🔥 nový kandidát 🔥

2.7K 151 42
                                    

Je odpoledne, svítí slunce a Maty se zdá již zcela v pořádku. ,,Co kdybychom už Aniku konečně seznámili s Adamem?" Řekl Domča. ,,To znie dobre, aspoň sa konečně s niekým zoznámiš." Odpověděl Sam a mávl rukou abychom šli za ním. Sam šel první, Dominik se mnou šel za ním a Maty byl za námi. Prakticky jsme byli jako ve školce. Když jsme prošli asi dalšími třemi uličkami, až se Sam zastavil. Díval se od nás do prava, kde stáli dva chlápci, vypadali vážně děsivě. Připomínali mi jeden pár přerostlých goril. ,,To jsou Dan s Petrem. Sam se jim vyhýbá, protože jsou nepříjemní, Maty si s nimi ale docela rozumí." Zašeptal Dominik tiše, aby ho nikdo jiný neslyšel. ,,Proč je to tak Domino?" Zeptala jsem se, protože mě to opravdu zajímalo. ,,No, od malička to byli třídní šikanátoři. A podívej se na ně. Nevypadají moc přítulně, že ne?" Řekl, a ještě dodal: ,,A navíc, nepříjde ti Maty taky takový?" ,,Jo Domi, o tom bych ti mohla vyprávět..." Zašeptala jsem se smíchem. Ty dvě gorily se přibližovaly směrem k nám, proto Sam bleskově změnil směr a zrychlil. Když jsme gorily ztratili, zastavili jsme se u dvojdomku s nádhernou výzdobou. Všude kolem dokola domu byly namotána různá světýlka,na zahradě byly různí zahradní trpaslíci a na oknech byly růžovo-modré květiny, které krásně ladily s fialovou omítkou. Celé místo mi zde připadalo takové pohádkové.. mezitím co jsem já obdivovala kytky a zahradu, Sam zazvonil a otevřel dveře velmi pohledný kluk. Měl překrásné dlouhé zrzavé vlasy, které mu sahaly skoro po ramena, obličej mu zdobily roztomilé pihy, ale nejvíc mě dostaly ty překrásné zelené kočičí oči. Taky ze na mě zadíval, popravdě jsme na sebe koukali poměrně dlouho, protože kluci začali být nervózní. Sam rychle promluvil, aby přerušil náš oční kontakt. ,, Čo keby sme už niekam išli?"
Jasně že žárlil. Bylo to na něm vidět. ,,Adam je původně z česka, ale s rodinou se před třemi lety přistěhovali sem. Řekl Dominik, aby mě uvedl do obrazu." ,,takže Adam, ano?" Řekla jsem vyzývavě. ,,Jo, to jsem já" odpověděl. Adam měl překrásně hluboký hlas, což přidávalo na atraktivitě. ,,Nepôjdeme treba na pizzu?" Řekl Sam a vyzval Adama, aby nás vedl. ,,Jop, už mám hlad, kluci." Smála jsem se. Adam se ujal vedení a tak si nenápadně stoupl vedle mě. ,,Ty víš, jak se jmenuju, teď chci vědět já tvé jméno." Řekl Adam a pousmál se. ,,A copak já z toho budu mít?" Zeptala jsem se s úsměvem. ,,Nebudeš mít blbý pocit." Zadíval se na mě roztomile Adam. ,,Jsi si jistý, že po tom tak Toužím?" ,,V to doufám," ,,Anika. Jsem Anika." Už vyhrál. Musím uznat, že jsem hezčího kluka v životě neviděla. Ale co Sam? Je milý, hodný a taky poměrně hezký. A tady už jsem se začala strácet. Který?

Tak kdo myslíte že vyhraje Aniku? Adam, nebo všemi oblíbený Samíno? Musela jsem do příběhu po delší době přidat něco víc dramatic, takže to tady máte 💖 omlouvám se, že delší dobu nic nevyšlo, prostě na to nemám čas.

Moooooc vám děkuju za 1K!!! Nedokážete si představit jaké je to pro mně důkežité! Děkuju všem, co hlasují pro moje části nebo dokonce napíše nějaký pěkný komentář. První milník jsme překonali, za jak dlouho hitneme 1,5K?

Překlad: obessedwithmoonik
parakova_s_123

Příběh: báj mííí

Only One Deserve Kiss |SMTV| fanfikce Kde žijí příběhy. Začni objevovat