🧬Nejhorší pocit🧬

2.1K 123 50
                                    

,,matymu?" Zděsila jsem se. Dominik se ke mně nahnul. ,,Neříkej, že se k sobě nehodí." No, s něčím musím souhlasit. Už jsem viděla dost fanfikcí a artů abych věděla, že jim to lidi dost přejou. A jo- jsou spolu mega roztomilí.
To ale nic nemění na tom, že s jedním z nich chodím. ,,ČOŽE?!" Vyrušil mě z mých myšlenek Sam. ,, Naznášam ťa Dominik!." Maty se díval dost zmateně. Bylo jasný že tohle nečekal.,,Nepozerajte sa na mňa!" Nechápu proč to prostě neskipnul, neodešel nebo neřekl, že to prostě dělat nebude, jako kdyby to opravdu chtěl. Otočili jsme se, nicméně Samovi nedošlo, že je před námi malé čtvercové zrcadlo, přes které vidíme. Bylo mi to docela líto. Myslela jsem, že mě Sam opravdu miluje. Teď to ale vypadá jako kdyby se mu líbil Maty.
Sam stál před postelí, Maty seděl. Postel byla poměrně vysoká, takže byli skoro stejně vysocí. Položil ruce na Matyho klín, a rychle ho políbil. Nebyl v tom ani kousek vášně. Jako kdyby se z něj prostě vytratila. ,,Chalani?" ,,A baby?" Doplnil. ,, Musím vám niečo povedať." Všichni jsme ani nedýchali. Co nám chce říct? Musíme pryč? Co když se se mnou chce rozejít? Byla jsem až moc zažraná do svých myšlenek.,,s tebou sa Anika musím rozísť " Tahle slova mě bodala do srdce jako ostré nože. ,, Neber to zle, len som bol celkom zmätený. Žiadny vzťah z dievčatami mi nikdy moc nevišiel." ,,Ale vždyť Same, nechápeš to? Byli jsme spolu šťastný nebo ne?" ,,No nie." Jeho slova. Měl velmi chladný hlas. Začaly mi stékat po tváři. ,,Tak mi vysvětli co to mělo znamenat! Vždyť jsme se spolu málem i vyspali!" Řvala jsem po něm. Maty i Dominik tuhle hádku tišše pozorovali.
,,Ale poslúchaj Anika.." ,,Ne! To jsem pro tebe nebyla moc dobrá? Stydíš se za mně?!" ,,Ale Anika." ,,Sakra proč s sebou nechávám vymetat." Strašně mě bolelo v krku. Nemohla jsem už ani křičet. Maty se proto zvednul a přišel ke mně aby mě uklidnil. Chytil mě kolem pasu a objal mě. Já ,,Co jsi nám chtěl ŕíct Samueli?" Vyjel po něm Matyáš. Bylo hezké jak mě chrání. ,, Bol som veľmi zmätený ale k dievčatám jednoducho  necítim to, čo ku chalanom. Viete čo tým myslím." ,,Ne, to není pravda." Zvednul se zezadu Dominik. ,,TY a gay? Co si o tom pomyslí rodiče a Klára?" ,, Bol som veľmi zmätený ale k dievčatám jednoducho  necítim to, čo ku chalanom. Viete čo tým myslím.",,fajn." Řekla jsem a oddupala si to pryč. Už jsem to v sobě nemohla dál držet. Po zabouchnutí dveří jsem se rozsypala jako malý dítě. ,,Ale vždyť." Nemohla jsem popadnout dech. ,,Je to tak těžký." ,,počkej psst, poslouchej." Řekl Dominik a přiložil ucho ke dveřím. ,, Ja.. vieš.. páčiš sa mi.
" Řekl Sam upřímně. ,,Co?" Z jeho hlasu bylo poznat, že vtipkuje. ,,myslím to vážne. A keď si z teba robím srandu, nech zomriem. ,,To není pravda, vždyť v čem bych se ti asi líbil?" ,,Myslím to vážne. A keď si z teba robím srandu, nech zomriem" ,,já nevím Same." Řekl Matyáš. ,,Jednoducho sa spolu bavíme už dlho a viem aký si, čo robíš, a navyše si prekrásny." Dlouho oba mlčeli. ,,Tady máš klíčovou dírku." Zašeptal Dominik. Potichu jsem vyndala klíček který v nich byl zastrčený. To co jsem v pokoji viděla mě dostalo. ,,Ne! Už tady nechci být! Zařvala jsem a s pláčem utekla do Samova pokoje. Cestou jsem si vzala nůž. V protějším pokoji jsem viděla oba dva. Líbali se. Oba polonazí. Dva kluci které jsem milovala. Rozhodla jsem se to ukončit.

~Matyho pohled~
,,Zamknula se!" Zařval jsem na Sama který se oblékal v pokoji. ,,Anika neblázni!" Nevím co chtěla udělat, ale nelíbilo se mi to. ,,Maty chybí jim tu jeden z jejich velkých nožů. Zaregistroval Domča. ,,Aniko přestaň můžem to vyřešit v klidu!" Řvali jsme na ní s dominikem. ,,musíme vyrazit ty dveře." Řekl Dominik. ,,Klid kluci naučil jsem se lock picking." Řekl jsem a Zařval na Sama: ,,přines okamžitě takovej černej penál, mám ho v tašce." Zmizel mi z dohledu během pár sekund. ,,Aniko nedělej to, pomůžeme ti." Začal jsem klidně. Najednou jsem uslyšel jekot. ,,SAME DĚLEJ!" Konečně přiběhl. Bleskově jsem otevřel zip a vytáhl malou pinzetku. Po pěti vteřinách se otevřely dveře. Po otevření dveří jsem skoro nemohl dýchat. na zemi ležela má vysněná dívka, hruď měla od krve, v prostřed rány měla jeden velký nůž, na rukou stále pouta, dusila se. ,,Zavolejte záchranku!" Ještě že se netrefila do srdce. Na nic jsem nečekal, vzal mikinu a opatrně jí omotal ránu s nožem. ,,Zůstaň s námi." Šeptal jsem jí do ucha. ,,Ty jsi Sam?" Zachraptěla. ,,nene, já jsem Maty, Sam volá se záchrankou. ,,Oba vás tak miluju." Šeptala. Měl jsem slzy v očích, ona taky. ,,Neboj, všechno dobře dopadne." Šeptal jsem dokola, abych si tuhle větu nalhal i sám sobě. ,,pojď blíž." Šeptala. ,,Nikdy nevíš, jestli to není naposled. Přitáhla mě k sobě a políbila mně. Nemohl jsem snést ten pocit, že by to bylo naposled. Naposled co jí líbám, naposled co jí slyším, vidím.. budilo to ve mně zvláštní pocit, nevěděl jsem ale jak ho mám popsat. ,,Hlavně tu zůstaň s námi." Šeptal jsem jí stále do ucha. Konečně taky přiběhl doktor aby se na ní podíval a dovolil mi, abych šel s ní do sanitky. Celou dobu jsem jí držel za ruku, ona se na mě jen dívala. pokojně, jako kdyby právě nebojovala o svůj život. Najednou odvrátila zrak. Doktor zrovna něco dělal v jedné ze skříně, když se otočil, v ruce měl krabičku s pilulkami. ,,Aniko? Podívej se na mě." Zašeptal jsem. ,,Aniko?" Nic. ,,DOKTORE DĚLEJTE NĚCO!"

Po 40 minutách masáže srdce to vzdal. Podíval se na mě a zavrtěl hlavou.

>THE END<

Only One Deserve Kiss |SMTV| fanfikce Kde žijí příběhy. Začni objevovat