S holkama jsem jeli domů a já jsem si snímek dala do kabelky. Když jsme přijeli domů tak jsem jim ještě řekla ať to nikomu neříkají, že jim to řeknu zítra. Holky souhlasili a šli jsme za ostatními. Zrovna dělali drinky tak jsem řeklka, že si dám nealkoholický. Všichni se začali smát a sestřenice prohlásila, že už nejsem alkoholička. V tu chvíli se ozavala Anetka a Kamil, že nejsem alkoholička a Martin s nimi souhlasil. Babička šla za mnou, že si chce se mnou promluvit, a že s kamčou už mluvila. tak jsem ji podala ruku a šli jsme do zimní zahrady. Babička mi řekla, že už není nejmladší a sama bydlet nemůže tak jsem řekla, že může zůstat u nás. Dům je velký, že tady bydlí i Martinovi rodiče, ale že se vrátí až zítra, tak může bydlet s námi, jen to řeknu Martinovi. Babičce ukápla slza a objala mě. A v tu chvíli mě mimčo koplo a babička se na mě koukla a řekla, že když jsem si nevzala alkoholický nápoj tak to bude díky tomu kvítku, který mám v bříšku. Já jsem se jen usmála a kývla jsem. Babička se zvedla a šla za ostatními. Já jsem si oddechla a šla jsem za nimi. Martin se pořád na ě koukal a chtěl vědět co se děje. Tak jsem se ho zeptala jestli babička může bydlet u nás. Martin se usmál a řekl, že je to samozřejmost jen jipoupravíme pokoj. když všichni odjeli tak jsem řekla bráchovi a Marinovi ať dojedou s babičkou pro její věci, a že se přestěhuje ještě dnes. S holkama jsme šli babičce vybrat nějaký vhodný pokoj s koupelnou, šatnou a hlavně aby byl v přízemí. Úplně nakonci chodby jsme našli překrásný pokoj s terasou a s velkou koupelnou vanou i sprchovým koutem a pračkou i sušičkou. vlastně to bylo ve všech pokojích, ale tahle byla nejlepší. Kluci přijeli i se stěhovákem a babička se rovnou nastěhovala. A vzala s sebou malé štěně, které dostala, takže si krásně budou rozumnět Jackem, kterého jsme si pořídili. Oba byly Zlatý retrívři tak jsme udělali dvě velké boudy a dali je vedle sebe. Babičce jsme začali všechno stěhovat do jejíjo nového pokoje. Holky ji tam uklízeli oblečení a obrázky a kluci ji uklízeli knihy a já jsem šla dělat večeři. Dělala jsem hovězí roastbeef s chřestem, grilovanou zeleninou a brambory. Do altánku jsem šla prostřít k večeři pro šest lidí na stůl jsem dala džbánek červeného vína a džbánek pomerančového džusu. Když byla večeře hotova tak jsem to nandala na talíř a zavolala ostatní. Všichni přišli zachvíli, sedli jsme si ke stolu a začli jíst. Když jsme to dojedli tak Anet řekla, že mi pomůže s nádobím ak jsem ji pohladila po vlasech a souhllasila. Anetka si v kuchyni vzala stoličku a šla omývat nádobí a já jsem ho dávala do myčky. Pak se mě zeptala, kdy řeknu tatínkovi, že budeme čtyři. řekla jsem, že zítra když bude mít babička narozeniny. Ať to je všechno při jednom. Už se blížila sedmá hodina večerní, tak jsem řekla Anetce ať se jde vykoupat a popřát ostatním doboru noc. Anetka běžela nahoru a šla se umýt. Po nějaké chvíli přišla dolů do kuchyně kam se všichni přestěhovali a šla jim popřát dbrou noc a já jsem s ní šla do pokoje ji přečíst knížku. Když jsem dočetla kapitolu popřála jsem ji dobrou noc a dala pusu na čelo. Když jsem odcházela, tak jsem zhasnula a zavřela potichu dveře. Verča se loučila, že už půjde domů a kamil se nybídl, že ji doprovodí, protože mají společnou cestu. Babička si šla už lehnout, protože byla unavená. Rozloučili jsme se s Vrčou a Kamčou a zamkli jsme branku a hlavní dveře. Šla jsem do kuchyně sklidit zbytek nádobí a dodělávat pařížskou šlehačku na babičky dort. Korpus jsem dala péct a šlehačku pouze vyšlehám. Martin mi donesl natrhané borovky a jahody ze zahrádky. Dal je do dřezu a opláchl, některé nakrájel na plaátky, nekteré na půlky a zbytek nechal v celku. Utřel si ruce a šel za mnou. Objal mě a ruce si dal na mé břicho. Úplně to se mnou cuklo, protože nevěděl, že jsem těhotná. Když jsem se chtěla k němu otočit čelem tak mě miminko koplo a Martin dal okamžitě ruce pryč a zeptal se mě