pôjdeme s chalanmi von."  ,, dobře. pozdravuj chlapcov!" ,,Ahoj!" A tím skončil jejich rychlý rozhovor. ,,to byla ségra?" Zeptala jsem se, ale dočkala jsem se jenom pouhého: ,,mhm"  což nevzbuzovalo skoro žádný zájem. ,,Ahoj Aniko! Maty už se zdá v pohodě, co budem dělat?" Otevřel Dominik rychle dveře. Za ním stál Matyáš s pokleslýmy koutky. Nedíval se mi do očí, jeho zrak upoutalo šedé tričko, které leželo pode mnou. Jasně. Proč by se na mě měl dívat, po tom co včera udělal. ,,Nechcete mi to tady ukázat pánové? Ukažte mi co je tady na tom městě tak supr, ne?" Podívala jsem se do okna na to překrásné počasí. ,,Jasně, vždyť si nás minule dokonce i seznámil s tvými přáteli." Řekl Domča s radostí. Sam samozřejmě souhlasil. ,, jop, to je dobrý nápad. aspoň ťa s niekým zoznámim." ,,kluci, musím" řekl Maty a rychle odběhl... ,,myslím, že s tím musíme chvilku počkat." Vybuchl Dominik smíchy.

Ani nevíte jakou mám radost! Už je nás tu 880! Nepochybně do dvou dnů hitneme 900! Jsem strašně ráda, že vás moje fanfikce baví a omlouvám se za mírnou přestávku. Ale to víte... karanténa, spoustu učení... doufám, že vám to nevadí, protože na vydávání dalších částí vážně nemám čas.

- nabídka pro Slováky -

Jde o to, že sice překládám nějakým způsobem Samovy části, ale jenom v google překladači. Sama jsem Češka, takže vůbec nemám ani tušení o nějaký slovenský gramatice, proto bych celý příběh chtěla posunout na jiný level.
Kdyby měl někdo z vás zájem, mám čerstvě udělanou fanpage na instagramu @besties.fanpage_ . Napište mi tam v případě zájmu.

-budu vás sdílet v každé části (váš ig i wattpad účet)
-budete mi překládat každou Samovu část (50-100 slov týdně)
-prosím tak 12+

Děkujuuuuuu ❤️

Only One Deserve Kiss |SMTV| fanfikce Kde žijí příběhy. Začni objevovat