#9

48 5 2
                                    

Wiadomości pomiędzy @/yu_yu a @/taro_taro

@/taro_taro
Noona, przyjedziesz jutro na urodziny wujka z zespołem, tak jak Jinho hyung?

@/yu_yu
Oczywiście, Taro. Nie martw się. Powiedz mi, czy był chaos podczas organizowania urodzin wujka Jae, czy raczej nie?

@/taro_taro
Gdyby nie ciocia Jiah, ciocia Lifen, ciocia Minji to by był większy chaos niż był. Dodatkowo wujek Yangyang ma dla nas jakąś informację do przekazania jutro.

@/yu_yu
Okej. Bedziemy na urodzinach wujka, tylko, że ja z dziewczynami niezbyt długo, bo wieczorem jedziemy do MBC.

@/taro_taro
Okej, noona. Dobrze, że przynajmniej na kilka godzin będziecie.

@/yu_yu
Spokojnie, zresztą nie ominęłabym takiej sytuacji. Znając wujków i mojego tatę to znowu coś odwalą. 

@/taro_taro
Prawda. Jestem tylko ciekaw co.

@/yu_yu
Ja również. Chociaż zastanawiam się, czy to dobry pomysł, by reszta zespołu mojego i Jinho poznała naszą rodzinę od tej dziwnej strony.

@/taro_taro
To jest z lekka niebezpieczne, noona. Ale lepiej, by poznali naszą rodzinę z każdej ich strony, tej normalnej jak i tej nienormalnej.

@/yu_yu
Prawda.

@/taro_taro
Kończę, noona, bo tata Sicheng woła na obiad. Do zobaczenia jutro.

@/yu_yu
Jasne, Taro. Do zobaczenia jutro.

 ™™™

Kurde pisze wam tyle tych rozdziałów, gdyż po prostu zaczyna mi się już nudzić podczas tej kwarantanny i mam wenę.

22/03/2020

data poprawy ( 02/01/2021 )

I Missed You [✓]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz