Selamlaar.Nasılsınız?
Bu çalışmada daha çok Arkın'ın iç dünyasını,geçmişini,düşüncelerini yansıtmaya çalışacağım.Texting bölümler diğer çalışmalarıma oranla daha az olacak gibii.
07.04.2020
Grip olmam üzerine üç günlük rapor aldık.Ailemi gerçekten grip dışında iyi olduğuma ikna etmek zor oldu.Üstelik hiç iyi değilken.
Telefondaki her iki hattımı da çıkarıp yenisini kullanmaya başladım.Aslında hedefim kırmaktı fakat yapamadım.Şimdilik gözden uzak bir yere kaldırmayı çözüm olarak uygun gördüm.
Üç gün toparlanmam için yeterli değildi evet,en azından dinlenebilirdim.Ortalıklardan kısa süreliğine de olsa kaybolmuş olur,yaptıklarımı göz ardı etmeyi deneyebilirdim.
Kolumu kıpırdatmaya mecalim yokken bunları yapmam daha da imkansız olabilirdi.
"Abi,gelebilir miyim?"
"Gel canım." Burnumun koku alma yetisini neredeyse kaybetmiş olmasına rağmen Ayda'nın kokusunu Aylin'in odaya girmesiyle soludum.Gözlerimi kısa süreliğine kapatıp açarken onun yanımda olmasının işleri ne kadar kolaylaştırabileceğinin farkına vardım.
"İyi misin abi,neyin var?" Endişeli sesi bende küçük bir umut yarattı.O kadar da yalnız değildim,ailem yanımdaydı.
"İyiyim abicim,basit bir grip.Evde kalacağım birkaç gün,sonra da iyileşeceğim." Gülümsedi.
"Tamam o zaman.Ben çıkayım,ödevlerimi yapacağım."
"Kolay gelsin." Gülümsemeye çalıştım,en azından iyi bir denemeydi.
Odamı inceledim.
"İnanmak istememekte haklıymışım." Zeynep'in gözlerinin dolması,Sarp'ın şaşkın yüz ifadesi...
"Kandırdım Zeynep seni." Beynimde aynı sahne dönüp durdu,ta ki uyuyana kadar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yine gelir bahar|texting
Short StoryDeceive|Texting'den Arkın'ın hikayesi. 05..:Yine gelir bahar Arkın,endişelenme.