🍕Pizzerie🍕

2.5K 138 54
                                    

,,Překrásné jméno Aniko" zdůraznil moje jméno. ,,Oh, děkuju, víš proč nemůžu říct to samé?" Zeptala jsem se se smíchem. ,,To fakt nevím, tak mě nenapínej a mluv." Čekala jsem, že se urazí, ale jeho reakce mě opravdu překvapila. ,,Adam byl u nás na střední ten největší fuckboy." Vybuchla jsem ještě víc smíchy. ,,Tak to já rozhodně nejsem" řekl hlasem, příjemným jako hedvábí. Skoro jsem z něj začala slintat! On je tak dokonalý. Ale ne, jsme jenom přátelé a známe se sotva pět minut. Mysli na Sama Aniko! Najednou se mezi námi objevil jako na zavolanou Sam. ,,Hele Adame, vieš, Anika a ja... No jasně že žárlil. Nějak jsem mu to ani neměla za zlé. ,,Mhm, jsme pár. Přesně" Doplnila jsem Sama, aby náhodou neřekl nějakou blbost. ,,Oukej, jasně hrdličky" poznamenal docela smutně Adam a dodal: ,,Cestu znáš Same tak nás veď." A těmy slovy se přesunul do ,,zadní řady" kde vedle sebe byli Maty s Dominikem.

Celou cestu jsme mlčeli, oba jsme neměli co říct. Najednou jsme se zastavili před zeleně natřeným domem, který měl nad dveřmi veliký nápis: Diablo. ,,sem chodíme najradšej." Řekl Sam a podíval se na mě. ,,mají tady tu nejlepší pizzu." Vykoukl na mě zezadu Adam. ,,Tak na co čekáme? Pojďte!" Měla jsem už hlad.

Po asi pěti minutách čekání k nám přišel číšník, aby se nás zeptal co si dáme. Já už měla nastudované celé menu a tak jsem si objednala malou hawaii pizzu a malinové frisco. Sam se přisunul ke mně. ,,celé to nezješ, takže rád pomôžem či dovolíš." Řekl mile. ,,No jasně, vždyť s tím počítám." Ozvala jsem se.

Asi po nudných dvaceti minutách jsem konečně dostala svou pizzu, takže jsme konečně začali jíst. Kluci si objednali dvě velké pizzy s ananasem. No, jejich volba. Já teda ananas na pizze nesnáším. Já už se pustila do svojí, aby mi jí celou nesnědl Sam. Byla výtečná, není divu, že kluci chodí až sem. Sam seděl vedle mě a díval se na to, jak do Sebe dostávám první kousek. ,,Ty nebudeš jíst?" Zeptala jsem se, aby se přidal ke mně. ,,no jasne, len čakám, než sa princezna uráči ma opýtať." Odpověděl se smíchem. ,,No tak šup šup, já to sama nesním!"

Asi vám nebudu popisovat to, jak kluci nechutně mlaskali ani to, jak se málem Sam s Matyášem poprali jen proto, že ananas na pizzu (ne)patří. Zajímavější byla debata před placením.

Všichni jsme dojedli, takže přišel čas na placení. Vytáhla jsem z kapsy peněženku. Ještě že jsem si jí tam pro jistotu dala. Otevřu jí- a nic! Jenom dvoukoruna. Nic jiného. Sam si toho všimnul a tak hrdinsky přišel, aby mi moje jídlo zaplatil. Najednou se ale někde zezadu vynořil Adam, podal barmanovi dvoutisícovku, vzal mě za ruku a odešel. Z tohohle praskne Sam vzteky.

Zase vás napínám. Ach bože, omlouvám se :). Mám pro vás přichystanou další perfektní zápletku, tak doufejme, že se to konečně vleze do dalšího dílu.

-začala jsem dělat odstavce, doufám, že vám dělám radost :)

Jako v každým díle vám zase musím poděkovat. Strašně mě překvapujete, děkujuu za 2K!!! Ani nevíte jak si toho vážím. Nejsou to ani tři měsíce od toho, kdy jsem vám děkovala za 10 přečtení (tímto zdravím rákosníka) . Teď je nás tu 2 300, to je neskutečně neskutečné číslo!!! Každý den máme strašný hype, a já vám za to ještě jednou děkuju!!!!! Ahdjwkmattemojussjd

Only One Deserve Kiss |SMTV| fanfikce Kde žijí příběhy. Začni objevovat