co to bylo. Otočila jsem se na něj s kleslím pohledem a sáhla do kabelky, která byla za ním na židli a vytáhla snímek. Přitiskla jsem si snímek k sobě koukla jsem se na něj a pak na Martina a podala muho. Koukl se na snímek na mé bříško a pak na mě. Položil snímek a objal mě a políbil. Vysadil mě na kuchyňskou linku a poděkoval mi a dal mi pusu. Tak jsem řekla, že taky děkuji a ať se koukne na ten korpus, ale ať mě prvně sundá. Martin se usmál sundal mě a šel se kouknout na korpus. Martin řekl, že je hotový, tak ho vyndal a dal ho na terasu aby vychladl. Já jsem si zkontrolovala šlehačku jesli je hotová. Šlehačka vypadal nádherně a voněla krásně čokoládou, došla jsem na terasu zkontrolovat korpus jestli vychladl. Byl studený jak psí čumák, což je dobře. Vzala jsem ho a šla jsem s ním do kuchyně a tam Martin opatrně bral lžičkou šlehačku a jedl ji. Tak jsem mu řekla, že místo toho ujídání mi může naplnit zdobičku. Martin se na mě koukl s pusou celou od šlehačky. Začala jsem se smát. Martin se postavil a šel pro zdobičku. Já jsem mezi tím dort rozkrojila na půl. Vzala jsem si stěrku a lžící jsem nabrala krém a dala jsem ho na korpus a rozetřela na něj jsem dala nakrájené jahody a borovky na plátky. Martin měl naplněnou zdobičku a podal mi ji. Druhoučást korpusu jsem položila na te první a celý korpus jsem pomozala pařížskou šlehačkou. Na vrchu jsem udělala ,, pusinky" a dala jsem tam borovky a jahody. Kolem dortu jsem také udělala pusinky a dala jsem na ně jahody a borůvky. Když byl dort hotový tak jsem ho dala do lednice aby byl v chladu. Zbytek šlehačky snědl Martina velice rád. Špinavé nádobí jsem umyla a nechala okapat. Když trochu oschlo tak jsem ho utřela a uklidila. Koukla jsem se na hodinky a bylo půl desáté večer. Povzdychla jsem si a šla jsem nahoru doložnice. V ložnici jsem připravila postel a šla jsem do šatny se svléct a vzít s pyžamo a župan a šla jsem se vysprchovat. Když jsem se vysprchovala, tak jsem obmotala kolem sebe ručník a šla jsem si čistit zuby. Zrovna přišel Martin a šel se mýt. Vypláchla jsem si pusu voudou a otočila se na něj. Martin si mě prohlížel a řekl, že má tu nejúžasnější holku na světě! Pousmála jsem se a řekla jsem , že já mám zase toho nejúžasnějšího kluka! Dal mi pusu a šel se mýt. Já jsem si na sebe dala pyžamo a župan. Odešla jsem z koupelny a šla si lehnot. 6upan jsem si sundala a dala ho na ramínko v šatně. Přišla jsem do ložnice a lehla jsem do postele. Za chvíli přišel Martin lehl si do postele a přitulil se ke mě.
Ráno jsem se probudila docela pozdě. Když jsem se koukla na hodiny tak bylo 8:30 a Martin už vstal. Šla jsem do koupelny se učesat a vyčistit si zuby. Potom jsem šla do šatny a vzala si černé kraťasi a červené triko a dámské žabky. Ještě jsem šla do ložnice otevřít okno a ustalt postel. Když jsem to mla hotové tak jsem se šla kouknout k Anetce jestli ještě spí. Když jsem potichu otevřela dveře tak tam Anet nebyla a slyšela jsem dole rachot. Zavřela jsem dveře a šla jsem dolů a tam dělali snídani. Babička byla venku na procházce. Kamil mi napal esemesku, že za chvíli přijde a někoho s sebou přivede. Na tu zprávu jsem koukala jak kdyby prezident právě řekl, že je gay. Šla jsem pozdravit Martina a Anetku. Babička za chvíli šla za námi a já jsem si sedla ke stolu, vzala jsem si snídani a najedla se. Martin řekl, že to umeje ať si jdu odpočinout. Tak jsem si vzala knížku a šla jsem si na terasu sednout do zahradního vajíčka. V té knížce jsem měla fotky rodičů. Zakoukala jsem se do těch fotek a najednou mi došlo, že na pohřbu nebyly rakve, ale urny. Začalo mi to vrtat v hlavě. Babička šla za mnou a zeptala stli jsem v pořádku, tak jsem jim řekla, že přemýšlím nad smrtí rodičů. Babička si povzdychla a řekla, že by bylo na čase mi říct pravdu jak to tenkrát bylo.....
YOU ARE READING
Deník Anny Brauner
RomantizmKniha je uvedena do tragedie a romance. Hlavní postavou je Anna Brauner a a Martin Cooper.