Znowu reklama. Brak Spotify premium dawał się we znaki. Wstałam gwałtownie szarpiąc słuchawki. Złość. Czemu jestem taka nerwowa? Myślałam nad tym przez chwile, po czym włożyłam ponownie słuchawki, byłam w połowie „Withney" Post Malone'a. Ponowna złość, że jedna z ulubionych piosenek nie zostanie wysłuchana od początku mimo znania jej na pamięć. Patrzyłam na smog za oknem i piękny krajobraz Krakowa kiedy rozmyślanie przerwało mi powiadomienie z instagrama. Zwykle je wyciszam, irytuje mnie to. Zdziwił mnie jednak nadawca wiadomości. Szybko sprawdziłam czy to nie fake konto i upewniłam się, że konto było prawdziwe. Był to Piotr Nowak „nowciax" fotograf, którego pasje strasznie szanuje. Kojarzyłam go z instagramów znanych osób pokroju Karola Wiśniewskiego. W wiadomości zapytał czy nie chciałabym mu pomóc i dać się sfotografować w pewnej sesji. Mimo zdziwienia odrazu się zgodziłam choć moja niepewność siebie kazała zapytać czy to żart. Po krótkiej konwersacji umówiliśmy datę i godzinę. Odłożyłam telefon i stanęłam przed lustrem, rozebrałam się i patrzyłam przez 5 minut na swoje prawie nagie ciało. Co on we mnie zauważył? Zastanawiałam się. Mam chude ramiona, dosyć małe piersi, jestem niska i mam ciemną karnację oraz brwi niczym mulatka. Może mój styl go zainspirował? Lub to, że jestem z okolic...Rozmyślając zdałam sobie sprawę z kim tak naprawdę będę miała przyjemność spotkania, jednak bez większych ekscesów, bo czułam ze to będzie jednorazowe. I tak w głębi duszy czułam podniecenie. Przeglądałam jego profil ponownie pół wieczoru. Najbardziej rzucił mi się w oczy świeża gwiazda w teamie Karola, Kuba znany jako Patecki. Kojarzyłam go trochę z filmów jako pełnego charyzmy śmieszka. A jego sesje u Nowciaxa strasznie mnie inspirowały. Czuje, że to jakas szansa od losu na odmienienie mojego beznadziejnego życia pełnego owianej smutkiem przeszłości..ale o tym później.
CZYTASZ
Unknown ~Patecki~(+18)
FanfictionUnknown (Nieznany) to historia młodej dziewczyny, której życie zmienia się diametralnie gdy staje się częścią pewnego projektu. Czy miłość do chłopaka znanemu wszystkim młodym ludziom w państwie zapewni jej szczęście? Czy będzie to jedynie lekcja, ż...