on sekiz

632 41 47
                                    

Selaam.Az önce Buğra|Calling adlı yeni çalışmamı yayımladım,oraya da beklerim :)

24.05.2020


iki hafta sonra

"Arkın Bey,konuşabilir miyiz acaba?Bir dakikanız var mı?" Gözüm telefondan gelebilecek olan bildirimdeyken Sarp'ın yanımda alaylı konuşmasıyla dikkatimi ona verdim.

"Tabi Sarp Bey,buyrun.Nasıl yardımcı olabilirim size?" Kafama vurup ilerlemeye başlamasıyla adımlarımı ona uydurdum.

"Pek bir yoğunsun birkaç haftadır."

"Bundan sonra hep böyle." Omuzlarımı silktim.

"Hayırdır,ne oluyor?" Dudağımın bir kenarı sersemce yukarı doğru kıvrılırken duraksadım biraz.

"Biri var Sarp." Bunları ona anlatmak garipti.Doğru mu yapıyordum?

"Beni toparlamaya yemin etmiş sanki." 

"Sonunda dağınık olduğunu kabul ediyorsun yani."

"Gerçeklerden de bir yere kadar kaçabiliyorsun." Başını salladı.

"Ee,kimmiş bu kız?"  Yutkundum.Bilinmeyen saçmalıklarını ona açmak doğru gelmedi.

"Henüz değil." Güldüm.

"Benden mi saklıyorsun lan?" O da güldü.

"Herkesten saklıyorum."

"Şok şok şok.Arkın Bey ilişkisini gözlerden uzakta yaşamak istiyor." Kahkahalarımız okulun bahçesinde duyulurken üstüme gelmemesi rahatlattı.

"Aldatılıyor gibi hissediyorum." Kolumu Ufuk'a atıp gözlerimi devirdim.

"Sen de ortadan kayboluyorsun hep."

"Selamlar." Zeynep'e küçük bir baş selamı vermekle yetinirken Sarp'ın yanındaki yerini aldı.Onlar kendi aralarında konuşmaya başladıklarında telefonuma beklediğim bildirim geldi.

"Ne var o telefonda?" Kafasını birden ekrana eğen Ufukla ne yapacağımı şaşırdım.

"Yok bir şey.Ne olacak?Takılıyorum işte öyle." Sarp gülerek arkasına yaslandı.

"Ne?Bana mı anlatmıyorsun Arkın?" 

"Ne alakası var ya?Neyi anlatacağım yani?Yok ki ortada bir şey.Sarp ne boş adamsın oğlum ya." Daha fazla güldüğünde Zeynep'in dikkatli bakışlarını üstümde hissettim.

"Aaa.Hatırladım hatırladım!Sana yazan kız,değil mi?" Başımı eğerek iki yana salladım.

"Al birini vur ötekine." Mırıldanmamın üzerine Ufuk hızla omzumu sarstı.

"Aşık mı oldun yoksa?" Baktım.Bir bana bir Zeynep'e baktı.O da vereceğim cevabı bekliyordu.

Fakat sustum.Ne desem yanlış olacak gibi geldi.Ben konuşmadıkça onlar da konuşmadı.Masadaki sessizliği okulun sinir bozucu zili yok ederken herkesten önce ayağa kalktım.

"Cevap?" Önce Sarp'a,sonra Zeynep'e çevirdim bakışlarımı.Omzumu silkerken cevapladım.

"Boş ver."


yine gelir bahar|textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin