üç

1K 55 57
                                    

Selamlaar.Kendinize dikkat edin.

11.04.2020


Odamın kapısı çaldı,ardından açıldı.Gözlerimi açmamakta ısrarcıydım.

"Anne," Diye mırıldandım.

"Efendim oğlum." Bir erkek sesi incelerek değişik bir hal aldığında kaşlarımı çattım.

"Ufuk?"

"Ufuk ya,Ufuk.Nerelerdesin oğlum sen,telefonun nerede,neyin var?"

"Hastayım biraz.Telefon da şuralardaydı." Elimle odanın rastgele bir kısmını gösterdim.Yandan baktı.

"Neyin var lan senin?"

"Hastayım abi işte,başka bir şey yok."

"Bana pek öyle gelmiyor."

"Okul nasıl gidiyor?" Hiç merak etmiyordum aslında,konunun değişmesine ihtiyacım vardı.

"Ne olaylar ne olaylar." Deyip başını mahalle dedikoducusu gibi iki yana sallayarak güldüğünde,mecalim olsaydı ben de ona katılacaktım.

"Osman yok mu Osman,sigara içerken bedenciye yakalanınca kaptanlıktan atılmış."

"Bu zamana kadar yakalanmaması mucize."

"Ayyaş,her şeylik de var onda."

"Ayy,asıl bomba geliyor.Zeyneple Sarp." Kaşlarını oynatarak güldü.Kuru olan boğazımı yutkunarak ıslatmaya çalıştım bakışlarımı kaçırırken.

Kuru olan boğazımı yutkunarak ıslatmaya çalıştım bakışlarımı kaçırırken

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Öyle miymiş?" Diye mırıldandım.

"Sen niye şaşırmadın ya?" Sitemine pencereden dışarı bakarken karşılık verdim.

"Belliydi zaten."

"Ben anlamamıştım.Sen de var ya fenasın."

"Eyvallah." Boğazımdaki yumru geçsin istedim hemen.

"Sen...Ağlıyor musun?" Kazağımın koluyla bir çırpıda yanağımı silerken göz teması kurmadım.

"Gözlerim yanıyor Ufuk,grip zor malum."

"He hastalıktansa iyi,ben de bir şey oldu sandım." Ne olmadı ki.

"Yok oğlum,ne olacak." Başını salladı.

"E kaçayım ben kardo,geçmiş olsun sana da.Çabuk gel,sensiz geçmiyor günlerimiz." Onayladım.

"Gel bir sarılayım sana." Sanırım buna fazlasıyla ihtiyacım vardı.

"Sana da bulaşmasın kardeşim.Okula gelince gideririz hasretimizi." Gülerek odadan çıktı.

 Ufuk gelince doğrulduğum yatakta tekrar uyku pozisyonuna geçtim.Bundan sonra her zorlukla başa çıkma yolum,buydu.



yine gelir bahar|textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin