final

732 36 42
                                    

Selamlar.Büyük ihtimalle yarın yeni textingimin ilk bölümünü yayımlayacağım.Oraya da beklerim.

Multimedyadaki müzikle birlikte okumanızı öneririm.Veda bölümünde son kez buluşmak üzere :)

05.07.2020


yıllar sonra

Arkın*

Gençken her şeyi zirvede yaşarız.Çok mutlu oluruz,çok üzülürüz,çok pişman oluruz,çok severiz,çok hayal kurarız.Her şeyin 'çok'u bizdedir.O zamanların acemiliğiyle hayatın bunlardan ibaret olduğunu düşünürüz.

O zamanki sevdiğin insanı hep seveceğini,o zamanki arkadaşınla hep arkadaş olacağını,o zamanki problemlerinin hep olacağını varsayarız.

Fakat hayat öyle değildir,sürprizlerle doludur.Her an,her şey değişebilir.

Yolun karşısındaki kadının yüzünde takılı kaldı gözlerim.Yanlış anlaşılabilecek,hoş karşılanmayacak bir şey olmasına rağmen istemsizce bakakaldım.

Bakışlarımız kesiştiğinde küçük bir telaş sardı vücudumu.Onda ise kısa süreli bir duraksama oldu.Ne o hareket etti ne de ben.

Daha sonra yüzünde buruk,hafif bir gülümseme oluştu,gözleri parladı sanki.

O an tanıdım onu.

Ardından aklıma gelen anılarla birlikte gülümsemeden edemedim.

Karşıdan karşıya geçerek yanıma doğru gelmeye başladı.Ben yine ne yapacağımı bilemezken o,yine kararlıydı.

Kollarını boynuma doladığında şaşkınlıkla güldüm.Onun da gülüşü kulaklarıma gelirken kollarımı beline sardım.

Onun da gülüşü kulaklarıma gelirken kollarımı beline sardım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Yarım kalmış aşklar en tehlikeli aşklardır. 20 sene sonra karşılaşırsınız, yeniden başlamak istersiniz."

Bizim hikayemiz yarım kalalı altı yıl oluyordu fakat belli ki bazı şeyler hiç değişmiyordu.


Şimdi bu nasıl son diyenler olabilir,onun için küçük bir açıklamada bulunayım.İlk fikrim onları lisede ayırmak ve bitirmekti.Fakat sonradan karşılaşmaları fikri aklıma daha çok yattı.Hikayenin devamını ise sizin hayal gücünüze bırakıyorum.İsterseniz hiçbir şey değişmesin ve mutlu olsunlar,isterseniz her ikisi de yeni kişilerle,yeni bir hayata başlamış olsunlar.

Sevgilerle.


yine gelir bahar|textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin