Selaaam.Bu bölümü yayımlamak için haftalardır bekliyorum xnsuspsmsispslskmazsn
Nasılsınız,nasıl gidiyor hayat?
30.06.2020
Okul çıkışı olmuş,öğrenciler dağılıyordu.Hızlı adımlarla kalabalıktan sıyrılarak yürümeye başladım.Bakışlarım yerdeydi fakat karşıdan bir kızın üstüme doğru geldiğini fark edebildim.Çarpışmamamız için adımlarımın yönünü sağ tarafa doğru yönlendirirken o da aynı yönü tercih etti.Bu sefer sol tarafı denediğimde omuzlarımı tutarak beni durdurdu.Üstelik benden fazlasıyla kısaydı.Gülme isteğimi bastırarak bakışlarımı ona çevirdim.
"Sorun nedir?"
"Kız arkadaşın var mı?" Açık sözlülüğü karşısında kaşlarım çatılırken gülümsedi.
"Neden sormuştunuz?"
"Merak ettim.Cevaplar mısınız sorun değilse?" Reddedebilirdim fakat kabalık yapmak istemedim.
"Yani,var galiba emin değilim.Teklifi kabul etti ama ardından beni engelledi,sence sevgili miyiz?" Dudaklarını birbirine bastırdı.
"Bence sevgiliyiz."
"Anlamadım?Teklifi size yapmamıştım."
"Kime yapmıştınız tam olarak?" Elimi enseme attım.
"Aslına bakarsanız bilmiyorum." Kahkahası tek tük insanların geçtiği sokakta yankılanırken durumun komikliğinin farkına varabildim.
"Ben Sema." Başımı salladım.İsmimi ona söylemek için dudaklarımı araladığımda benden önce davranarak konuşmaya devam etti.
"Bilinmeyen numaran.Dünden itibaren de kız arkadaşın." Şaşkınlığımı gizleme ihtiyacı duymadım.Öylece ona bakarken incecik kollarını belime sardı.Kendime geldiğimde sarılışına karşılık verdim.
"Ha dün beni engelleyen kız arkadaşım mısın sen?" Güldüm.O da gülerek daha sıkı sarıldı.
Tamam,dedim.Eksik parçam burada,yanımda.
Herkese,her şeye,her zorluğa rağmen yanımda ve sımsıkı sarılıyor bana.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yine gelir bahar|texting
Short StoryDeceive|Texting'den Arkın'ın hikayesi. 05..:Yine gelir bahar Arkın,endişelenme.